گزارش/

تعیین تکلیف سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی/ دست شرکت‌ها در پرداخت اعتبار برداشت سوخت کوتاه است

رانندگان تاکسی های اینترنتی با اعمال سهمیه بندی بنزین با مشکل مواجه شدند که البته بخشی از مشکلات آن ها رفع شده است.

سهمیه تاکسی های اینترنتیبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۵ آبان امسال یکی از مهم‌ترین اتفاقات اقتصادی کشور را شاهد بودیم؛ پس از سال‌ها کارت‌های سوخت مجددا قدم در سازوکار فروش بنزین گذاشتند. سهمیه بندی شدن مجدد سوخت اتفاقی ناگهانی بود که چندان بدون اشکال هم اجرا نشد و اعتراضات اقشار مختلفی را به همراه داشت.

یکی از گروه‌هایی که با اعمال سهمیه بندی بنزین با مشکل مواجه شدند، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بودند؛ ۶۰ لیتر بنزین بدون شک کفاف پیمایش‌های طولانی آن‌ها را نمی‌داد و این موضوع می‌توانست به طور کلی عملکرد این شرکت‌ها و شغل هزاران نفر را در معرض تهدید قرار دهد. سر و صدای رانندگان و شرکت‌ها به سرعت در فضا‌های خبری پیچید و در نهایت به گوش مسئولان این حوزه رسید.


بیشتر بخوانید: کاهش ۲۳ میلیون لیتر مصرف سوخت پس از سهمیه بندی/اعلام زمان واریز یارانه آذرماه


گستره این خبر باعث شد در فاصله کم‌تر از یک روز امیر وکیل زاده مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره سهمیه تاکسی‌های اینترنتی اعلام کند: به کلیه رانندگان مورد تایید از سوی شرکت‌های معتبر که دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا شهرداری‌ها بوده و مورد تایید وزارت کشور هستند، در صورتی که در ماه بیش از ۲۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشند، در ابتدای ماه بعد، اعتبار سهمیه معادل اختلاف قیمت سوخت آزاد و یارانه‌ای پیمایش، تخصیص داده می‌شود.

او افزود: این اعتبار به کارت‌های بانکی اعلام شده توسط شرکت‌های مسافربر اینترنتی با ساز و کار تعیین شده توسط این کارگروه به حساب ذینفعان (مالک خودرو و یا نماینده قانونی وی) واریز خواهد شد.

با اعلام این خبر آرامش به شبکه تاکسی‌های اینترنتی بازگشت و فعالیت رانندگان از سر گرفته شد؛ اگر چه بنا بر اظهارات مصرف کنندگان میزان کرایه حمل‌ونقل تاکسی‌های اینترنی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است، اما مطابق گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دادند و اختلالی در عملکرد آن ها به وجود نیامد.

روز‌ها گذشت و خبری از واریز اعتبار سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی نشد تا روز ۵ آذر که کلامی مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار با اشاره اینکه سهمیه بنزین آژانس‌های اینترنتی که براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار براساس پیمایش خواهد بود و امروز دوشنبه به کارت‌های سوخت آن‌ها واریز خواهد شد گفت: اتحادیه آژانس‌های تلفنی به سازمان‌های استانی صنعت و معدن و اتاق‌های اصناف مراجعه کنند و فهرست خودرو‌های تحت پوشش را به مرکز ارسال کنند تا وزارت کشور و وزارت نفت نسبت به واریز سهمیه سوخت آن‌ها نیز اقدام کنند.

بر این اساس اغلب رانندگان این شرکت‌ها اعتبار مقرر شده را مطابق شرایطی که پیش از این مقرر شده بود دریافت کردند، اما کماکان رانندگان بسیاری وجود دارند که نسبت به دریافت نکردن اعتبلر دکر شده معترض هستند.

طبق اظهارات تمام شرکت‌های فعال در این حوزه؛ اعتبار در نظر گرفته شده برای تمام رانندگان به دست آن‌ها رسیده است مگر در موارد خاصی که اختلالی در واریز به حساب آن‌ها وجود داشته باشد؛ این اعتبار حفط شده و با اصلاح اشکال، مجموع طلب رانندگان به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

آخرین جزئیات از زمان واریز هزینه بنزین به کارت بانکی رانندگان اسنپ

ژوبین علاقبند مدیرعامل شرکت اینترنتی تاکسی اسنپ در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به برخی از گلایه های رانندگان اسنپ مبنی بر واریز نشدن حق  بنزین آن‌ها به کارت بانکی گفت: در پاسخ به انتقاد برخی از رانند‌ها مبنی بر دیرکرد پرداخت اعتبار هزینه بنزین باید بگویم ما همکاری خوبی با وزارتخانه‌های نفت و کشور داریم و  اطلاعات راننده‌ها با ۳ مرجع مختلف راستی آزمایی می شود.

مدیر عامل شرکت اینترنتی تاکسی اسنپ افزود: سامانه ثبت اسناد، سامانه ناجا (برای استعلام وضعیت خودرو) و سامانه بانک مرکزی (جهت تطبیق شماره کارت با راننده) ۳ نهادی است که استعلام رانندگان تاکسی های اینترنتی را انجام می‌دهند.

علاقبند با تاکید بر این نکته که تعداد رانندگان حاضر در شرکت تاکسی‌های اینترنتی نزدیک به ۲ میلیون نفر است، بیان کرد: استعلام و تعیین وضعیت  ۲ میلیون راننده امری زمان بر است و به همین دلیل این امکان فراهم نشد تا در بازه زمانی از پیش وعده داده شد حق بنزین رانندگان اسنپ به کارت بانکی آنها واریز شد.

او گفت:  راننده‌های خود را به وزارت کشور اعلام می‌کنیم و وزارت کشور پس از پایش اسامی نهایی را به وزارت نفت اعلام می‌کند تا این وزارتخانه اعتبار بنزین را به کارت‌های رانندگان واریز کند و این موضوع بیانگر این است که پولی به حساب وزارت کشور و یا اسنپ واریز نمی شود.

