امتداد ۹ دی؛

استمرار گرامیداشت ۹ دی با حضور گسترده مردم استان مرکزی

گرامیداشت روز بصیرت سالروز شکست فتنه در استان مرکزی همچنان با حضور گسترده مردم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گرامیداشت روز بصیرت و سالروز شکست فتنه که از قبل از نهم دیماه در استان مرکزی آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و مراسم گرامیداشت همچنان در نقاط مختلف این استان ادامه دارد.

مراسم گرامیداشت حماسه نه دی در میلاجرد کمیجان

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی، روز بصیرت با حضور امام جمعه و مسئولان شهر و جمعی از اقشار مردم در مسجد امام حسین (ع) شهر میلاجرد برگزار شد.

در این مراسم جناب سرهنگ حسینی از فرماندهان سپاه روح الله گفت: در نهم دی مردم تیر خلاص را بر سران فتنه شلیک وبینی فتنه گران را به خاک مالیدند.

سرهنگ حسینی افزود: مردم نشان دادند هرگز راه را گم نمی‌کنند و ما باید این روز را زنده نگه داریم

در پایان مراسم جوایزی به دانش آموزان بسیجی اهدا شد.

استمرار گرامیداشت ۹ دی  با حضور گسترده مردم  استان مرکزی

مراسم گرامیداشت ۹ دی در شهر محلات

مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی ماه با حضور مردم با بصیرت و ولایتمدار و مسئولین شهرستان محلات در مسجد القائم این شهرستان برگزارشد.

در این مراسم مردم ولایی محلات، با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر یک بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری و شهدای انقلاب اسلامی، پیمان دیگر بستند.

در این مراسم حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهرستان محلات با اشاره به حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: نهم دی ماه یک حادثه بی نظیر و یک یوم ا... دیگری بود که خداوند منان، منت گذاشت بر ملت بزرگ ایران و ملت شایسته ایران را در برابر دشمنان، متحد و یکپارچه کرد و ترفندها، مکر‌ها و حیله‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

استمرار گرامیداشت ۹ دی  با حضور گسترده مردم  استان مرکزی

مراسم گرامیداشت ۹ دی در شهر زاویه زرندیه

مراسم گرامیداشت نهم دی در مسجد امام رضا شهر زاویه به همت حوزه مقاومت ولیعصر و هیئت رزمندگان شهر زاویه با سخنرانی کریم خوانی استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی برگزار شد.
کریم خوانی استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در این مراسم ۹ دی را، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی دانست و افزود: مردم تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

کریم خوانی افزود: اگر بخواهیم پرونده ۹ دی ۸۸ را بازبینی کنیم باید به پرونده‌های زمانی برگردیم که فتنه‌گران، متفقین و احزاب از روز‌های اول انقلاب با شعار‌های تجزیه‌طلبی، اختلاف مذهبی و قومی به دنبال نابودی انقلاب بودند.

او اضافه کرد: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد و. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) را شاد کرد.

استمرار گرامیداشت ۹ دی  با حضور گسترده مردم  استان مرکزی

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نهم دی ، روزبصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.