افتتاح کلینیک ویژه و بخش CCU بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان با حضور وزیر بهداشت

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دو خدمت جدید در مجموعه سلامت شهرستان سپیدان به بهره برداری رسید.

افتتاح کلینیک ویژه و بخش CCU بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان با حضور وزیر بهداشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید نمکی وزیر بهداشت و هیات همراه، در ادامه سفر خود به استان فارس و پس از شرکت در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عازم شهرستان سپیدان شد.

نخستین برنامه او در سفر به سپیدان، بهره برداری از کلینیک ویژه شهرستان، به عنوان یکی از بسته‌های خدمتی طرح تحول نظام سلامت بود.

این خدمت جدید با زیربنای هشتصد مترمربع، با صرف دو میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات دانشگاه، امروز با حضور وزیر بهداشت و به دست فرزند شهید «قدرت الله ماندنی» به بهره برداری رسید.

برای این کلینیک، حضور متخصصانی در حوزه گوش و حلق و بینی، چشم، اعصاب و روان، طب فیزیکی و توانبخشی، اطفال، قلب و عروق، داخلی، جراحی عمومی، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپد و پوست پیش بینی شده است.

دیگر خدمت جدیدی که امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید، بخش CCU بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان بود.
این بخش درمانی مراقبت‌های ویژه، با سیصد مترمربع زیربنا و صرف هفتصد میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید.

در این سفر، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، قاسم جان بابائی معاون درمان وزارت بهداشت، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، مهرزاد لطفی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمدحسین حیدری مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، کیانوش جهان پور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، همچنین مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار