جام حذفی؛

نفت مسجد سلیمان ۳ - شاهین شهرداری بوشهر ۲/ شاگردان تارتار راهی نیمه نهایی شدند

تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و شاهین شهرداری بوشهر امروز به مصاف هم رفتند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی امروز از ساعت ۱۶:۴۵ به مصاف هم رفتند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: سوشا مکانی، حامد نورمحمدی، مهدی رستمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، صادق صادقی، حسین ابراهیمی، میرهادی میرجوان، فرزاد حاتمی

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر: ماکسیما کویلیتایا، لوکا گادرانی، بهروز نورزی‌فرد، حسین نجفی، مصطفی احمدی، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمدصادقی بارانی، بهمن سالاری، امیرحسین موسی‌زاده، علیرضا ابراهیمی، حسین مالکی

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲۰: موقعیت خوبی را بازیکنان نفت مسجد سلیمان از دست دادند.

دقیقه ۲۴: ضربه ایستگاهی تماشایی حسن نجفی، مدافع راست بوشهری‌ها از فاصله‌ای حدودا ۳۰ متری با دفع ناقص سوشا مکانی تبدیل به گل اول شاهین شد.

دقیقه ۳۵: بازیکنان شاهین در موقعیت تک به تک توپ را راهی اوت کردند.

دقیقه ۳۶: پنالتی اعلام شده به سود نفت را فرزاد حاتمی در حالی که تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد، با شوت زمینی زد و در شرایطی که ماکسیما کویلیتایا به سمت راست دروازه شیرجه رفته بود، این توپ تبدیل به گل شد.

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقیقه ۷۲: چرخش موسی‌زاده و شوت پای چپ او از پشت محوطه جریمه را سوشا مکانی به شکل ناقص دفع کرد تا در ریباند توپ در موقعیت مشکوک به آفساید به بهمن سالاری برسد و این مهاجم دروازه نفت را باز کند.

دقیقه ۷۷: شوت حاتمی به مدافعان شاهین برخورد کرد و روی پای عماد میرجوان افتاد، ولی ضربه محکم پای چپ او از مقابل دروازه شاهین به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: ضربه ایستگاهی اعلام شده با خطای هند از نوروزی‌فرد به سود نفت مسجدسلیمان را حسین ابراهیمی با شوت تماشایی به کنج دروازه شاهین فرستاد تا موقعیت خوبی که لحظاتی قبل هدر داده بود را جبران کند و بازی را به تساوی بکشد.

دقیقه ۹۰: کویلیتایا اجازه نداد نفت روی شوت احمد الجبوری به گل سوم و برتری برسید و با واکنش خوب و سریع توپ را راهی کرنر کرد.

نیمه دوم این بازی هم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

دقیقه ۱۰۶: جبوری گل سوم را برای نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند.

این بازی در پایان با نتیجه سه بر ۲ به سود نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار