مربی تیم ملی اسلالوم آقایان:

مشکل اصلی تیم ملی اسلالوم نبود پیست مصنوعی است

شیرمحمدی گفت: مشکل اصلی ما نداشتن پیست مصنوعی است و در حال حاضر تمرینات خود را در رودخانه‌های طبیعی انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسفندیار شیرمحمدی مربی تیم ملی اسلالوم آقایان درباره شرایط این تیم اظهار داشت: هشتمین مرحله آماده سازی تیم اسلالوم جوانان زیر ۲۰ سال را پشت سر گذاشتیم، با توجه به اینکه فصل امتحانان است، در حال حاضر منتظریم امتحانات تمام بشود تا مرحله بعدی اردو را شروع کنیم.

او افزود: هدف ما آماده کردن ورزشکاران برای مسابقات آسیایی است که در فروردین ماه سال ۹۹ در تایلند برگزار می‌شود و در همانجا نیز قرار است سهمیه المپیک را کسب کنیم.

او گفت: اردوهایمان را با ۱۵ نفر شروع کردیم و با تست‌هایی که از آن‌ها گرفتیم ۱۰ نفر حذف شدند و در حال حاضر با پنج نفر کار خود را ادامه می‌دهیم.

مربی تیم ملی اسلالوم آقایان ادامه داد: مشکل اصلی ما نداشتن پیست مصنوعی است و در حال حاضر تمرینات خود را در رودخانه‌های طبیعی انجام می‌دهیم و این کار سختی‌های خودش را دارد، ما به نسبت امکاناتی که داشتیم بسیار تلاش کردیم.

او ادامه داد: حریف‌های قدرتمندی داریم که شبانه روز با پیست مصنوعی و امکانات خوبی که در اختیار دارند تمرین می‌کنند.

شیرمحمدی گفت: آب‌هایی که در رودخانه‌ها داریم فصلی هستند و برخی مواقع به کم آبی بر می‌خوریم و بعضی وقت‌ها نیز سیلاب می‌شود. نمی‌شود کار کرد، با این وجود تمریناتمان را با شرایطی که داریم انجام دادیم و امیدوار هستم تا بازیکنان بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.

او ادامه داد: از هشت مرحله اردو، ۲ مرحله آن در استان گیلان برگزار شد که کارکرد نسبتا خوبی داشتیم، بعد از آن نیز مداوم در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج بودیم.

مربی تیم ملی اسلالوم آقایان در باره برگزاری اردوها در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اندازه و فشار آب نزدیک به آب مسابقات نیست و در مقایسه با پیست مسابقات که مصنوعی و پرفشار است، کمبود داریم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار