معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

افزایش تعداد مدارس تحت پوشش طرح نماد به ۳۲۶ عدد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه کمیته استانی طرح نماد اعلام کرد: با اضافه شدن مدارس رازو جرگلان، امسال تعداد مدارس تحت پوشش طرح نماد به ۳۲۶ عدد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محمد اکرامی فر در جلسه کمیته استانی طرح نماد ضمن تاکید براهمیت این طرح بزرگ در پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی گفت: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان که به اختصار «نماد» خوانده می‌شود، به عنوان یک طرح مهم در حوزه امور اجتماعی کشور، با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان، در مدارس اجرا می‌شود.

اکرامی فر افزود: پارسال ۱۳۶ مدرسه شهرستان اسفراین و ۶ مدرسه شهرستان بجنورد تحت پوشش این طرح قرار گرفت که با اضفه شدن ۱۸۶ مدرسه شهرستان رازو جرگلان در سال جاری این تعداد به ۳۲۶ مدرسه خواهد رسید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی عنوان کرد: بیش از ۱۴ دستگاه و ارگان در این طرح مشارکت می‌کنند که برای کسب نتیجه مطلوب و بازده حد اکثری نیازمند همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر بین دستگاه‌های مسئول هستیم.

اکرامی فر با اشاره به برپایی دفتر میز خدمت نماد در سه شهرستان مذکور تاکید کرد: جلسات شهرستانی با حضور دستگاه‌های مسئول هر هفته در این دفاتر برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی اعتبار این طرح در سال گذشته را بیش از ۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.