تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان در اندیشه صعود به لیگ برتر

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باویلچر باشگاه‌های کشور با حضور تیم هرمزگان فردا صبح در استان قزوین آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باویلچر باشگاه‌های کشور با حضور تیم هرمزگان صبح فردا در استان قزوین آغاز می‌شود.

در این مسابقات تیم‌های هیات هرمزگان، هیات قزوین، هیات بوکان و جانبازان فارس به صورت دوره‌ای و به مدت دو روز با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان گفت: در بازی نخست خود ساعت ۱۰:۳۰ صبح فردا پنجشنبه به مصاف تیم هیات قزوین میزبان رقابت‌ها می‌رویم.

حسن کامجو افزود: در مسابقه دوم ساعت ۱۷ عصر پنجشنبه با تیم جانبازان فارس دیدار می‌کنیم و در آخرین بازی نیز ساعت ۸:۳۰ صبح جمعه به مصاف تیم هیات بوکان خواهیم رفت.

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان با اشاره به اینکه تیم از لحاظ فنی و آمادگی در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: با تمام توان مقابل حریفان به میدان خواهیم رفت و امیدواریم با کسب نتایج مناسب به لیگ برتر صعود کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.