یعقوبیان: سالن استانداردی برای تمرین ملی پوشان شمشیربازی نداریم

سرمربی تیم ملی اسلحه اپه گفت: سالن محل اردوی تیم اپه غیر استاندارد است و بازیکنان شرایط خوبی ندارند.

یعقوبیان: سالن استانداردی برای تمرین ملی پوشان شمشیربازی نداریمعلی یعقوبیان سرمربی تیم ملی اسلحه اپه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: شمشیربازان اپه در رده‌های مختلف سنی تمرینات خود را شروع کرده اند و برای مسابقات آماده می‌شوند.

او افزود: اردوی بزرگسالان اسلحه اپه را از اول تا هفتم دی ماه در سالن کلاهدوز برگزار می‌کنیم. در ۸ و ۹ دی ماه نیز مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور را پیش رو داریم.

مربی اسلحه اپه گفت: بازیکنان در بخش نوجوانان و جوانان مرتب در اردو حضور دارند تا در مسابقات قهرمانی آسیای اندونزی که ۱۰ اسفندماه برگزار می‌شود آمادگی کامل داشته باشند.

او افزود: به مسابقات آسیایی اندونزی در بخش بزرگسالان ۸ نفر از پسران اعزام خواهند شد. برای اعزام دختران که اردوی آن‌ها در تبریز ۲۷ آذر ماه پایان یافته و در حال انتخاب افراد هستیم.

یعقوبیان افزود:مسابقات جایزه بزرگ قطر ۲۰ بهمن ماه برگزار می‌شود. بازیکنان در اردو هستند و فرصت دارند تا برای سهمیه المپیک امتیاز کسب کنند.۴ نفر به این مسابقات اعزام خواهند شد.

مربی تیم ملی اسلحه اپه گفت: سال آینده مسابقات قهرمانی آسیایی بزرگسالان را برای کسب سهمیه المپیک پیش رو داریم. بازیکنان تمام تلاش می‌کنند که سهمیه المپیک را کسب کنند.

یعقوبیان با اشاره به مشکلات شمشیربازان رشته اپه ادامه داد: برای بازیکنان اردو‌های برون مرزی نداریم. سالی یک بار اعزام داریم. سالن محل اردوی تیم اپه غیر استاندارد است و واقعا بازیکنان شرایط خوبی در اردو ندارند.

مربی تیم ملی اسلحه اپه گفت:در تهیه تیغه شمشیر نیز مشکل داریم، زیرا برای مسابقات برون مرزی نیاز به شمشیر‌های استاندارد است که متاسفانه با توجه به مشکلات ارز با این مشکل رو به رو هستیم. البته با وجود همه این شرایط تمام تلاش خود را می‌کنیم که در مسابقات موفق بشویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار