کشف محموله قاچاق ۲ میلیارد تومانی

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف محموله قاچاق ۲ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:مأموران انتظامی شهرستان پارسیان یک دستگاه جک هیدرولیکی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ " عباسعلی بهدانی فرد گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و برخورد با مخلان نظم اقتصادی، ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید "لاورچهو" حین کنترل محور مواصلاتی" پارسیان- بندرلنگه "به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و با رعایت نکات ایمنی آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یک دستگاه جک هیدرولیکی و متعلقات آن را کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از هماهنگی قضائی به همراه محموله کشف شده به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ بهدانی فرد با اشاره به تعامل خوب و سازنده شهروندان با پلیس و تشکر از همکاری صمیمانه مردم تاکید کرد شهروندان عزیز می‌توانند در صورت اطلاع ازهرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه قاچاق کالا و توزیع انواع موادمخدر، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.