سقای بی‌ریا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید از فتنه ۸۸ درس بگیریم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: فتنه ۸۸ آخرین فتنه نبود؛ باید از اتفاقات گذشته درس بگیریم و برای آینده آماده باشیم.

حجت الاسلام ناصر سقای بی‌ریا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: فتنه‌هایی که برای نظام ما پیش می‌آید، جزئی از برنامه آفرینش است که تنها مختص نظام ما نیست؛ کسانی که طرفدار اسلام و دین حق هستند باید حواسشان به فتنه‌های پیش رو باشد.

او افزود: براساس آیات قرآن کریم درباره مسئله فتنه، کسانی که در طول تاریخ شکست خوردند آنهایی بودند که فکر می‌کردند فتنه‌ای در کار نخواهد بود و چون این محاسبه غلط را داشتند غافل شدند؛ قرآن از آن به تعبیر کور و کر شدن یاد می‌کند که خدا آنها را بخشید، اما دوباره تعداد زیادی کور و کر شدند.

سقای بی‌ریا ادامه داد: دشمنان زیادی داریم که باید در مقابل آنها بصیر و آگاه و شناخت کافی نسبت به آنها داشته باشیم و بتوانیم در فرصت مناسب، نسبت به اتفاقات پیش آمده واکنش نشان دهیم که ۹ دی یکی از مصادیق همان اتفاقات است.


بیشتر بخوانید: وحدت و بصیرت مردم موجب عبور از فتنه ۸۸ شد


او همچنین اظهار کرد: در آن غباری که در سال ۸۸ با هدف نابودی جمهوری اسلامی به وجود آمده بود و عده‌ای هم در داخل با آن همراهی می‌کردند، وقتی مردم متوجه شدند این افراد به هیچ چیز حتی ارزش‌های دینی و مراسم‌های امام حسین (ع) پایبند نیستند، به صورت خودجوش به میدان آمدند و آبی بر آتش فتنه‌گران ریختند و فتنه را خاموش کردند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان گفت: البته این به این معنی نیست که دیگر فتنه‌ای در کار نخواهد بود؛ باید از اتفاقات گذشته درس بگیریم و برای آینده آماده باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار