برگزاری نشست تصویرگری تاریخ سینمای ایران، یک بازخوانی انتقادی در اهواز

نشست تصویرگری تاریخ سینمای ایران، یک بازخوانی انتقادی از سوی انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان در اهواز برگزار می‌گردد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد عدیلی پور رئیس انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان گفت: انجمن هنر‌های تجسمی استان با هدف برنامه‌های آموزشی درس‌گاه و ادامه‌ی بیست و چهارمین رویداد انجمن (نمایشگاه تصویرگری‌های امین فلاحیان - بیسچار) با همکاری انجمن سینمای جوانان استان، نشست تصویرگری تاریخ سینمای ایران، یک بازخوانی انتقادی فردا از ساعت ۱۷/۳۰ تا ۱۸/۳۰ در اهواز برگزار می‌کند.

او افزود: موضوع نشست، تقابل ۲ نگاه متفاوت به تاریخ سینمای ایران از منظر منتقد سینما و تصویرگر و چگونگی جاودان ماندن قاب‌های تاریخ سینمای ایران پس‌از ۵۰ سال از نگاه یک تصویرگر است.

عدیلی پور تصریح کرد: مدرسین این نشست آقایان فرهاد پروین، مدرس و منتقد سینما و دانشجوی دکتری فلسفه هنر و امین فلاحیان عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، طراح گرافیک و تصویرگر هستند که هرکدام از این مدرسین در این حوزه از متخصصین هستند.

رئیس انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان گفت: این نشست در گالری انجمن هنر‌های تجسمی خوزستان، بلوار ساحلی شرقی، ضلع جنوبی موزه هنر‌های معاصر اهواز برگزار می شود و ورود برای همه‌ی هنرمندان، هنرجویان و علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.