برگزاری ۵ تور صنعتی ویژه واحد‌های صنعتی در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری ۵ تور صنعتی ویژه واحد‌های صنعتی طی ۹ ماهه نخست امسال در استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: این شرکت در ۹ ماهه نخست امسال مبادرت به برگزاری ۵ تور صنعتی با حضور فعال بیش از ۱۰۰ نفر از واحد‌های صنعتی نموده که در مجموع نیز تاکنون تعداد ۷۵ تور صنعتی با مشارکت بیش از هزار و ۶۰۰ نفر از مدیران واحد‌های صنعتی، اصحاب رسانه و متخصصین دانشگاهی در سطح استان اردبیل برگزار شده است.

او افزود: این شرکت در جهت آشنایی واحد‌های تولیدی با تکنولوژی‌های روز دنیا، گسترش بازار تولید و ایجاد ارتباط و تعامل سازنده بین واحد‌های صنعتی اقدام به برگزاری تور‌های تخصصی نموده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برگزاری تور‌های صنعتی را در جهت افزایش سطح دانش و بهره وری واحد‌های تولیدی بسیار راهگشا دانست و بیان کرد: صنعتگران و تولید کنندگان در قالب تور‌های صنعتی می‌توانند از واحد‌های تولیدی با زمینه فعالیت‌های مشابه خود بازدید کرده و در جریان این بازدید به تبادل اطلاعات، تجارب و هم رسانی فناوری بپردازند.

اهلی تصریح کرد: با حضور واحد‌های صنعتی و تولیدی در تور‌های صنعتی، علاوه بر آشنایی آن‌ها با راهکار‌های موفقیت در حیطه کاری خود، زمینه ایجاد تبادل نظر در عرصه صنعت و بالا بردن توان علمی مدیران و صاحبان صنایع نیز فراهم می‌شود.

او ادامه داد: با استفاده از تجربیات شخصی مسیر پیشرفت برای واحد صنعتی ممکن نخواهد بود بلکه استفاده از تجربیات واحد‌های موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کند و باعث پیشرفت و موفقیت یک واحد تولیدی گردد و به همین دلیل تور‌های صنعتی ابزار بسیار مهمی در این مسیر محسوب می‌شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه تور‌های صنعتی به دو صورت تور‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری تور‌های صنعتی، آشنایی واحد‌های صنعتی با فناوری‌های جدید و انجام بازدید از واحد‌های صنعتی داخل و خارج از کشور و یا بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است که در این راستا برگزاری تور‌های صنعتی از جمله برنامه‌های در دست اجراء برای حمایت از واحد‌های صنعتی و صنایع کوچک است که به منظور تشویق تولیدکنندگان جهت حضور در این تورها، تا سقف ۵۰ درصد هزینه تور توسط این شرکت پرداخت می‌شود.

اهلی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با اجرای چنین برنامه‌هایی بتوان در پیشبرد اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی عملکرد مثبتی داشت و در بهبود عملکرد واحد‌های صنعتی به جهت استفاده از تجربیات سایر استان‌ها نیز موثر بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.