دانشگاه رازی تا ۵۰ درصد هزینه‌های پروژه تحقیقاتی را متقبل می‌شود

مدیرطرح و برنامه دانشگاه رازی گفت: بودجه پژوهشی این دانشگاه با افزایش ۴.۵ درصدی از ۱۲ میلیارد تومان به ۱۹ میلیارد تومان رسیده که ۱۰ برابر بودجه پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استانی است.

دانشگاه رازی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رمضان‌علی ابوزاده مدیرطرح و برنامه دانشگاه رازی از راه‌اندازی دفتر ارتباط با جامعه در دانشگاه رازی برای پاسخگویی به دغدغه‌های جامعه خبر داد و گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، ترافیک  در این دفتر قابل طرح و پی‌گیری است.

ابوزاده با اشاره به اینکه در سال حدود یک هزار پایان‌نامه در مقاطع ارشد و دکتری در دانشگاه رازی دفاع می‌شود، افزود: در دوره جدید پایان‌نامه‌ها را جهت‌دهی و به سمت معضلات اجتماعی هدایت کردیم و تا ۵۰ درصد حق‌الزحمه مازاد را برای اعضای هیات علمی و مشوق‌های مالی را برای دانشجویان در نظر گرفتیم.

او ادامه داد: در همین راستا هر دستگاه اجرایی که از دانشگاه رازی تقاضای کار تحقیقاتی و پژوهشی داشته باشد، این دانشگاه تا ۵۰ درصد هزینه‌های پروژه تحقیقاتی را متقبل می‌شود.

مدیر طرح و برنامه دانشگاه رازی، تغییر نسل در دانشگاه را یکی از مأموریت‌های جدید دانست و گفت: چارت جدید دانشگاه بازسازی شده است و پست‌های اضافی حذف شده است.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار