قاتل جسد کشف شده در شهر دهدشت دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری قاتل مربوط به جسدی که دو روز پیش در شهر دهدشت کشف شده بود، خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ کیقباد جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  مصطفایی دوشنبه یکم دی‌ماه جسد فرد جوانی به هویت معلوم در زمنی‌های کشاورزی واقع در جاده قدیم دهدشت به بهبهان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به وجود آثار ضرب و جرح در جسد پرونده‌ای با موضوع قتل تشکیل شد، عنوان کرد: با هماهنگی و دستور مرجع قضایی و با بررسی‌های موشکافانه و تخصصی همکاران انتظامی در شهرستان کهگیلویه و پیگیری‌های بعدی و تلاش شبانه روزی و تحقیقات دقیق در این راستا، فرد مظنون به قتل، امروز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متهم که فردی حدود ۲۱ ساله بوده و در بازجویی‌های اولیه به صراحت به قتل اعتراف کرد و در این راستا پرونده‌ای تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی تشکیل شده و در حال رسیدگی است، بیان کرد: ماهیت و ابعاد مختلف و نیزه انگیزه‌های احتمالی این قتل در دست بررسی است.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.