کارمند کمیته فنی بازرگانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: موفق شدم چندین جلد کتاب داستان ویژه کودکان و نوجوانان بنویسم و منتشر کنم.

زهره کیماسی که در کمیته فنی بازرگانی کارمند کمیته فنی بازرگانی شرکت ملی حفاری ایران و نویسنده خوزستانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به اهمیت مطالعه و کتاب و کتابخوانی در زندگی عامه مردم و بخصوص کودکان و نوجوانان، موفق شدم چندین جلد کتاب برای سنین کودکان و نوجوانان بنویسم و منتشر کنم.

او بیان داشت: کتاب‌های منتشر شده براساس روحیات و رفتار کودکان در زندگی روزمره به رشته تحریر در آمده است.

کیماسی با اشاره به علاقه مندی کودکان به کتاب‌های داستانی، ظهار کرد: تا کنون ۱۱ قصه با موضوعات فرهنگی مختلف در قالب ۸ عنوان کتاب تالیف کرده ام که ۳ مورد آن به چاپ رسیده است.

این مولف که اولین مجموعه کتاب خود را تحت عنوان قصه‌هایی برای نوشین در سال ۱۳۹۴ با شمارگان ۵ هزار نسخه منتشر نمود، افزود: یک کتاب دیگر در زمستان سال گذشته و دیگری بهار امسال انتشار و از طریق کتاب فروشی‌ها عرضه می‌گردد.

زهره کیماسی ادامه داد: این کتاب‌ها برای گروه سنی ۴ تا ۱۴ سال انتشار و در آن‌ها معانی مختلفی از جمله شکر گذاری، محیط زیست، طبیعت، فواید باران، خصوصیات اخلاقی انسان و. به زبان کودکانه بیان شده است.

این نویسنده خوزستانی با اشاره به اینکه در زمان فراغت از کار اقدام به نوشتن کتاب کرده است، اذعان داتش: یک جلد کتاب تحت عنوان ابو تراب نیز با موضوع دفاع مقدس که مخاطبان آن قشر نوجوان و جوانان هستند را هم اینک در مرحله دریافت مجوز چاپ دارد.

زهره کیماسی، تعدادی از کتاب‌های منتشر شده خود را به کودکان بستری در بیمارستان ها، مناطق زلزله زده و سیلزده اهدا کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.