اخبار حوادث امروز چهارم دی ماه ۹۸؛

از دستگیری دو سارق حرفه‌ای با ۱۰ فقره سرقت تا راز پرونده قتل و دستگیری قاتل فراری

مهم‌ترین حوادث امروز (چهارم دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

  به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه چهارم دی ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ فقره سرقت در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ خرمشهر با اقدامات تخصصی دو سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت، از قبیل سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو، دوچرخه و ... در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری قاتل فراری بدست پلیس خرمشهر  

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی مفقودیت شخص مذکر به هویت "ع-م" حدود ۴۲ روز گذشته در شهرستان خرمشهر و کشف خودروی او در شهرستان ماهشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری روش‌های نوین کشف جرم پرده از راز قتل برداشته و به همسر فرد مفقود شده مشکوک و پس از تکمیل تحقیقات به جرم قتل دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری بکار رفته در قتل کشف شد، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتساب اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سردار عباس زاده گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.