مدیر عامل شرکت اینترنتی تاکسی اسنپ با تاکید بر این نکته که بخشی از تاخیر ایجاد شده در واریز اعتبار سوخت رانندگان به دلیل ایراد در کارت‌های بانکی رانندگان بود ادامه داد: در حال حاضر اصلاح کارت‌های بانکی رانندگان در حال انجام است و امیدواریم این هفته اعتبار هزینه سوخت رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ به همراه سهمیه هفته گذشته به کارت بانکی  آن‌ها واریز شود.

علاقبند با تاکید بر این نکته که ما با توجه به افزایش نرخ بنزین، بهای سفر را افزایش ندادیم گفت: به دلیل ایجاد توان مالی برای سوخت گیری، ما از منابع اسنپ مبلغی به شکل وام در اختیار رانندگان قرار دادیم و پس از واریز سهمیه اعتباری آن‌ها این پول از سوی رانندگان بازپرداخت می شود.

او تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها از هفته آینده اعتبار سوخت‌گیری رانندگان به صورت هفتکی پرداخت شود.

کدام رانندگان اسنپ مشمول اعتبار مابه التفاوت بنزین هستند؟

نگار عرب مدیر روابط عمومی شرکت تپسی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت واریز نشدن اعتبار سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: روز شنبه هر هفته میزان پیمایش رانندگان این شرکت به وزارت کشور، به عنوان متولی اصلی رسیدگی به این امر، ارسال می‌شود. تنها رانندگانی مشمول دریافت اعتبار خرید سوخت خواهند شد که طی هفته بیش از ۴۷ کیلومتر پیمایش داشته باشند که مقدار آن ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است و سقف ۳۰۰ لیتر برای آن در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: رانندگانی که این اعتبار را دریافت نکرده‌اند ممکن است دو علت داشته باشد؛ یا به سقف ۴۷ کیلومتر در هفته دست پیدا نکرده‌اند یا در استعلام‌هایی که وزارت کشور از رانندگان انجام می‌دهد اختلالاتی وجود دارد که باید برطرف شود و می‌تواند به پلاک خودرو، اطلاعات حساب و موارد از این قبیل مربوط باشد.

عرب با تاکید بر این که شرکت‌ها تنها وظیفه ثبت و ارایه میزان پیمایش خودرو‌ها را دارند، گفت: اطلاع رسانی‌های لازم برای رانندگانی که با اختلال برای دریافت سهمیه مواجه هستند انجام شده و حتی صفحه‌ای جداگانه برای کمک به رانندگانی که با مشکل ثبت حساب مواجه بوده‌اند به وجود آمده است.

او تصریح کرد: سهمیه افرادی که سهمیه به آن‌ها تعلق گرفته شده، اما به هر دلیلی به دست آن‌ها نرسیده است، حفظ شده و بعد از اصلاح اشکالات به دست آن‌ها خواهد رسید.

او ادامه داد: سهمیه در نظر گرفته شده از طرف وزارت کشور تا سقف ۳۰۰ لیتر است که پاسخگوی حدود ۴ هزار کیلومتر پیمایش است، اما علاوه بر این سهمیه‌، شرکت تپ‌سی به رانندگانی که بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر در هفته پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۵ هزار تومان کمک هزینه پرداخت می کند.

یکی از رانندگان اسنپ در گفت و گو با اظهار کرد: متاسفانه علاوه بر کم و کاستی های موجود در اسنپ، عدم پرداخت مابه التفاوت ما را هم درگیر کرده است.

او گفت: با وجود سفرهای زیاد لیست سفرها را برای دریافت مابه التفاوت به مدیر مسئول ارائه کردم و حتی پیام دریافت مابه التفاوت را هم کرفتم اما چیزی به من پرداخت نشده است!

وزارت کشور مسئول ارائه نام رانندگان اسنپ

امیروکیل زاده مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: تاکسی های اینترنتی علاوه بر ۶۰ لیتری که همانند خودروهای شخصی می گیرند به صورت اعتبار و براساس پیمایش و لیستی که از وزارت کشور دریافت می کنیم، شماره حساب هایشان را دریافت و مابه التفاوت را به کارت هایشان به صورت اعتبار واریز می کنیم.

پیمایش ۴۷ کیلومتر در هفته، شرط دریافت مابه التفاوت بنزینی در اسنپ

روابط عمومی شرکت اسنپ هم در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت واریز نشدن سهمیه برخی رانندگان بیان کرد: سهمیه بنزین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی مابه‌تفاوت ریالی قیمت بنزین آزاد با قیمت پایه بر اساس پیمایش هفتگی رانندگان در مجموع این تاکسی‌هاست. پیمایش رانندگان بر اساس کیلومتر طی‌شده از زمان قبول درخواست سفر تا پایان سفر محاسبه می‌شود.

او افزود: شرط تخصیص پیمایش حداقل ۴۷کیلومتر در هفته در مجموع تاکسی‌های آنلاین است و سقف پیمایش مورد قبول برای تخصیص سهمیه ۱۰۰۰کیلومتر در هفته (با مبنای هر صدکیلومتر، ۷لیتر) است. بدین ترتیب سقف سهمیه تخصیص‌یافته به هر راننده تاکسی اینترنتی ۷۰لیتر در هفته برای خودرو‌های تک‌سوز و ۴۲لیتر در هفته برای خودرو‌های دوگانه‌سوز است. این سهمیه مازاد بر ۶۰لیتر سهمیه ماهانه هر خودرو است.

روابط عمومی شرکت اسنپ تصریح کرد معیار چگونگی سهمیه‌بندی بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی و میزان آن به طور کامل از سوی وزارت کشور تعریف و تعیین شده و تاکسی‌های اینترنتی هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن نداشته‌اند. سهمیه مذکور مستقیما از سوی وزارت نفت در قالب اعتبار به کارت بانکی هر راننده واریز می‌شود و این تصور که در اختیار تاکسی‌های اینترنتی قرار می‌گیرد از اساس اشتباه است. این اعتبار تنها برای خرید بنزین و در جایگاه‌های سوخت قابل استفاده است. پیگیری‌های مدیران تاکسی‌های اینترنتی موثر بوده و سهمیه ۳هفته نخست رانندگان این سامانه‌ها واریز شده است.

او ادامه داد: اسنپ، از روز اعلام سهمیه‌بندی بنزین تا زمان واریز اولین سهمیه، برای حمایت از رانندگان خود، طرح گسترده اعطای کمک‌هزینه بنزین را در پیش گرفت. در این طرح کمک‌هزینه‌ای به صورت وام برای جبران افزایش قیمت بنزین به حساب کاربران راننده واریز کردیم تا به این ترتیب خدمت‌رسانی به مسافران و رانندگان را تضمین کنیم و رانندگان بتوانند تا زمان واریز سهمیه مربوطه مثل گذشته به کار خود ادامه دهند.

او گفت: این کمک‌هزینه به کاربران راننده‌ای تعلق گرفت که از فعالیتشان در ناوگان اسنپ بیش از ۳ماه گذشته بود و بیش از ۵۰کیلومتر در روز (تا سقف ۱۵۰کیلومتر) فعالیت داشتند. به همین منظور پنلی ساخته شد و رانندگانی که در آن عضو شدند و واجد شرایط بودند از کمک‌هزینه اسنپ بهره‌مند شدند. بیش از ۳۵۰هزار راننده از کمک‌هزینه اسنپ استفاده کردند و استقبال خوبی از این طرح حمایتی به عمل آمد. همچنین با تخصیص میلیارد‌ها تومان پاداش تلاش کردیم، تا ضمن ثابت نگه‌داشتن قیمت سفرها، درآمدزایی رانندگان را بهبود بخشیم.

روابط عمومی شرکت اسنپ بیان کرد: از شنبه (۳۰آذر) نیز کمپین ۱۰۰۱ را آغاز کردیم تا رانندگان علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، کمک‌هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایش‌های بالای هزار کیلومتر در هفته) دریافت کنند و به این ترتیب دیگر نگرانی بابت هزینه بنزین نداشته باشند. نحوه محاسبه هزینه دریافتی به این صورت خواهد بود که هر راننده‌ای که ۱۰۰۰کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفر‌های اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰کیلومتر مازاد بر۱۰۰۰هزار کیلومتر اولیه ۱۰هزار تومان هزینه خرید بنزین دریافت خواهد کرد.

او افزود: برای نمونه راننده‌ای که در پایان هفته هزار و ۲۲۵کیلومتر در سفر‌های اسنپی پیموده باشد، بابت ۲۲۵کیلومتر مازاد، مبلغ ۲۲هزار و ۵۰۰تومان دریافت خواهد کرد. هزینه محاسبه شده شنبه هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود. در ادامه برای حمایت هر چه بیشتر از رانندگان خود مبلغ کمک‌هزینه خرید بنزین را افزایش دادیم و از شنبه (۷ دی) به ازای هر ۱۰۰کیلمتر مازاد مبلغ ۲۰هزار تومان کمک‌هزینه به رانندگانی که ۱۰۰۰کیلومتر اولیه خود را فقط در اسنپ پیمایش داشته باشند پرداخت خواهد شد. این کمک‌هزینه هدیه‌ای حمایتی است که اسنپ برای رانندگان ناوگانش درنظر گرفته و امیدواریم تاثیر مثبتی بر درآمدزایی رانندگان داشته باشد.

بر اساس این گزارش با توضیحات ارایه شده به نظر می رسد حقی از رانندگان ضایع نخواهد شد و تمام شرکت‌ها قصد پشتیبانی از رانندگان را دارند؛ وزارت کشور و وزارت نفت متولی‌های اصلی رسیدگی به حقوق رانندگان هستند و اختلالات جزئی این دو نهاد  باعث مشکلات فعلی شده است. با گذشت ۲ ماه از اجرایی شدن سهمیه بندی بنزین مسئولان امر باید فکری به حال این قبیل از رانندگان نیز کنند.

گزارش از مصطفی محبی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۴۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
اسنپ از اسفند تا حالا به من بنزین نداده بعد کلی زنگ‌زدن و وعده الکی این ماه واریز شده حادا گفتن چون مسافر تکراری سوار کردی تخلف بنزین بهت تعلق نمیگیره نمیشد ۳ ماه پیش این و بگن من اینهمه از جیبم بنزین نزنم و خرج خرابی ماشین نکنم
واقعا واسه شرکت اش متاسفم فقط پورسانت خودش براش مهمه
Iran (Islamic Republic of)
بهنام قاسمی
۱۰:۴۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا بنزین ها رو از ۲۰ اسفند تا الان کارکردیم واریز نمی کنید به خدا لیتری ۳۰۰۰ تومن بنزین میزنیم دلمون خوشه اسنپ برامون پول بنزین کارکردمونو واریز میکنه به کی بگیم چرا کسی جوابگو نیست از گلوی زن وبچمون میزنیم خودمونو تو خطر میندازیم که یه لقمه نون براخانوادمون ببریم بد تر از جیبمون هم خرج میکنیم اگه بنزین نمیدید بریم دنبال یه کار دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
والا ما که از اسفند تا الان هزار تومن سهمیه نگرفتیم ظاهرا گفتن مردم در گیر کرونا هستند یادشون رفته سهمیه بنزین اینهمه کار کردیم بدامون سهمیه اسنپ نریختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
کسی نیست بلندبیشه بره دنبال بنزین اسنپ اخه تویی که اسمتوگذاشتی مسول اسنپ چراپیگیرنمیشی بایدماشین بنزین بزنی بلندبیشی کارکنی نشستیم خونه دست خالی تابنزین واریزکنندپاشیم کارکنیم سهمیه خودمونم روبایدباالتماس بیگیریم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما نفهمیدیم بلاخره چجوری محاصبه میکنن بنزین .من از اسفند تا الان دوهزار تا راه رفتم با ماشین ی هزار تومنی هم برام واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
حسین محمدعلیزاده
۱۲:۱۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
بنزین اسفند ماه اینجانب پرداخت نشده چرا ؟؟ خودم هم نمیدانم با ۴۵۰ سفر اینترنتی در اسفند ماه
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد ابوترابی گودرزی
۰۰:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
دوستان راننده همینطور که مطلعید با این شرایط اصلا نمیشه کار کرد.ما ۲ راه بیشتر نداریم.
۱) از سر نیاز و بدبختی با همین شرایط کنار بیایم و کم کم بدبخت تر بشیم.طوریکه تو یه هزینه ۱۰۰ تومنی برای خودروی خودمون یا اعضای خونوادمون تو گل گیر کنیم و بمیریم.
۲) همه این شرکتها رو از اسنپ و تپسی گرفته تا بقیشون تحریم کنیم.
دوستان اینها متاسفانه و صادقانه ما رو آدم به حساب نمیارن و تنها چیزی که براشون مهمه کمیسیون و عوارض کوفتی خودشون و منافع مسافره .اونهم برای درآمدخودشون نه احترام به مشتری.
دوستان و همکاران عزیز و گرامی؛ این آخرین فرصته و عاجزانه از همتون خواهش میکنم بخاطر خونواده خودتون هم که شده بیاید متحد بشبم و اعتصاب کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
رضااقبالی بازاردهی
۱۲:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام.اگربرای راننده مبلغ واریزی پیامک شود خیلی خوب است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اسنپ برای هر پنج کیلومتر پیمایش دوهزار تومان کرایه. درنظر گرفته. این یعنی گدایی عزیز من. پیگیری کنید اسنپ تمام تخفیفها یی که به مسافرها بابت بازی های اینترنتی وهمچنين تبلیغات اسنپی میده تماما از منه راننده میگیره، ازاونور هم بیست درصد کمیسیون میگیره پدر ماراننده ها رادر آورده. دولت هم خوشحال که اسنپ شغل ایجاد کرده به والله شغل نیست بیچارهگی برای راننده درست کرده چون بعد یک ماه کار اگه ماشينش خراب بشه باید کاسه به دستش بگیرد سر خیابان گدایی به مدت یک ماه تا هزینه تعمیرات ماشینش را فراهم کنه. جمعش کنید ما راحتتریم
Iran (Islamic Republic of)
زکی شیخ زاده کان
۱۸:۰۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
سلام من راننده اسنپ ونوسی هستم پیمایش من ازحد مجاز هم بیشتر است و بنزین دورهای قبلی را واریز نکردند و می‌گویند سوخت شده ولی در گزارش شما گفتید معوقات پرداخت میشود حدودا ۳میلیون بنزین خریدم چکار کردم حال میگن شرکت نفت نمی‌دهد کدام درسته گزارش شما یا. متشکرم لااقل جواب دهید
Iran (Islamic Republic of)
راننده مجبور
۲۳:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
با سلام من از ۱۴دی تا الان دارم اسنپ کار میکنم پاداش یک میلیون تومنی که دروغ بود تا حالا ۳۲۰۰ کیلومتر راه رفتم هیچ مابه‌التفاوت هم برام واریز نشده؟زنگ زدم میگن مشکل ثبت کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۰۱:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام بنزین دی و بهمن ماه کی واریز میشه فکر کنم یادتون رفته
Iran (Islamic Republic of)
باباخانی
۲۳:۲۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
با سلام من خواهش میکنم جای اعتبار پولشو بریزن تو حساب بانکی رانندها اعتبار نخواستیم دستگاها میگن خرابه در صورتیکه که به خاطر اینکه شرکت پولشون دیر میده کلا پمپ بنزین اعتباراشون خراب کردن لطفا بیشتر از این به ما فشار نیارین لااقل پمپ بنزین‌های که اعتباری اسنپ و تپ سی دارن اعلام کنید من از اول بهمن تا الان یبار هم نتونستم بنزین اعتباری بزنم خواهش میکنم التماس میکنم به داد من بدبخت برسین چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۲۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
لطفا به داد من راننده ای که با گذشت ۳ ماه از گران شدن بنزین، یک لیتر هم سهمیه برام واریز نشده برسید، از پشتیبانی و دفتر اسنپ پیگیر شدم، میگن ناجا تایید نکرده، میگم چرا میگن خودمون هم نمیدونیم، (ماشین من یک ریال خلافی هم نداره!) میگم بگین مشکل چیه تا برم خودم از ناجا پیگیری کنم، میگن نه ما خودمون پیگیری می کنیم، به خدا ما قتل که نکردیم راننده اسنپ شدیم، انصاف نیست اینطوری در حق ما ظلم کنن!!
Iran (Islamic Republic of)
کوثری
۰۸:۰۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام
از سه ماه پیش که شرکت اسنپ برای بنده سهمیه سوخت واریز کرد تا چندروز پیش که سومین مرحله رو واریز کرد تا کنون موفق به برداشت سهمیه سوخت خود نشده ام زیرا دستگاه کارتخون پمپهای بنزین پس از وارد کردن کارت عابر و دادن رمز کارت که چهار شماره اخر کد ملی میباشد گزینه اعتباری مینویسه رمز کارت نامعتبر میباشد و این مشکل بسیاری از ما رانندگان اسنپ میباشد که متاسفانه توی سه ماه گذ‌شته بیشتر از پنجاه بار با اسنپ و به پرداخت ملت تماس گرفتم که متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است
لطفا به بفرمایید تکلیف من چیست ؟؟؟
سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی کوهی پیکانی
۲۱:۴۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
الان حدوددوماه کارت بانکی اینجانب سوخته ومن ازطریق اسنپ وتپسی کارت جدیدروبه وزارت کشوراعلام کردم ولی هنوزهیچ سهمیه ای به بنده تعلق نگرفته لطفا رسیدگی کنید.واقعا باعث تاسفرهستش که قشرضعیف راننده زحمتکش این همه درحقشون ظلم بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بقران قسم بنزین از اول تا حالا به من ندادن و همش قول میدن دفعه بعد و میگن ب بخداعلت عدم مطابقت شماره شبا با کارت بانکی‌. بانکم رو عوض کردم باز نرختن خسته شدم داره جونم‌در میره کجا شکایت کنم کجا حرف دلم رو بگم
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۰۳:۴۶ ۳۰ دی ۱۳۹۸
آقا خدا وکیلی یه مسیری بهم داده 25 کیلومتر بعد 14 هزار کرایش بود.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۱:۲۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
سلام بخدا بقرآن داریم از بی بنزینی بدبخت میشیم خدا نگذره باعث و بانیش را ندارم برم بنزین بزنم به کی بگم خدا نشناس ها
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۱۹ ۲۶ دی ۱۳۹۸
واقعا سهمیه ای در کار هست یا سر کاریم ،از اول سهمیه بندی تا حالا نیم لیتر بنزین سهمیه ای هم دریافت نکردم و شماره کارت سوخته ای که دو سال پیش عوض کردم برام پیامک میشه که سهمیه به اون ریخته شده وبعد از یک ماه پیگیری و اصلاح شماره کارت در برنامه در آخرین به اصطلاح واریز دوباره همون شماره کارت سوخته برام پیامک شد!جمله ای آشنا صبوری بفرمائید ، واقعا چرا اسنپ و تپسی در گرفتن کمیسیون صبوری نمیفرمایند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
صبح ۷۵ هزارتمن سهمیه بنزین داشتم الان رفتم پمپ بنزین میگه هیچی نداره این چه وضعیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد باقر تقی پور
۱۵:۲۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
باسلام من از وقتی که اسنپ پیماش بنزین رو انجام داده تا امروز هیچ چیز بابت کمک هزینه بهم ندان هر وقت کارت بانکی رو در جایگاه میزنم دستگاه کارت رو نامعتبر اعلام میکنه به اسنپ زنگ زدم گفت به شرکت به پرداخت یا شرکت نفت وانها هم میگن به ما مربوط نیس الان واقعن بلاتکلیفم ودستم به جایی بند نیس الان بعد 2ماهم زنگ میزنم اسنپ میگه صبوری کن تا کی..؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۸:۳۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
سلام
Iran (Islamic Republic of)
اسنپ
۱۱:۴۶ ۱۳ دی ۱۳۹۸
سلام کارت بانکی بنده منقضی شده بوده بعد از گذشت دو ماه بعد از بارها پیگیری و اعلام شماره کارت جدید و وعده ای که هر هفته میدادند که این هفته واریز می شود نشد که نشد این سری اس ام اس اومده که واریز شده به شماره کارت جدید زنگ زدم اسنپ و تپسی گفتن واریز شده امروز بنزین زدم طبق معمول نوشت شماره کارت معتبر نیست و آزاد محاسبه شد از روی ناچاری دارم کار میکنم زنگ زدم میگن واریز شده زنگ بزن به پرداخت ملت زنگ زدم به پرداخت بعد از دقیقا دو ساعت تو صف انتظار کسی جواب نداد
Iran (Islamic Republic of)
سورنا
۰۱:۲۳ ۱۰ دی ۱۳۹۸
راننده اسنپ هستم پیمایش یک هفته خود را از قبول درخواست تا پایان سفر جمعا 600 کیلومتر یادداشت کردم اما در کمال ناباوری اسنپ 400 کیلومتر حسابش کرده. چرا؟ من به این نتیجه رسیدم که اسنپ پیمایش راننده در جاده را محاسبه نمیکند بلکه از مبدأ به مقصد با خط راست محاسبه می‌کنه به قول ما راننده ها هوایی حساب میکنه. واقعا کسی نیست به این موضوع بپردازه؟
Iran (Islamic Republic of)
راننده
۱۷:۲۵ ۰۹ دی ۱۳۹۸
تقصیر خودتونه... کار نکنید
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۲۳:۲۴ ۰۷ دی ۱۳۹۸
با تشکر از آقای مصطفی محبی
از باشگاه محترم خبرنگاران خواهش می کنم تا احقاق کامل حقوق این قشر ضعیف یعنی رانندگان که از این راه دارند نان در می آورند از تهیه گزارش و پیگیری هایشان به عنوان رسانه و صدای مردم دست برندارند مگر بابت هر صدکیلومتر 7 لیتر برای این خودروهای بی کیفیت جوابگو هست این ماشین ها که تولید داخل هست از خارج نیومده یعنی کسانی که قیمت گذاری می کنند نمی دانند به ازای هرصد کیلومتر 7 لیتر پاسخگوی موتور های پرمصرف این ماشین ها نیست چرا ظلم می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۹ ۰۷ دی ۱۳۹۸
سلام دوستان من که اسنپ رو از گوشیم پاک کردم یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۹ ۰۷ دی ۱۳۹۸
اقا اگه همه متحد بشن یه هفته اسنپ وتپسی مرخص میشن تو رو خدا به فکر خودتون باشید یه هفته از گشنگی نمیمیریم مگه قبلا چجوری بود همگی یه یا علی بگیند نه به مفت بری تاکسی اینترنتی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۵۸ ۰۷ دی ۱۳۹۸
