فعالیت‌های داوطلبانه پرستاران نقطه قوت جمعیت هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: پرستاری تنها یک تخصص و حرفه نیست بلکه هنری است متعالی که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می‌نهد و زخم‌های جسم و روح بیمار را التیام می‌بخشد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن حرازی زاده یزدی  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی سالروز خجسته ولادت بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام تبریک محسن حرازی زاده یزدی بدین شرح است:

ولادت حضرت زینب (س) بزرگ‌پرستار واقعه کربلا، بهانه‌ای است تا باری دیگر به یکی از شریف‌ترین و انسانی‌ترین مسئولیت‌های حرفه‌ای ،سفیدپوشان سبز قامت، پرستاران، بیش از پیش توجه کرده و قدردان زحمات آنان باشیم.

همراهی، همدردی و پرستاری از درد‌مندان موهبتی است که خداوند در وجود پرستاران مهربان و شایسته به ودیعه گذاشته است.

پرستاری تنها یک تخصص و حرفه نیست بلکه هنری است متعالی که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می‌نهد و زخم‌های جسم و روح بیمار را التیام می‌بخشد.

تجربه فعالیت‌های داوطلبانه پرستارانی که در کنار جمعیت هلال‌ احمر به یاری نیازمندان شتافته‌اند نشان از روح بزرگ این فرشتگان سفیدپوشان سبز قامت دارد و تجربه‌ای که سال‌هاست در قاموس فرهنگ داوطلبی ادامه دارد و به یکی از نقاط قوت جمعیت هلال‌احمر برای ایفای نقشی برجسته در حوزه سلامت بدل شده است.

اینجانب، میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاران عزیز، خاصه؛ پرستاران کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ اجر دنیا و آخرت را برای مجاهدت‌های خالصانه و خاضعانه آن‌ان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار