سردار مهماندار خبر داد؛

جریمه ۲۰ هزار تومانی برای هربار تردد غیر مجاز در سطح شهر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هر بار تردد غیرمجاز در سطح شهر مبلغ ۲۰ هزار تومان جریمه دارد.

بجریمه ۲۰ هزار تومانی برای هربار تردد غیر مجاز در سطح شهره گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: تنها وسایل نقلیه‌ای می‌توانند در سطح شهر تردد داشته باشند که از آن مهلت ۲۰ روز رایگان خود را استفاده نکرده باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه ما موضوعی به عنوان زوج و فرد در تهران نداریم و تنها کاهش آلودگی هوا است گفت: در طرح کاهش آلودگی هوا که همان حلقه دوم ترافیک هست، کسانی میتوانند تردد داشته باشند که یا ۲۰ روز رایگان رادر اختیار داشته باشند و یا با پرداخت عوارض، که در شرایط اضطرار تنها در ۲۰ روز رایگان اجازه تردد وجود دارد و با پرداخت عوارض اجازه تردد ندارند.

سردار مهماندار بیان کرد: هر بار تردد غیرمجاز در سطح شهر مبلغ ۲۰ هزار تومان جریمه دارد.

او با اشاره به تردد خودرو‌های سواری گفت: با توجه به اینکه طرح زوج و فرد را نداریم، از ساعت۶:۳۰ صبح تا ۱۸ تردد انواع وسیله نقلیه غیر از وسایل نقلیه عمومی صرفاً برای کسانی مجاز خواهد بود که از ظرفیت ۲۰ روزه تردد فصلی استفاده نکرده و هنوز تعداد روز‌های رایگان را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وا
۰۴:۲۱ ۰۲ دی ۱۳۹۸
همین یه کارمونده بود به خدا چند وقط دیگه میگن هرکی میخاد نفس بکشه باید عوارظ پرداخت کنه یاهم قبظ مصرف اکسیژن میاد دم خونمون تاکی آخه این همه بدبختی ومشکل خداوندا خودت دس به کارشو
آخرین اخبار