حقتون رو از اسنپ و تپسی و دولت بگیرید ... چ ربطی ب مردم داره.... اگه مفتهخب سفر لغو بزن نیا.... بقیه میان شکر خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۷ دی ۱۳۹۸
سه هفتس به هیچ راننده اسنپی هیچ سهمیه ایی ندادن دولت جلوی گاز مایع رو هم گرفته چقدر ظلم چقدر ستم خدا ازشون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد سلیمانی
۱۳:۳۲ ۰۷ دی ۱۳۹۸
اکثر راننده هاشون ریزش کردن.
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۹:۱۰ ۰۷ دی ۱۳۹۸
چرا اینترنت مشهد قطعه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۸:۰۶ ۰۷ دی ۱۳۹۸
مگه به غیر از تا15اذربنزین ریختن همش حرف میزنند
Iran (Islamic Republic of)
Vahid
۰۶:۲۰ ۰۷ دی ۱۳۹۸
پس سهمیه سوخت قایق های صیادی چی شد. یعنی مسئولین بدون هیچ فکر قبلی تصمیم به گرانی و سهمیه بنزین کردند بابا مردم که فقط با ماشین دور دور نمیکنند بنظرم دولت قرار بنزین خودشو به کشورهای مثل ترکیه بفروش چون از این طریق پول بیشتری نسبت به خرید مردم به دولت میشه. این ملت روز خوش ندیده مشکل پشت مشکل
Iran (Islamic Republic of)
راننده اسنپ
۰۴:۵۲ ۰۷ دی ۱۳۹۸
عزبزان اگه قرار بود چیزی بدن که ازتون نمیگرفتن من الان سه ماهه اسنپ را گذاشتم کنار اصلا همون موقع هم که بنزین لیتری ۱۰۰۰ بود نمی صرفید
Iran (Islamic Republic of)
اصغرجداخانی
۰۳:۵۲ ۰۷ دی ۱۳۹۸
سلام بنده راننده تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی هستم چهار ۴ دفعه سوخت گیری کرده ام بست پنج برج نه آخرین سوخت گیری بنده پانزده لیتر بوده که با ید چهل و پنج هزار تومان از اعتبارم کم میشد ولی شصدوهفت پانصدتومان کم شده و دیگر نتوانستم از اعتبارم استفاده کنم به هر جایگاهی هم فکر رفتم نتوانستم سوختگیری کنم تورابخدا کمکم کنید به شرکت نفت واسنپ به تپسی زنگ زدم رفتم از هیچ کسی جواب قانع کننده ای نگرفتم راننده تاکسی اینترنتی
Iran (Islamic Republic of)
jam
۰۲:۲۷ ۰۷ دی ۱۳۹۸
بنده راننده ی اسنپ هستم، در هفته های گذشته مقدار پبمایش دقیق ماشینم در اسنپ را یادداشت ومحاسبه کردم، نزدیک به هشتصد کیلومتر پیمایش بنده را اسنپ فقط چهارصدو بیست کیلومتر محاسبه کرده!!! فکر می کنم اسنپ بر اساس نقشه مسافت را هوایی حساب می کند واصلأ به مسیری که ما روی زمین طی می کنیم توجه نمی کند. یا در هفته ی منتهی به پانزده آذر مبلغ هشتاد ودو هزار تومان اعتبار در کارت بانکی من شارژ شد، شصت هزار تومان را استفاده کردم، بقیه اش گم شد!!!! فقط دو هزار تومان باقی مانده، این بیست هزار تومان معلوم نیست کجا رفت. هیچ کس هم در این رابطه پاسخگو نیست!!!
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۱:۴۴ ۰۷ دی ۱۳۹۸
سلام بنزین اگر همون ۱۰۰۰ تومان هم بود به زور تهش برای راننده چیزی میموند الان فقط ناچاری بیگاری میکشیم کار میکنیم فقط بنزین ۳۰۰۰ تومان از دولت بخیرم که کسریش جبران بشه من در روز بیش از ۱۵۰ کیلومتر پیمایش دارم بعد هفتگی اس برام میاد پیماش شما ۱۲۲ کیلومتر بوده اخری رو ۱۲۴ کیلومتر این سهمیه همش الکی هست خواستن قیمت ها را بالا نبرند مثل یارانه معبشتی مردم راننده ها رو هم سر کار بزارند مشکل انجا که اونهای که این مقدار و قانونها رو برای خودش در میارند چیزی از مشکلات مردم نمیدونند یک روز یک مسول مربوطه را جای یه راننده اسنپ یا تپسی بزارند یه پراید بهش بدن با یک باک بنزین بگن برو تو تهران کار کنببینه تهش چی میمنه بعد بره بتزین ۳۰۰۰ تومانی بزنه وقتی برای ۵۰۰۰ تومان ۳ کیلومتر رو طی کنه برسه به مسافر ببردش ۴ کیلومتر اونورتر پیادش کنه کرایه اش رو بگیره ۵۰۰۰ تومان حس راننده رو میفهمه کیجی مسافرها رو لغو ترافیک رو حوادث رو و... بعضی ها از مسافرها هم ایلی ماشین میگیرند خلاصه الان با این قیمت بنزین یارانه که میخواند بدن فقط راننده بدبخت بیگاری میکشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن آذری
۰۱:۴۲ ۰۷ دی ۱۳۹۸
اقا نخواستیم بنزین
کرایه ها رو درست کنید
تاکسی که ماهیانه خدا لیتر بنزین داره کرایه رو افزایش دادند
ما که ۶۰ لیتر داریم واسه تعریف پیک و پتی همینجور موندیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۰۹ ۰۷ دی ۱۳۹۸
هنوز بنزین آذر رو واریز نکردین از 15آذر به بعد بنزینی واریز نکردین کسی گرفته
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۰۲ ۰۷ دی ۱۳۹۸
از ۴اذر تا ۴دی کلان ۱۱۲کیلومتر ب من دادن الاان رفتیم تو هفته سوم هیچی بحساب نیامده از سر ناچاری وبیکاری روزی ۴تا سرویس میرفتم انهم هیچ مثل کمک معیشتی که ب ما ندادن
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۰۰:۰۹ ۰۷ دی ۱۳۹۸
فقط آموزشگاه‌های رانندگی بلاتکلیف هستن. گناه کردن باماشیناشخصی آموزش میدن. جایی هم مطرح نیستن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۲۴ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام نت کرمانشاه داغونه لطفا پیگری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۶ دی ۱۳۹۸
این وضعیت افتضاح هست فقط با این قیمت بنزین کمر رانندگان رو شکستند و با این توزیع افتضاح و نامنظم مابه التفاوت سوخت دیگه شورش رو درآوردند همش داریم پول بنزین آزاد میدیم بقیش هم خرج استهلاک ماشین های بی کیفیت میشه یا درست و منطقی پول سوخت بریزین یا قیمتا رو ببرین بالا از باشگاه محترم خبرنگاران خواهش می کنم تا احقاق کامل حقوق این قشر ضعیف یعنی رانندگان که از این راه دارند نان در می آورند از تهیه گزارش و پیگیری هایشان به عنوان رسانه و صدای مردم دست برندارند مگر بابت هر صدکیلومتر 7 لیتر برای این خودروهای بی کیفیت جوابگو هست این ماشین ها که تولید داخل هست از خارج نیومده یعنی کسانی که قیمت گذاری می کنند نمی دانند به ازای هرصد کیلومتر 7 لیتر پاسخگوی موتور های پرمصرف این ماشین ها نیست چرا ظلم می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
