بیش از ۳۰ میلیارد تومان خرید و مناقصه در دانشگاه رازی انجام شده است

معاون اداری و مالی دانشگاه رازی کرمانشاه، گفت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان خرید و مناقصه دانشگاه رازی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت انجام شده است.

 دانشگاه رازیبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معاون اداری و مالی دانشگاه رازی کرمانشاه، شفاف‌سازی فرآیند‌های مالی در راستای صیانت از سلامت اداری و جلوگیری از فساد را یکی از اقدامات این دانشگاه در چند سال اخیر دانست و گفت: این شفاف‌سازی در تعاملات درون و بیرون از دانشگاه انجام شده است.

جمال فتح‌اللهی  یکی از ابزار‌های اجرای شفاف‌سازی در دانشگاه رازی را استقرار سامانه جامع مالی - اداری و بهره‌برداری از آن اعلام کرد و  گفت: این سامانه در سال ۹۶ خریداری و با همکاری کارشناسان واحد مالی و اساتید گروه حسابداری دانشگاه مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته است.

او سامانه‌سپاری کامل فرآیند درخواست کالا و خدمات و استانداردسازی عناوین چهار هزار و ۶۰۰ قلم کالا و خدمت، استقرار سامانه انبار و اموال و ثبت مشخصات ۲۸ هزار قلم اموال دانشگاه، استقرار سامانه حسابداری تعهدی و تعریف بیش از ۷۰۰ مرکز هزینه به منظور استخراج بهای تمام شده فعالیت‌ها، یکپارچه‌سازی فرآیند صدور اسناد، صدور اسناد به صورت اتوماتیک و انجام مراحل صدور سند حسابداری به صورت الکترونیکی از سال ۱۳۹۷ را از مهمترین اقدامات و نتایج حاصله از استقرار سامانه جامع مالی - اداری ذکر کرد.

معاون اداری و مالی دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه سخنانش به استقرار و بهره‌برداری از سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه از سال ۱۳۹۳ از سوی مرکز توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده است و دانشگاه رازی کرمانشاه نیز از سال ۱۳۹۵ به صورت داوطلبانه به عضویت این سامانه درآمد و از سال ۱۳۹۶ بهره‌برداری از این سامانه توسعه پیدا کرد.

به گفته او، در طول این مدت بیش از ۳۰ میلیارد تومان خرید و مناقصه از طریق این سامانه انجام شده که از این حیث دانشگاه رازی به عنوان یکی از دستگاه‌های فعال و پیشرو از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار