در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تصویب یک فوریت اصلاحیه مصوبه ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران با ۱۷ رأی موافق یک فوریت اصلاحیه مصوبه ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

تصویب یک فوریت اصلاحیه مصوبه ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یک فوریت اصلاحیه مصوبه ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری تهران در دستور کار یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در ابتدای بررسی این فوریت با اشاره به اینکه مصوبه ساماندهی املاک و مستغلات شهر تهران وجود دارد، گفت: در این مصوبه به سامانه جامع و تشکیل آن اشاره و قید شده است که اسناد مالکیت باید در اختیار شهرداری تهران باشد.

عضو شورای شهر تهران افزود: هنوز سامانه جامع املاک یا فعال نشده است یا دسترسی به آن کامل نیست که از بُعد دیگر می‌توان گفت بسیاری از اسناد هم هنوز به نام شهرداری تهران نیست.

حجت نظری درباره فوریت این لایحه و نحوه اجرای مصوبه تصریح کرد: اصلاحیه مد نظر ما این است که به گونه‌ای عمل شود تا این مصوبه بعد از سه سال تعلل، اجرایی شود.

پس از اظهارنظر حجت نظری، حامد مظاهریان نماینده شهرداری تهران درخواست کرد که درباره مخالفت با فوریت این موضوع صحبت کند که محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران خطاب به مظاهریان گفت: این خوب نیست که شهرداری با فوریت یک لایحه مخالفت کند، زیرا فوریت در اختیار شورای شهر تهران است.

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران خطاب به رئیس شورای شهر تهران گفت: اجازه دهید در خصوص موافقت با این فوریت صحبت کند.

هاشمی در واکنش به درخواست رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری گفت: زمانی که مخالفی صحبت نکرده است، موافقی نیز نباید صحبت کند.

پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران یک فوریت اصلاحیه مصوبه ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری تهران در صحن شورا به رأی گذاشته شد که با ۱۷ رأی موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار