مدیر عامل شهر فرودگاهی امام:

حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران جهت توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)/ ایجاد انضباط در تمامی بخش‌ها جزء اولویت های شهر فرودگاهی امام

کربلایی گفت: باید درآمد‌ها در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حدی برسانیم که با ایجاد امنیت و ارائه تسهیلات سرمایه گذاران را جهت حضور در این پروژه‌ها پررنگ‌تر کنیم.

حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران جهت توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)/ ایجاد انضباط در تمامی بخش‌ها جزء اولویت های شهر فرودگاهی امامبه گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  کربلایی مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان اینکه باید بتوانیم با همکاری تمامی بخش‌ها و دستگاه‌ها اقدامات لازم در جهت توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) انجام دهیم، گفت: با کمک و همکاری دستگاه‌های مختلف می‌توانیم از لحاظ منابع مالی تخصصی و فنی کار‌های بزرگی را در این حوزه انجام دهیم.

او اظهار کرد: باید بتوانیم فرودگاهی در شان جمهوری اسلامی ایران و در شان مردم تهیه کنیم و از ظرفیت‌های قانونی و جغرافیایی که در محل شهر فرودگاهی امام خمینی ره وجود دارد استفاده کنیم.

کربلایی اظهار کرد: برنامه‌های بسیار زیادی در این حوزه مطرح شده و ما باید با دنبال کردن این برنامه‌ها بتوانیم فرودگاهی در خور مردم ایران بسازیم.

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ادامه داد: اسم شهر فرودگاهی امام خمینی (ره )نه تنها اسم بزرگی است بلکه پروژه بزرگی برای کشور به شمار می‌رود و  آبروی نظام است و با توجه به آنکه مبدا ورودی افراد خارجی بسیار زیادی است بنابراین باید بتوانیم بدون تلف کردن فرصت این فرودگاه را ارتقا دهیم.

او اظهار کرد: هزینه‌های بسیار زیادی در این فرودگاه انجام شده بنابراین باید بتوانیم با کمک تمامی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف این پروژه را به سرانجام برسانیم.

کربلایی با اشاره به اینکه اولین کاری که در این حوزه باید انجام دهیم رسیدگی به وضعیت داخلی این فرودگاه است، گفت: ما باید با تشکیل هیئتی بتوانیم پاسخگوی نیاز تمام سرمایه گذاران باشیم و با تسهیلات و امنیتی که برای پروژه‌های آن‌ها در این حوزه قائل می‌شویم بتوانیم میزان سرمایه گذاری را افزایش دهیم.

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام  تاکید کرد: باید انضباط را در شهر فرودگاهی امام افزایش دهیم و با ایجاد انضباط اداری منابع انسانی و منابع مالی بتوانیم درآمد‌ها را به حدی برسانیم که زمینه ساز تشکیل و جذب سرمایه گذاران شود.

او بیان کرد: باید فرایند‌ها را در این حوزه اصلاح کنیم و با ایجاد تیم‌های مختلف تسهیلات را جهت حضور پررنگ بخش خصوصی فراهم کنیم.

کربلایی در پایان گفت: باید با ایجاد امنیت و اجرایی شدن مقررات و آیین نامه‌ها سرمایه گذاران را جهت تکمیل پروژه‌ها جذب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار