گزارش/

دریافت پول برای راه اندازی رمز دوم پویا تخلف است / شعب بانکی متخلف را معرفی کنید

مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانند نام شعب بانک‌هایی که برای راه اندازی رمز دوم پویا پول دریافت می‌کنند را به ما اعلام کنند.

کدام بانک ها برای افتتاح رمز پویا پول دریافت می کنند؟به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به این که در روزهای گذشته اخبار مختلفی درباره دریافت مبلغ برای راه اندازی رمز دوم پویا منتشر می شود، باشگاه خبرنگاران جوان در پی بررسی این موضوع از بانک مرکزی بارها این سوال را پرسیده است.

یک مقام مسئول در بانک مرکزی در گفت و گو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اخذ مبلغ برای راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف، در برخی از بانک ها بیان کرد: راه اندازی تمام روش های رمز پویا در نظام بانکی  طبق قانون رایگان است و هیچ کدام از بانک ها حق دریافت مبلغ برای راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف را ندارند.

وی افزود: همچنین در نظام پیامکی رمز دوم یکبارمصرف نیز مردم متحمل هیچ هزینه نیستند و نظام بانکی وظیفه پرداخت هزینه به اپراتورها را دارند. همچنین اپراتورها نباید فعلا از حساب تلفن همراه افراد رقمی را به عنوان پیامک کسر کنند. بانک هایی که اقدام به دریافت مبلغ برای رمز دوم پویا می کنند متخلف هستند.


بیشتر بخوانید: چگونه رمز دوم پیامکی را فعال و دریافت کنیم؟


باشگاه خبرنگاران جوان نیز برای  بهبود شرایط دریافت رمز دوم پویا، از مردم می خواهد تا در صورت مشاهده دریافت پول از مشتریان برای راه اندازی رمز دوم پویا، نام بانک و شعبه آن را به ما اعلام کند تا پیگیر این تخلف باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
یه زمانی گفتن هزینه گرفتن بانکا برا پیامک تخلفه .الان اسمشو گذاشتن 6 ماه یه بار درحالیکه بانکا هر3 ماهی ده تومن کم میکنن. هرکدوم بطور دلخاه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۱ دی ۱۳۹۸
اين رمز پويا واقعا چيز مزخرفيه
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۳:۲۴ ۱۰ دی ۱۳۹۸
سلام
به کجا باید اطلاع داد و روش اطلاع دهی چگونه است.
برای کارت جدید ATM بانک ها چقدر پول می گیرند؟ آیا قیمت ثابتی است؟ یک بانک از من 2300 تومان گرفته و یکی 7000 تومان در فاصله 24 ساعت. کی میدونه چقدر قانونی است؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۲۴ ۱۰ دی ۱۳۹۸
سلام نام بانک را به ما بگوئید تا با مدیران آن ها شعب متخلف را اعلام کنیم و پیگیر شویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناپینی
۲۲:۰۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
بانک ملت بابت رمز دوم مبلغ ۵۰۰۰ تومان از حساب من کم کرد.
آخرین اخبار