راننده
۱۹:۵۲ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سهمیه بنزین وجود ندارد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۹:۴۸ ۰۶ دی ۱۳۹۸
هیچ سهمیه بنزین تا امروز به رانندگان تعلق نگرفته و ما با بنزین 3 هزار تومانی سفر میگیریم به امید اینکه وعده وزارت کشور در مورد واریز سهمیه حقیقت باشد و هزینه از دست رفته جبران شود!!!! ما مجبور به کار کردن هستیم در عین حال قیمت سفرها به خاطر فشار وزارت کشور به شرکتها ارزانتر از قبل شده !!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۹ ۰۶ دی ۱۳۹۸
لطفایکی به دادماراننده های اسنپ برسه روزی150کارمیکنم 75تومن پول بنزین وپورسانت اسنپ رومیدم
کدوم سهمیه؟ماکه همش بنزین آزادمیزنیم بسه دروغ بسه واقعا خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۵۳ ۰۶ دی ۱۳۹۸
با سلام خواستم خدمت اون مدیرای اسنپ که پشت میز نشستن ومیلیارد میلیارد درآمد دارند بگم اگه مابه التفاوت قیمت بنزین راهم برای ما راننده ها بریزید باز هم مشکل ما حل نمیشه.قیمت ها از اول پاییز پایین اومده اصطلاک ماشین بالاست لاستیک.روغن .لنت.وبقیه چیزهای دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۳۷ ۰۶ دی ۱۳۹۸
پس تکلیف سهمیهٔ بنزین آموزشگاههای رانندگی چی میشه؟۶۰لیتر برای حداکثر یکهفته است کمک معیشت هم فقط یه باک بنزین میشه،بقیه رو چکار کنیم.کم بدبخت بودیم،بیچاره هم شدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۶ دی ۱۳۹۸
در این شرایط سخت اقتصادی به جای اینکه کمکی به مردم کنن با گران کردن بنزین شرایط زندگی رو سخت تر کردن.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۱۲ ۰۶ دی ۱۳۹۸
برحسب مسافت پیموده شده در هفته سهمیه تعلق گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام راننده اسنپایی که کارت بانکیسون سوخته وبا تعویضش شماره کارتشم عوض شده چرا هنوز اعتبار سهمیه به کارت بانک قبلی که سوخته واریز میشه،حداقل ۲۰ بار زنگ زدیم ولی هنوز درست نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۶ دی ۱۳۹۸
من‌راننده‌ماکسیم‌هستم‌هنوز‌بعد‌۴۰‌روز‌هیچ‌کمکی‌راجع‌به‌بنزین‌به‌من‌نکرده‌اند‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۶ دی ۱۳۹۸
امروز ترکیه اولین خودروی ملی الکتریکی را افتتاح کرد به مسئولین بگویید از خواب بیدار شوند
Iran (Islamic Republic of)
ِِِِ....
۰۱:۴۳ ۰۷ دی ۱۳۹۸
اینجا خودرو الکتریکی جناب مهندس ارین تولید کردن متاسفانه چون ایران خودرو و سایپا دست دولت دوست ندارن از تولیدات بی کیفیتشون و با این دو کارخانه دارن پول برای بودجه رو احتمالا تامین می کنن وگرنه ماشین برقی کلی مهندس داریم بیکار بلدن تولید کنن و اینکه الان طرح های مهندس ارین شده نمونه اش خودروی برقی تویوتا yjc نشررررر بده حرف حقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۷ دی ۱۳۹۸
کسی که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش به خواب زده نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۶ دی ۱۳۹۸
عمل به وعده های داده شده توسط دولت تدبیر جای تعجب دارد
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۲۸ ۰۶ دی ۱۳۹۸
باسلام هنوزسهمیه اذرماه اسنپ واریرنشده سری اول ۲۴ابان درست به همان کارت واربرشدکه پول مسافرراواریزمی کردولی مرحله اذرماه اعلام کردشماره کارت تاییدبنده هم همان کارت اولیه راتایبدکردم بعدیک شماره کارت رااعلام کرد۶شماره اول همان کارت اولی بودو۴شماره بعدییک کارت دبگه بودکه جایگاه پمپ بنزین نگی شناخت وبنده الان یک ماخ یابیشت است که بنزین ۳۰۰۰ت منی میزنم
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۱۹ ۰۶ دی ۱۳۹۸
باسلام میخواستم بدونم چه سازمان یاارگانی به وضع شرکت اسنپ رسیدگی میکندهرکاری خودشان صلاح بدانندانجام میدهندمثل این کارکه هرچی مسافربگویدعما میکنند وراننده محکوم میشود
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۷:۴۱ ۰۶ دی ۱۳۹۸
مقصر خودتونید، اگر شما سرویس ندید مجبور میشن پای صحبت شما بشینن. اگر یک ماه نرم افزارت روشن نکنی اونوقت یا شرکت ورشکست میشه یا دست و پاش جمع میکنه
Germany
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۶ دی ۱۳۹۸
جای یارانه سوخت به فکر حمل و نقل عمومی باشید
که ایران صد سال عقب هست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۶ دی ۱۳۹۸
به جای اعتبار بنزین که واقعا خیلی چرته بنزین بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۶ دی ۱۳۹۸
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۶ دی ۱۳۹۸
خسته شدیم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۶ دی ۱۳۹۸
وقت بخیر
بر اساس چه مبنایی و چه ماشینی هر ١٠٠ کیلومتر توی شهر ٧ لیتر؟
فقط ماشینهای هیبرید این مقدار رو میسوزونن که مطمئنا اسنپ نیستن!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۹ ۰۶ دی ۱۳۹۸
من راننده اسنپ هستم هربا رفتم سهمیه بنزین با کارت عابر بانک بزنم گفتن اول آزاد بزن بعد کارت عابر بانک را بکش وهربا آزاد زدم ولی هیچ سهمیه ای نریختن وبا این کرایه ها نم صرفه آزاد بنزین بزنم پول بنزینم در نمیاد وفلج شدیم باز قبلا خرجی خانه را در می اوردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۶ دی ۱۳۹۸
اگه سهمیه هم واریز کرده باشن نمیشه استفاده کرد
Netherlands
محمد
۱۱:۵۳ ۰۶ دی ۱۳۹۸
دوما از سهمیه بندی گذشته
اسنپ یک ریال اعتبار هم برای بنده واریز نکرده
بنزین آزاد مثل اژدهای دو سر پولامو داره میخوره

