وزیر ورزش و جوانان در نور:

کمتر از ۳ هزار پروژه نیمه تمام داریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: تا قبل از این دولت حدود ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی وجود داشت که اکنون با بهره برداری از پروژه‌ها کمتر از ۳ هزار پروژه نیمه تمام داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز پنجشنبه ۵ دی ماه در مراسم افتتاحیه ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید ناطق نوری شهرستان نور، با بیان اینکه جای خوشحالی دارد در روز میلاد حضرت مسیح (ع) این پروژه به بهره برداری می‌رسد، گفت: علیرغم محدودیت‌ها و تحریم‌های ناعادلانه توانستیم پروژه‌های خوبی را به بهره برداری برسانیم.

او افزود: تا قبل از این دولت حدود ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی وجود داشت که اکنون با بهره برداری از پروژه‌ها کمتر از ۳ هزار پروژه نیمه تمام داریم.

سلطانی فر گفت: پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های ساری، چالوس، جویبار در نوبت بهره برداری قرار دارند.
 
حضور پر رنگ مازندران در چندین رشته ورزشی در کشور

حسین زادگان استاندار مازندران در آیین بهره برداری از ورزشگاه شهید ناطق نوری شهرستان نور،گفت:در کشور فقط چند استان شبیه مازندران وجود دارد که در چندین رشته ورزشی حضور پررنگ داشته باشد.

او افزود:وزارت ورزش به طور میانگین روزی دو پروژه ورزشی در کشور به بهره برداری می‌رساند که قابل توجه است.

استاندار مازندران گفت:به نمایندگی از مردم استان مازندران  از  وزیر ورزش و جوانان به دلیل کمک‌های ایشان به حوزه سخت افزاری ورزش مازندران تقدیر و تشکر می کنم.

ورزشگاه شهید ناطق نوری که ساخت آن از سال ۱۳۸۶ آغاز شده بود در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع و با بودجه ۱۱۷ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

این دومین پروژه بزرگ ورزشی در غرب استان مازندران بود که امروز توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار