در هشت ماه نخست امسال بیش از سه میلیارد تومان صدقه در استان سمنان جمع‌آوری‌شده است

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت:در هشت ماه گذشته سه میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان صدقه در استان سمنان جمع‌آوری‌شده است که ۶۵ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان آن به صورت الکترونیکی در استان جمع‌آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد  مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه در هشت ماه گذشته سه میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومان صدقه در استان سمنان جمع‌آوری‌شده است، اظهار داشت: از مجموع این صدقات ۶۵ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان از طریق کد دستوری #۰۲۳*۸۸۷۷* با تلفن همراه و در بستر الکترونیکی پرداخت‌شده است.

او با تأکید بر لزوم توسعه مشارکت مردمی در بستر الکترونیکی افزود: پرداخت صدقه به‌صورت الکترونیکی می‌تواند در افزایش مشارکت‌های مردمی به مددجویان نقش مؤثری را ایفا کند و این امر در بستر فناوری با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌ها از دیگر مزایای توسعه مشارکت مردمی در بستر فناوری است، افزود: پرداخت صدقه از طریق نرم‌افزار سکه، سنا از راه‌های مشارکت به‌صورت الکترونیکی است.

مسعودیان راد اضافه کرد: مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

او بابیان اینکه ۹۰ هزار خانوار در استان سمنان مشترک خانگی صندوق‌های صدقه کمیته امداد هستند، تصریح کرد: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.