دلیل اختلاف مربی آرژانتینی با پیروانی چیست؟

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد وقتی کالدرون تلویحا خواهان نبودن چند نفر در کادر باشگاه شد، افشین پیروانی یکی از این نفرات باشد و این موضوع برای هواداران پرسپولیس که اعتقاد ویژه‌ای به کاپیتان اسبق خود دارند، موجب تعجب شده است.

دلیل اختلاف مربی آرژانتینی با پیروانی چیست؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد وقتی کالدرون تلویحا خواهان نبودن چند نفر در کادر باشگاه شد، افشین پیروانی یکی از این نفرات باشد و این موضوع برای هواداران پرسپولیس که اعتقاد ویژه‌ای به کاپیتان اسبق خود دارند، موجب تعجب شده است. در این شماره سعی کردیم ماجرای اختلاف مربی آرژانتینی با پیروانی را بررسی کنیم و البته به نتیجه عجیبی هم رسیدیم.

نارضایتی ابتدایی از خلیلی

بعد از اینکه محمدحسن انصاری‌فرد روی کار آمد، محسن خلیلی همچنان سرپرست پرسپولیس بود، ولی کالدرون در جلسات خود با کادر مدیریتی جدید باشگاه بار‌ها از عملکرد سرپرست تیمش ابراز نارضایتی کرد و اعتقاد داشت این فرد نمی‌تواند حاشیه‌های تیم بزرگی، چون پرسپولیس را جمع‌وجور کند. بعد از اینکه این صحبت‌ها از سوی سرمربی تیم با محمدحسن انصاری‌فرد مطرح شد، مدیرعامل سرخ‌ها برای اینکه خواسته سرمربی تیمش را برآورده کند، بعد از بررسی‌های فراوان و اقبال هواداران، افشین پیروانی را جایگزین خلیلی کرد تا با این تصمیم به سرمربی تیم برای جمع‌وجور کردن حاشیه‌های تیم کمک کند و از طرف دیگر به خواست هواداران سرخ احترام گذاشته باشد.

باشگاه موافق پیروانی

مسئولان پرسپولیس عقیده دارند پیروانی در مدتی که قبول مسئولیت کرده و به‌عنوان سرپرست تیم را همراهی می‌کند توانسته عملکرد مناسبی از خود نشان بدهد و از بروز حاشیه‌هایی جلوگیری کند که چه‌بسا اگر هرکدام از آن‌ها به وقوع می‌پیوست، می‌توانست کار گابریل کالدرون برای قرار دادن تیم روی ریل موفقیت را سخت کند. اینکه بازیکنان قدیمی پرسپولیس مثل شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه، سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند با سرمربی تیم دچار چالش بوده و هستند و به‌نوعی آتش زیر خاکستر به حساب می‌آیند، موضوعی نیست که بتوان آن را کتمان کرد، گفته می‌شود پیروانی این موارد را مدیریت کرده و اجازه نداده پرسپولیس به حاشیه کشیده شود و حالا مورد خشم سرمربی تیم نیز واقع شده است.

کالدرون خواهان بازگشت خلیلی!

حالا از گوشه و کنار خبر می‌رسد که کالدرون از باشگاه خواسته محسن خلیلی را به تیم برگردانند و این خواسته باعث ناراحتی و تعجب مدیران پرسپولیس شده است که در این مدت چه اتفاقی رخ داده که نظر سرمربی تیم را تا این اندازه روی سرپرست سابق باشگاه عوض کرده است. آن‌طور که منابع غیررسمی به «فرهیختگان» خبر داده‌اند در این بین پای یک واسطه در میان است. این فرد که رابطه خوبی با خلیلی دارد و از قضا با کالدرون هم ارتباط خوبی دارد، تلاش می‌کند با استفاده از ارتباطش با سرمربی پرسپولیس، زمینه بازگشت سرپرست سابق را به تیم مهیا کند که البته به نظر می‌رسد موفقیتی در این خواسته به دست نیاورد، چراکه ظاهرا انصاری‌فرد تاکید کرده پشت پیروانی خواهد ایستاد و قرار نیست با هر خواسته کالدرون موافقت کند، خصوصا آنکه ظاهرا می‌دانند پشت‌پرده این ماجرا‌ها و اعتراض‌ها چه فرد یا افرادی قرار دارند.

منبع: فرهیختگان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.