اخبارحوادث چهارم دی ماه ۹۸؛

کشف خودروی میلیاردی قاچاق در اصفهان / کشف ۷۰ کیلو تریاک در "نجف آباد

مهم‌ترین حوادث امروز چهارم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز چهارم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف خودروی میلیاردی قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه خودرو بی ام و قاچاق در باغی اطراف شهر اصفهان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۷ این شهرستان قرار گرفت.

اوافزود: ماموران آن یگان پس از هماهنگی قضائی با اجرای یک عملیات برنامه ریزی شده در محل حاضر و خودرو بی ام و را استعلام کردند که مشخص شد این خودرو قاچاق است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ خدادوست از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالا‌های ممنوعه توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی مناسب انجام شود.

 

کشف ۷۰ کیلو تریاک در "نجف آباد

سرهنگ "محمدحسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد بیان داشت: کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از جابجایی محموله مواد افیونی از استان‌های جنوبی با یک دستگاه تریلی در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: اکیپی از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و نجف آباد بلافاصله وارد عمل شدند و کلیه محور‌های مواصلاتی را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

سرهنگ باباکلانی افزود: پس از چند ساعت کنترل نامحسوس محور‌های مواصلاتی سرانجام ماموران این فرماندهی خودروی حامل مواد را که یک کامیون کشنده بود شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پس از هدایت خودرو به مقر انتظامی در بازرسی از آن مقدار ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این رابطه، تاکید کرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

گازگرفتگی مردی جوان در اصفهان

مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: دیشب مرد ۲۸ ساله‌ای در محله اشکاوند چیریان شهرستان اصفهان به علت نشتی گازمنوکسید کربن از لوله گاز در منزل دچار گازگرفتگی شد.

غفور راستین افزود: با حضور به موقع ماموران اورژانس این مرد جوان با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شد.
 

سقوط مرگبار کوهنورد اصفهانی از ارتفاعات کوه صفه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در پی تماسی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اصفهان، از سقوط مردِکوهنوردِ ۶۶ ساله از ارتفاعات منطقه هفت چشمه کوه صفه، ماموران آتش نشانی از ایستگاه شماره ۱۲ به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگرانی افزود: پس از تلاش گروه امداد و نجات آتش نشانی، جسد این کوهنورد به بالای کوه انتقال و سپس تحویل اورژانس داده شد.
 

دستگیری سه متخلف شکار وصید در منطقه حفاظت شده کرکس

سر پرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز گفت: محیط بانان این شهرستان در حین گشت و کنترل و دوربین کشی در منطقه حفاظت شده کرکس سه متخلف شکار و صید را دستگیرکردند.

علیرضا غلامی افزود: پس از بازرسی از متخلفان شکار و صید یک قبضه اسلحه شکاری گلوله زنی برنو و مهمات شامل چهار عدد فشنگ کالیبرو ادوات شکار شامل یک دستگاه دوربین دو جشمی و یک عدد سلاح سرد (چاقو) کشف و ضبط و پرونده متخلفان شکار به مراجع قضایی تحویل شد.

منطقه حفاظت شده کرکس نطنز با بیش از ۱۱۴ هزار هکتار وسعت یکی از زیباترین و بکرترین مناطق حیات وحش استان اصفهان است که از گونه‌های جانوری مختلفی همچون کل و بز و قوچ و میش وحشی وآهو برخوردار است.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار