در ۹ ماهه امسال بیش از ۶ میلیون خودرو به خراسان شمالی وارد شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در ۹ ماهه سال جاری، تردد ۶ میلیون و ۳۹۳ هزار و ۱۳۴ دستگاه خودروی ورودی به استان ثبت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی اصغر بدیعی مقدم با اشاره به اینکه در این مدت، ۶ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۸۸۵ دستگاه خودرو از استان خارج شده است گفت : بر اساس اطلاعات دریافتی از ۴۷ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده‌های استان، بیش از ۸۹ درصد از خودرو‌های عبوری از استان در این مدت مربوط به وسایل نقلیه سبک و حدود ۱۱ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار داشت: بیشترین تردد‌ها به ترتیب درمحور‌های شیروان – بجنورد و بالعکس و مسیر بجنورد – اسفراین و بالعکس ثبت شده است و کمترین تردد در محور‌های جاجرم – سنخواست و بالعکس و محور جاجرم – امیر آباد و بالعکس بوده است.

او گفت: محور گرمه – میامی و بالعکس، گرمه - چمن بید و جنگل گلستان – چمن بید (رباط قره بیل) بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان اینکه سرعت متوسط رانندگان عبوری از محور‌های استان ۷۵.۳ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است گفت: در این مدت ساعت اوج تردد در ساعت ۱۱ تا ۱۲ گزارش شده است.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.