شهردار اسدآباد؛

ارئه خدمات بهتر در گرو پرداخت عوارض شهرداری

شهرداراسدآباد گفت: ارائه خدمات بهتر در حوزه شهرداری در گرو مشارکت مردم در پرداخت عوارض است.

ارئه خدمات بهتر در گرو پرداخت عوارض شهرداریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا فعله گری شهرداراسدآباد،  عصر امروز در دیدار با اصحاب رسانه  با بیان اینکه که برنامه ریزی مهمترین اصل برای رفع مشکلات است گفت: ارئه خدمات در مجموعه شهرداری  نیاز به پول دارد که بیشترین منابع مالی  ما دریافت عوارض از شهروندان  است.

شهردار اسدآباد در این جلسه که اعضای شورای شهر اسدآباد و تنی چند از مسئولین شهرداری حضور داشتند، تاکید کرد: اگر مشارکت مردم در پرداخت عوارض بالا باشد خدمات بهتر در حوزه شهرداری انجام  خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه منابع مالی شهرداری سه منبع عوارض دریافتی، سازمان شهرداری‌ها و کمک‌های دولتی است، گفت:  سال گذشته  به دلیل مصوبه مجلس منبع مالی به شهرداری‌ها اختصاص پیدا نکرده است.

فعله گری با بیان اینکه تشخیص  درست مهمترین اقدام برای حل مشکلات در شهر است، ادامه داد: تمام توان و همت مدیران شهری باید در جهت حل مشکلات شهر و مردم باشد.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه در دوسال گذشته و مسائل بوجود آمده در عدم ثبات شهرداری، شورای شهر عملکرد خوبی داشته است، گفت: شهرداری اسدآباد با برنامه ریزی در سه محور کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت  در صدد حل مشکلات و معضلات شهر اسدآباد است.

او  با بیان اینکه نقاط ضعف در سیل ابتدای سال شناسایی و برطرف شده است، گفت: ۸۰ درصدحل مشکل خروجی آب شهرستان به سمت زمین‌های روستای بادخوره  انجام شده و باقی مشکل نیز در دست  اجرا است.

فعله گری  با اشاره به افزایش قیمت حامل های انرژی در ماه های گذشته بیان کرد: در بحث گران شدن بنزین پایانه CNG شهر قبل از اعلام گرانی در حال تعمیر بود که  بلافاصله پس از اعلام گرانی و در کمترین زمان پایانه سوخت آماده شد، تا مشکلی در این زمینه نباشد

شهردار اسدآباد با اشاره به اینکه  افتتاح کارخانه آسفالت اسدآباد ، در دست اقدام گفت: استعلام‌های اصلی انجام شده و به محض تکمیل استعلام  برای دریافت وام  اقدام خواهیم کرد.

او  همچنین به راه اندازی کارگاه موزاییک سازی نیز اشاره کرد و گفت: هدف ما از این طرح کاهش هزینه ها، تجهیز بهتر پارک‌ها و اصلاح سریعتر پیاده رو‌ها با مشارکت مردم است.

فعله گری به استقبال مردم اسدآباد از زائران اربعین اشاره کرد و گفت:  دیارسیدجمال در ایام اربعین میزبانی آبرومندانه‌ای از زوار داشت و همه مجموعه‌های شهر دست بدست هم دادند تا زائرین عزیز امام حسین ع کوچکترین کمبودی را احساس نکنند.

شهردار اسدآباد به  برنامه‌های سال آینده شهردرای اشاره کرد و گفت:ساخت یادمان شهدای خلبان، تکمیل یادمان شهدای گمنام پارک جنگلی و امتداد این مسیر به پله‌های جاده سلامت و شهرک سیداحمد، تزیین نمای میدان امام ره، سنگ فرش و ایجاد یک پیاده رو کلاسیک در بازار اصلی اسدآباد ا ز اقدامات مهم شهرداری است.

او در ادامه افزود: ساخت سایه بانی بهشت زهرا برای برگزاری نماز اموات و همچنین حل کمبود‌های این نقطه مهم، فعال کردن کارگاه جوشکاری، تعویض مجسمه‌ی سیدجمال الدین و ایجاد چند چشمه سرویس بهداشتی عمومی در نقاط مختلف شهر از  دیگر برنامه‌های  مهم شهردرای اسدآباد  در سال ۹۹خواهد بود.

فعله گری در بخش دیگری از سخنانش گفت:جمع آوری۵۰۰کامیون نخاله ساختمانی از برخی نقاط شهر و طرح انشعاب فاضلاب برای ۱۰۸۰ خانواده محله محروم محمودبیگی دو برنامه مهم شهرداری در سال جاری بوده است .

شهردار اسدآباد با بیان اینکه در ساماندهی وانت بار‌ها نیاز به کمک پلیس راهور و دستگاه قضا داریم، گفت:  با اختصاص جایگاه مناسب در شهر به این افراد  نجیب که به دنبال یک لقمه حلال هستند، ترافیک شهر را روانتر خواهد شد و هم این عزیزان را دارای جایگاهی ثابتی می شوند.

 در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر، تندیس از زحمات خبرنگاران تجلیل شد.

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: شهرداری ، وزارت کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.