باقری: شرایط تیم ملی امید برای صعود به المپیک ایده آل است/ درگیری بین کالدرون و پیروانی رخ نداده است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تیم ملی امید در این دوره بهتر از گذشته است و امیدوارم به المپیک توکیو صعود کند.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضورش در تمرین تیم ملی امید اظهار کرد: خیلی خوشحالم که امروز در خدمت تیم ملی امید هستم و از سوی حمید استیلی به محل تمرینات تیم ملی دعوت شدم. به هر حال باعث افتخارم است که در کنار بازیکنان امید و دوستان قدیمی خود هستم و ما برای ایجاد انگیزه و روحیه به اینجا آمدیم. تیم ملی امید بعد از تمرینات امروز راهی تایلند می‌شود و امیدوارم این تیم بعد از چند دوره که به علت مشکلات نتوانسته بود به المپیک  صعود کند این مرتبه بتواند به این رقابت‌ها راه یابد و این اتفاق بزرگ نصیب ملی پوشان امید ما شود و آن‌ها برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.  

باقری درباره اینکه به نظرش  تیم ملی امید می‌تواند طلسم صعود نکردن به المپیک بعد از سال‌ها بشکند، گفت:  تا جایی که اطلاع دارم تیم ملی امید اردو‌های خوبی پشت سرگذاشته است  و تدارکات خوبی برای این تیم دیدند. به هر حال شرایط تیم ملی امید در این دوره بهتر از گذشته است و امیدوارم این اتفاق مهم رخ بدهد.  

باقری: شرایط تیم ملی امید برای صعود به المپیک ایده آل است/ درگیری بین کالدرون و پیروانی رخ نداده است

تیم ملی امید پتانسیل صعود به المپیک توکیو دارد 

بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه عملکرد هافبک‌های تیم ملی امید چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: تیم ملی امید پتانسیل صعود به المپیک توکیو دارد چرا که اکثر ملی پوشان در تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنند و این موضوع می‌تواند به موفقیت تیم ملی امید کمک کند. به هر حال بازیکنان تیم ملی امید انگیزه زیادی دارند و امیدوارم آن‌ها بتوانند به یکدیگر کمک کنند تا اتفاق مهم و بزرگ رخ بدهد.  

او درباره ارزیابی اش از حریفان تیم ملی امید در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو تصریح کرد: بازی کردن با تیم ملی ازبکستان در همه رده‌ها همواره سخت است و امیدوارم تیم ملی امید بتواند برابر حریفان خود موفق شود.  

باقری درباره  اینکه برخی از افراد می‌گویند نباید به این تیم برای صعود به المپیک امیدوار بود و بعضی هم می‌گویند با توجه به نبودن فشار روی آن‌ها این تیم می‌تواند موفق شود، گفت: باید امیدوار به تیم ملی امید باشیم. آن زمان که ما هم بازی می‌کردیم، امیدوار بودیم. ما نباید این بازیکنان را بی‌انگیزه کنیم و باید به آن‌ها امید بدهیم. به هر حال تیم ملی امید هم مشکلات خودش را دارد، اما ما امیدواریم که آن‌ها به المپیک صعود کنند.

باقری درباره اینکه تیم ملی امید خوب حمایت شده است و وزارت ورزش و جوانان علاوه بر اختصاص دادن زمین اصلی کمپ تیم ملی، ۲ میلیارد به این تیم کمک کرده است، اظهار کرد: بله همانطور که گفتم حمایت‌های خوبی از این تیم شده است و امیدوارم با بازی‌های خوب خودشان فوتبالدوستان ایرانی را خوشحال کنند.

جایگاه اول تیم ملی کشورمان در آسیا واقعی نیست 

او درباره اینکه فوتبال ایران در آسیا همیشه مدعی است، اما چرا تیم‌های ملی و باشگاهی مدت‌ها به دور از قهرمانی بوده‌اند و چگونه ما اول آسیا هستیم، اما قهرمانی کسب نمی‌کنیم، بیان کرد: این جایگاه‌ها اسمی است و واقعی نیست. ما همیشه مشکلات مدیریتی را در فوتبال‌مان داشتیم و این باعث شده در تیم ملی و تیم امید لطمه بخوریم. دعوا‌های مدیریتی و مربیان به ما ضربه زده است. ما در ایران زندگی می‌کنیم و همه چیزمان به هم می‌آید. باید با این واقعیت کنار بیاییم.

باقری: شرایط تیم ملی امید برای صعود به المپیک ایده آل است/ درگیری بین کالدرون و پیروانی رخ نداده است

من جاسوسی در تیم پرسپولیس ندیدم 

باقری درباره اینکه شنیده می‌شود افشین پیروانی و گابریل کالدرون با یکدیگر اختلاف دارند، گفت: برخی از رسانه‌ها نوشتند دعوا شده است، اما واقعیت ندارد. من آنجا هستم و بین کالدرون و پیروانی اتفاقی رخ نداده و دعوا یا درگیری لفظی نشده است. همه جا سوء تفاهم وجود دارد که شاید من از حرف کسی خوشم نیاید و این مسائل وجود دارد. این موارد هم به مسائل مدیریتی برمی‌گردد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا کالدرون به ایران بازمی‌گردد یا نه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر او در تعطیلات است و اجازه بدهید تعطیلات تمام شود.

او درباره اینکه برخی مطرح کرده‌اند در تیم پرسپولیس جاسوس و خبرچین بوده است و آیا این موضوع صحت دارد یا نه، اظهار کرد: من جاسوس ندیدم.

باقری درباره اینکه  مشکل میان کالدرون و پیروانی حل می‌شود یا نه، گفت: حل می‌شود. در این بین نقش مدیریت باشگاه خیلی مهم است تا این مسائل را حل و فصل کنند.

مشکلات پرسپولیس در مورد دستمزدها است 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه کالدرون هم با انصاری‌فرد باشگاه مشکلاتی دارد، اظهار کرد: موضوع مشکلات پرداخت دستمزد است که بالاخره باید مشکلات حل می‌شد. ما با این مشکل مواجه هستیم و استقلال هم مشکلات دارد. در تیم ملی هم مشکل داریم و اینجا همیشه از این مشکلات بوده است.

او درباره اینکه آیا خود او پولی از باشگاه دریافت کرده است یا نه، بیان کرد: مشکلات برای من هم هست. اگر پول بدهند به ما هم می‌دهند و اگر ندهند، به ما هم نمی‌دهند.

کالدرون چند بازیکن را نمی خواهد 

باقری درباره حضور امید عالیشاه و آدام همتی در لیست مازاد نیم فصل پرسپولیس گفت: در این چند سال که در پرسپولیس بودم و  یکی، ۲ سالی که با  دایی بودم و بعد از آن در کنار برانکو کار کردم و اکنون که با کالدرون هستم، آنها نظر من  راهم می‌پرسند و با یکدیگر مشورت می‌کنیم، اما من تصمیم نمی‌گیرم. تصمیم گیرنده نهایی سرمربی است و  کالدرون می‌داند. لیستی ارائه نشده، اما چند بازیکن را گفته بودند که نمی‌دانم نظرشان عوض شده یا نشده است.  

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان درباره تیم ملی امید گفت: حرف خاصی نیست و امیدوارم که آن‌ها در مسابقات انتخابی المپیک  نتیجه بگیرند.


بیشتر بخوانید: صیادمنش به اردوی تیم ملی فوتبال امید اضافه شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیو
۱۳:۲۷ ۱۱ دی ۱۳۹۸
پینوکیو
آخرین اخبار