کمک کمیته امداد استان اصفهان به ۱۴ هزارو ۶۶۲ خانوار اجاره نشین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت:بیش از سه میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان در ۹ ماهه اخیر برای حمایت از ۱۴ هزار و ۶۶۲ خانوار نیازمند اجاره‌نشین در قالب کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن توسط کمیته امداد اصفهان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی بنایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه هزینه‌های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوار‌های نیازمند شهری را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن‌هاست.

بنایی خرید و احداث مسکن مناسب برای نیازمندان در شهر‌ها را با مشکلات زیادی مواجه دانست و گفت: در این شرایط حمایت از مددجویان از راه پرداخت کمک‌هزینه اجاره ماهیانه و همچنین مشارکت در تأمین ودیعه مسکن، عملی‌تر و سریع‌تر است.

او با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۶۶۲ خانوار از جامعه تحت حمایت این نهاد اجاره نشین هستند، تأکید کرد: بیش از سه میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان در ۹ ماهه سال ۹۸ در قالب کمک هزینه اجاره و کمک به تأمین ودیعه در اختیار این خانوار‌ها قرار گرفته است.

بنایی خرید و ساخت مسکن مناسب در بسیاری از نقاط کلانشهر‌هایی مانند اصفهان را سخت و پرهزینه توصیف کرد و گفت: محدودیت منابع باعث می‌شود که برای حمایت مؤثر از این نیازمندان و جلوگیری از گسترش شدت فقر، ارائه تسهیلات مرتبط با سکونت استیجاری ضروری باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.