حماسه ۹دی، روز زمین خوردن دشمنان

مدیر ارتباطات دفتر تولیت آستان قدس رضوی گفت: در این روز تبر بر بت‌های نفاق خورده و دشمنان با حضور مردم آگاه و ولایت‌مدار زمین خوردند.

حماسه ۹دی، روز زمین خوردن دشمنانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حجت الاسلام  فرازی‌نیا مدیر ارتباطات دفتر تولیت آستان قدس رضوی در گردهمایی گرامیداشت یوم الله ۹ دی در جمع مردم شهرستان طبس گفت: ۹دی را یوم‌الله خوانده‌اند، چون در این روز  تبر بر بت‌های نفاق خورده و دشمنانی که برای براندازی به صحنه آمده بودند با حضور مردم آگاه و بصیر و فهیم و ولایت‌مدار زمین خوردند.

او با بیان اینکه بصیر کسی است که ببیند، اندیشه کند، پند بگیرد و آینده‌ نگر باشد، افزود: دشمنان خارجی و داخلی این کشور با وجود ملت بابصیرت نخواهند توانست کاری از پیش برند و تنها با انداختن حلقه نوکری بر گردن منافقین داخلی برای مردم زحمت ایجاد می‌کنند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

حجت الاسلام  فرازی‌نیا با بیان اینکه  فهم ملت ایران بازهم دشمنان را نا امید می‌کند،بیان کرد: مردم در این بازی‌ها گرفتار نخواهند شد و علیرغم میل باطنی دشمنان، بازهم در آزمون انتخابات سربلند می‌شوند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.