سخنگوی سپاه در بوشهر: گام دوم انقلاب، اقتصادی پایدار در کشور حاکم می‌کند

سردار رمضان شریف گفت:در گام دوم انقلاب، اقتصاد پایداری در کشور حاکم می‌شود که در باور دشمن نمی‌گنجد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار رمضان شریف شامگاه پنجشنبه در یادواره سرداران و ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و با بیان اینکه باور داریم که شهیدان زنده و ناظر اعمال و کردکار ما هستند اظهار داشت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، جاری شدن احکام اسلام و وحی الهی خواسته شهدای انقلاب اسلامی بوده که بدون تردید به پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی کرده‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهیدان به همه دنیا ثابت کرده‌اند که با فرهنگ اهل بیت (ع) که برای استقرار آن خون دادند، سعادت مردم کشورمان را در این جهان و جهان آخرت تامین می‌کنند.

رمضان‌شریف بیان کرد: ایجاد کودتا‌ها و توطئه‌های فراوان همراه با ترور‌های کور و سپس جنگ تحمیلی بخشی از کارکرد دشمن با ملت ایران و نظام نوپای ایران اسلامی بوده است.

او عنوان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مردم عراق از عملکرد حزب بعث و به‌ویژه دوران جنگ تحمیلی علیه ایران بسیار شرمنده هستند و حاضر نیستند که آن تاریخ سراسر ننگین را به یاد بیاورند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جنگ در هر کشوری علیه هر ملتی اتفاق بیافت اگر آن کشور نتواند سرافراز از جنگ بیرون آید تحقیر و سرسپرده طرف پیروز جنگ می‌شود که نمونه آن را پس از دوران جنگ جهانی دوم و کشور‌های شکست خورده کاملا می‌توان حس کرد.

شریف خاطرنشان کرد: این در حالی است که رزمندگان اسلام با پیروزی در جنگ تحمیلی ۸ ساله نشان دادند که چگونه سرافراز پس از دوران دفاع مقدس از این کارزار نابرابر بیرون آمدند.

او خطاب به شهیدان گفت: رزمندگان پس از شما موفق شدند که کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند و اینک کشور به مرحله‌ای از بازدارندگی و قدرت دفاعی رسیده که دشمن جرات حمله و دست‌اندازی به مرز‌های ما را ندارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات بی‌شمار آمریکایی‌ها در سطح جهان عنوان کرد: جنایات آمریکایی‌ها در کشور‌های منطقه پیش‌روی ماست، اما می‌گویند که طرفدار حقوق بشر هستند که دروغی بیش نیست.

شریف ادامه داد: امروز اگر کوچک‌ترین تعرضی به مرز‌های ما شود با پاسخ کوبنده فرزندان این انقلاب و نظام روبه‌رو می‌شود.

او عنوان کرد: آرزوی همه شهیدان باز شدن راه کربلا بود که با مجاهدت همان شهدا، علما و مردم شیعه و آزاده عراق، این وعده محقق شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت دشمن و کشور ما در منطقه تصریح کرد: دشمن امروز نسبت به ۴۰ ساله گذشته دستش خالی است و اگر روزی بر روی رژیم شاهنشاهی، سپس مجاهدین کوردل تروریست، طالبان و داعش حساب باز می‌کرد تا علیه منافع ملت ایران توطئه چینی کند، اما امروز نه در جنگ نیابتی و نه در جنگ مستقیم نتوانسته هیچ موفقیتی کسب کند.

او با اشاره به تحولات اخیر در کشورمان گفت: آمریکایی‌ها پس از سهمیه‌بندی بنزین در ایران اقدام به سناریونویسی برای ایجاد اغتشاش در کشورمان کردند، اما پس از رشادت مردم ایران، متوجه شدند که با ملتی که ۲۰۰ هزار نفر در دوران دفاع مقدس خونشان را تقدیم این انقلاب کرده نمی‌توان از این راه ضربه زد.

شریف اظهار داشت: با همه اشکالاتی که برخی برای کشور ایجاد کرده‌اند، اما می‌بینیم که چکونه مردم مبارز و انقلابی ایران به پای انقلابشان ایستاده و از آن دفاع می‌کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ۴۰ سال دوم انقلاب چهل سال پیشرفت انقلاب است که اگر چه در چهل ساله نخست همه تهدیدات در همه زمینه‌ها به پیشرفت تبدیل شده، اما در گام دوم انقلاب اراده این ملت به دشمن تحمیل می‌شود.

شریف عنوان کرد: اگر دشمن فکر می‌کند با دو سایت و یک خانم معلوم الحال می‌تواند زنان ایران را به چالش بکشاند، اشتباه می‌کند چرا که در حوادث اخیر زنان و خانواده‌های ایرانی آن چنان به میدان آمدند که قابل تصور نیست.

او با بیان اینکه منکر نارسایی‌های اقتصادی در کشور نیستیم افزود:، اما این نارسایی‌ها به فرصت تبدیل خواهیم کرد و از این بابت نگران نیستیم و در گام دوم انقلاب، اقتصاد پایداری در کشور حاکم می‌شود که در باور شما نمی‌گنجد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان نظام دلخوش کرده‌اند که یک راهپیمایی در کشور ایجاد و آن را تبدیل به شورش کنند در حالی که کشور ما هیچ بحرانی ندارد و در آینده خواهید دید که چه کسانی مغلوب هستند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.