مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری:

بانوان استان اردبیل پیشرو نیکوکاری در کشور هستند

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: بانوان استان اردبیل پیشرو نیکوکاری در کشور بوده و در راستای آزادی زندانیان زن اقدامات زیادی را در طول چهار سال گذشته انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل امروز در جلسه کارگروه بانوان استان که با محوریت برگزاری همایش بانوان خیر استان تشکیل یافته بود، گفت: بانوان استان اردبیل از سال ۹۵ تا کنون برای آزادی زندانیان غیر عمد زن که با موضوعات مالی در حبس بودند، ۶۰۰ میلیون تومان اهدا کرده اند.

او بیان کرد: استان اردبیل در زمینه مشارکت بانوان خیر در خصوص آزادی زندانیان غیر عمد مالی در سطح کشور الگو بوده و در حال حاضر بیشتر استان‌های کشور این مسیر را ادامه می‌دهند.

محمدلو افزود: بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان و مدیران می‌توانند نسبت به جذب خیران برای مشارکت دائمی و پرداخت ماهانه جزئی از درآمد خود به این امر اقدام کنند.

او ادامه داد: برخی خانواده‌ها به دلیل زندانی شدن سرپرست و یا مادر خانواده به دلایل مالی و غیرعمد، با بسیاری از مشکلات مواجه می‌شوند که آزادی این قبیل افراد نقش مهمی در مصون سازی اعضای خانواده از مشکلات بعدی دارد.

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اطلاع رسانی در راستای مشارکت سایر آحاد جامعه و قشر بانوان در اقدامات خیرخواهانه را از جمله نیاز‌های این حوزه دانست و بر مشارکت رسانه‌ها در این خصوص تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.