برگزاری اختتامیه جشنواره هلال احمر در غیاب رئیس جمعیت

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز عصر امروز در غیاب رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد.

برگزاری اختتیامیه جشنواره مداد قرمز در غیاب رئیس جمعیت هلال احمربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز عصر امروز با حضور علی ربیعی سخنگوی دولت، محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در غیاب رئیس جمعیت هلال احمر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

این جشنواره در دو بخش بخش عمومی (روایت‌های رسانه‌ای از موضوعات جشنواره در رویداد‌های داخلی و بین‌الملل) و بخش ویژه (روایت‌های رسانه‌ای از سیل سال۹۸ در استان‌های سیل‌زده گلستان، لرستان، خوزستان، فارس، ایلام، مازندران و چهارمحال و بختیاری) برگزار شد.

اختتامیه دومین جشنواره مداد قرمز هلال احمر درحالی برگزار می‌شود که هنوز وضعیت رئیس جمعیت هلال احمر مشخص نیست و جانشین علی اصغر پیوندی رئیس مستعفی جمعیت هنوز مشخص نشده است.

درحالی که شورای عالی هلال احمر  سامانی و نوروزی را  به عنوان دو کاندید ریاست جمعیت هلال احمر به رئیس جمهور معرفی کرده‌اند، اما شنیده‌ها حاکی از این است که روحانی هنوز با استعفای پیوندی موافقت نکرده است.

در این جشنواره به جای رئیس هلال احمر تعدادی از مدیران جمعیت  از جمله دبیر کل هلال احمر حضور دارند و اختتامیه بدون حضور رئیس مشخصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار