اصناف و بازاریان مظهر ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اصناف و بازاریان به عنوان مظهر ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی یاد کرد .

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اصناف و بازاریان به عنوان مظهر ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی یاد کرد و گفت : این قشر فرهیخته در طول ۴۰ سال اخیر همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

او گفت : اصناف نیرو‌هایی انقلابی و بابصیرت هستند که در طول دوران پیروزی انقلاب همواره سهم زیادی در توفیقات کسب شده نظام داشته اند.

او افزود: بازاریان در ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی در صف مقدم حضور داشته اند و شاهد بوده ایم که در همه برنامه‌ها با نصب پرچم، بنر و پلاکارد فضای شهر را متناسب با مناسبت خاص تزیین کرده اند.

 جاویدان افزود: اصناف و بازاریان در تمام سال‌های اخیر باوجود همه کمبود‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها روبرو بوده اند برای دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی چیزی کم نگذاشته و همواره پای کار بوده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به غائله اخیر اشاره کرد و گفت: دشمنان امید زیادی برای همراهی اصناف و بازاریان با اقدامات خرابکارانه خود داشتند، اما عملا عکس این پیش‌بینی اتفاق افتاد و شاهد اعلام برائت و بیزاری اصناف از آشوبگران بودیم.

او گفت: بصیرت و تیزهوشی بازاریان در همراهی نکردن با اغتشاشگران نقش بسیار مهمی در شکست برنامه‌های دشمنان داشت تا بازهم شکست و فضاحتی دیگر برای معاندان انفلاب و فریب خوردگان حوادث اخیر شکل بگیرد.

سردار جاویدان گفت: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود قاطعانه به موضوع ورود پیدا کرد تا اصناف و بازاریان بتوانند به فعالیت خود ادامه داده و بیش از این متصرر نشوند.

رییس پلیس کرمانشاه در پایان پلیس را خدمتگزار مردم و جامعه اسلامی معرفی کرد و گفت: برای داشتن امنیت پایدار همه دستگاه‌ها باید خود را مسوول دانسته و به پلیس کمک کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.