برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی اهواز

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان از برگزاری رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور به میزبانی اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علیرضا قریشی رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور ۳۲ استان کشور از روز ۱۶ دی ماه به مدت ۵ روز در اهواز برگزار می‌شود.

او با اشاره به آمادگی وزنه برداران استان در این رقابت‌ها گفت: مسابقات قهرمانی کشور همواره از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و همه شرکت کنندگان برای قرار گرفتن روی سکو و دعوت به اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند که این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند.

قریشی اظهار داشت: خوزستان همواره یکی از قطب‌های وزنه برداری کشور بوده و طی سال‌های گذشته جزء ۳ استان برتر کشور بودیم هر چند هنوز با نقطه ایده آل فاصله داریم و معتقدم برای رسیدن به جایگاه واقعی باید هیات‌های شهرستانی خود را فعال‌تر کنیم.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان در ادامه به عملکرد وزنه برداری استان در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: در سال جاری به لحاظ مدال آوری حدود ۴۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته رشد داشتیم همچنین در تمامی رده‌های سنی مسابقات کشوری تیمداری کرده و عنوان‌های خوبی کسب کردیم.

او تصریح کرد: وزنه برداران استان در سال جاری تاکنون ۱۰ مدال آسیایی و جهانی کسب کردند که این امر موجب برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف شد. بی شک تلاش ورزشکاران و مریبان استان نقش به سزایی در توسعه و گسترش این رشته در سطح استان و حتی کشور داشته به گونه‌ای که در تمام تورنمنت‌های بین المللی نام وزنه برداران خوزستانی به چشم می‌خورد.

سید علیرضا قریشی اذعان داشت: ما ضعف‌هایی داریم که باید برای رفع آن‌ها تلاش کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری در مسابقات مختلف داشته باشیم. همچنین در بخش بانوان فعالیت‌های خود را به خوبی آغاز کردیم و امیدوارم به زودی شاهد رشد بیشتر در این بخش باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.