تسریع در روند اخذ اسناد باغات و مزارع

بخشدار اروندکنار بر همکاری و همراهی دهیاران و شورای اسلامی شهر برای تسریع در روند اخذ اسناد باغات و مزارع این بخش تأکید کرد.

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،صادق جلالی بخشدار اروندکنار پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه تعیین تکلیف اسناد اراضی کشاورزی بخش اروندکنار که با حضور مسئولان مربوطه و اهالی در محل بخشداری اروندکنار برگزار شد، گفت: برای این منظور دهیاران و شورای شهر هر چه سریع‌تر فرم تشخیص اراضی را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

او افزود: متقاضیان باید پس از اخذ و تکمیل اطلاعات درخواستی در این فرم همچون حدود، مساحت، تعداد باغات و نخلستان‌های خود آن را برای بررسی دوباره به دهیاران و شورای شهر تحویل دهند.

بخشدار اروندکنار ادامه داد: پس از تکمیل فرم مذکور و بررسی اسناد و مدارک ارائه شده توسط دهیاران و شورای شهر، بخشداری برای رفع هرگونه ابهام با دیگر نهادهای مربوطه هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد.

جلالی گفت: اکنون که بخشداری تمام توان خود را برای کمک به رفع مشکلات این بخش به کار گرفته است از شهروندان می‌خواهیم تا با همکاری، مساعدت و ارائه راهکارهای عملی برای تسریع در روند خدمت‌رسانی و حل مشکلات این شهر ما را یاری کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.