دمای هوای استان اصفهان کاهش می یابد

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بسیاری از مناطق به ویژه شرق استان بین ۲ تا سه درجه کاهش خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت جوی استان اصفهان از امروز تا پایان هفته به نسبت پایدار خواهد بود، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق استان در این مدت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

او افزود: وزش باد در مناطق شرقی استان در ساعات بعد از ظهر و با گرد و خاک همراه خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با با بیان اینکه دما هوا در ۲۴ ساعت آینده در بسیاری از مناطق به ویژه شرق استان بین ۲ تا سه درجه کاهش خواهد داشت، گفت: چوپانان با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

اواضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

عزتیان گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل گرم، از این پس الگوی‌های تابستانه و پایدار حاکم خواهد شد و بارندگی در روز‌های آتی دور از انتظار است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.