فقققققط حرررررررف
هیچ‌وقت درد من راننده رو درک نخواهید کرد
Netherlands
م
۱۱:۵۳ ۰۶ دی ۱۳۹۸
عجب
Netherlands
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۶ دی ۱۳۹۸
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۶ دی ۱۳۹۸
من 40 کیلومتر برم اونم با پراید 10 لیتر میخاد چجوری حساب میکنید
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۱:۰۴ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام
اولا بنزین اختصاص یافته اصلا برای راننده تاکسی اینترنتی که توی تهران یا کرج به صورت تمام وقت کار میکنه کافی نیست.
دوما تاکسی های اینترنتی به دلیل رقابت با هم کرایه ها رو خیلی ارزون کردند حتی ارزون تر از قبل گرون شدن بنزین؛ چرا که اونا فقط به فکر در آمد خودشون هستند و سیستم قیمت گذاری بسیار نادرستی دارند. مثلا چند روز پیش کرایه از کرج تا نیاوران رو ۳۵ تومن زده که در بهترین شرایط حدود ۵ الی ۶ لیتر بنزین میخاد و با احتساب کمیسیون حدود ۲۰ تومنش میره در ضمن هزینه روغن و لاستیک و سایر مواردش رو در نظر نگرفتیم. ما نمیگیم کرایه هارو گرون کنند فقط قیمتها منطقی باشه که نه مسافر ضرر کنه و نه راننده.
سوما با همه این تفاسیر با فرض اینکه حتی بنزین سهمیه ای نا محدود در اختیار ما قرار بدهند بازهم باید کرایه ها رو افزایش بدن چون قیمت بنزین نسبت به قبل ۵۰ درصد گرون شده و از ۱۰۰۰ به ۱۵۰۰ رسیده.
لطفا پیگیری کنید..
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
آنشگاه.
۱۰:۵۷ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام. بنده هم راننده تاکسی اینترنتی هستم ۱-خودرو من سمند هستش و حداقل ده لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف دارد با همین حساب ۳۰٪ کمتر داده اند.۲- پیمایشی که شرکت بعنوان ۱۰۰۰ کیلومتر اعلام کرده برای ما حداقل ۱۵۰۰ کیلومتر است و نحوه محاسبه انها را متوجه نمیشویم.۳- قیمتها افزایشی نداشته .۴- از زمان سهمیه بندی تا الان به اندازی اولین ۱۰۰۰ کیلومتر هم کامل تسویه نشده. موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۳ ۰۶ دی ۱۳۹۸
واقعا متاسفم براتون با این سهمیه ای که میدین. ۱۰۰ کیلومتر ۷ لیتر!!؟؟ تازه کرایه ها کمترم شدن. اسنپ برا راننده هاش ضعیف کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۰:۴۵ ۰۶ دی ۱۳۹۸
تر بخدا قسمتون میدم به داد اسنپی ها برسییید
Iran (Islamic Republic of)
د
۱۰:۱۲ ۰۶ دی ۱۳۹۸
چرا به آموزشگاه های رانندگی هیچ سهمیه ای نمیدن؟ مادر من سرپرست خانواره کمک معیشتی هم ندادن که هیچ الان از کار هم بیکار شده با بنزین 3تومنی چجوری کارکنه تو آموزشگاه؟ یکم انصاف داشته باشید ظاهرا کسی متولی آموزشگاه رانندگی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۰۰:۱۷ ۰۷ دی ۱۳۹۸
از بس بدبختیم باید ی چیزی هم از جیب بدیم تا بقیه راننده بشن.اگه کارنکنیم ک کل آموزشگاه ها باید بسته بشه. آخه چ کناهی کردیم ماشین شخصی آوردیم آموزش میدیم که جز خودروهای عمومی هم حساب نمیشیم. ک سهمیه شامل حال ماهم بشه. داشتیم کارمیکردیم زندگی می‌کردیم.خبر ازدل مردم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۶ دی ۱۳۹۸
اینم مثل کمک معیشتیه نوبخت
Iran (Islamic Republic of)
دوست شما
۰۴:۲۶ ۰۷ دی ۱۳۹۸
سلام ماکه رانندگی اسنپ وتپ سی وماکسیم راول کردیم چسبیدیم به شغل اول درآمدش بیشتره چون ماشینمان بعدازکارخراب شدهیچ فایده ای نداره برویددنبال یک کاردیگر
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر معصومی
۰۸:۴۸ ۰۷ دی ۱۳۹۸
این مبلغی که در نظر گرفتید به ازای هر 100کیلومتر 7لیتر واقعأ ناچیزه،سفر داخل شهری با این ترافیک و استهلاک 7لیتر دردی را دوا نمیکنه شما اتوبان بیرون شهر را در نظر گرفتید،ضمن اینکه از همین هم خبری نیست
آخرین اخبار