انصاری فرد: با همدلی به سمت قهرمانی پیش می‌رویم/ کالدرون نسبت به پرداخت نشدن پاداشش گلایه‌مند بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: زحمات کادر فنی و بازیکنان باعث شد صدرنشین لیگ برتر شویم و با همدلی به سمت قهرمانی پیش می‌رویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم نساجی مازندران و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که در صدر جدول قرار داریم و لطف خدا و زحمات کادر فنی و بازیکنان باعث شد که صدرنشین شویم و با همدلی و همبستگی به سوی قهرمانی پیش می‌رویم.

انصاری فرد درباره وضعیت کالدرون گفت: کالدرون یک مقدار گلایه‌مند بود. به هر حال  پیش از لیگ نوزدهم صحبت‌هایی درباره پاداش‌های این مربی  به صورت شفاهی شده بود که مبلغ پاداش  را در هیئت مدیره مصوب کردیم و به کالدرون این مبلغ را می‌دهیم. قسط اول مبلغ قرارداد کالدرون را شب گذشته پرداخت کردیم که دوشنبه یا سه شنبه بعد از تعطیلات در حساب بانکی اش قرار می‌گیرد. جلسه‌ای امشب در مورد  پرداخت قسط دوم مبلغ قرارداد کالدرون  برگزار می‌کنیم تا مشخص کنیم به چه صورت این مبلغ را به این مربی بدهیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه چه بازیکنانی قصد دارند به خدمت بگیرند، بیان کرد: جلسه‌ای شب گذشته درباره جذب بازیکنان جدید در هتل داشتیم که ۲، ۳ بازیکن مدنظر کالدرون را بررسی و با آن‌ها  مذاکره کردیم. ان شاالله بتوانیم گزینه‌های مدنظر این مربی را به خدمت بگیریم.

انصاری فرد درباره انتقادات کالدرون مبنی بر صادق نبودن و دروغگو بودن برخی از افراد گفت: در حال حاضر همه مسائل در باشگاه خوب پیش می‌رود و متحد و همدل هستیم و ان شاالله با همین همدلی به سمت موفقیت پیش می‌رویم. کالدرون  یک مقدار به خاطر پاداش خود ناراحت بود و ما برای اهدای این پاداش نیاز به مصوب هیئت مدیره داشتیم. من در جریان پاداش‌ها نبودم که کالدرون در جلسه‌ای این موضوع بیان کرد که به او قول دادم مصوبه هیئت مدیره را برای پرداخت پاداش بگیرم. خدا را شکر شب گذشته مبلغ پاداش‌ها به تصویب هیئت مدیره رسید و این مبلغ را پرداخت می‌کنیم.

او درباره اینکه کالدرون بعد از تعطیلات به ایران بازمی گردد، گفت: بله بلیت برگشت این مربی را تهیه کردیم و در اردوی قطر هم حضور دارد. مشکل خاصی نیست و امیدوارم بتوانیم انتظارات این مربی را برآورده کنیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۱ - نساجی مازندران صفر / سرخ پوشان صدرنشین شدند + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۶ دی ۱۳۹۸
برای قهرمانی تلاشت رو بیشتر کن با ضعیف کردن رقیبان راه به جایی نخواهید برد حتی اگه جام اسنپی بگیرین داخل کشور ،تو آسیا بابسیج همگانی جلو چشم هوادارانتون افتضاح به بار میارین
آخرین اخبار