محبی: امکانات تیم امید با تیم ملی بزرگسالان برابر بود/ از حریفان مان نمی‌ترسیم و با همه شان می‌جنگیم

وینگر تیم ملی فوتبال امید گفت: امکاناتی که در اختیار تیم امید قرار گرفت با امکانات تیم بزرگسالان برابر بود.

محمد محبی وینگر تیم ملی فوتبال امید در گفت‌وگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران پیش از اعزام به تایلند برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک بیان کرد:  شرایط تیم امید خیلی خوب بوده و اردو‌های قطر و ازبکستان که خودم با تیم بودم، شرایط خوبی داشت. البته من با تیم امید به اندونزی نرفتم، اما هم تیمی هایم گفتند در آن اردو هم بازی‌های خوبی انجام دادیم.

او افزود: امکاناتی که این مدت در اختیار تیم امید قرار گرفت با امکانات تیم بزرگسالان برابر بود. زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال و مجموعه پک در این مدت در اختیارمان بود و این شرایط برای برگزاری اردو‌های آماده سازی پیش از المپیک خوب بود.


بیشتر بخوانیدتجمع ستاره‌ها در تمرین شاگردان حمید استیلی


وینگر تیم ملی امید و سپاهان درباره اینکه آیا بازیکنان تیم امید می‌توانند طلسم ۴۴ ساله را شکسته و به المپیک صعود کنند، گفت: گروه مان سخت است، اما حریفان هم از تیم بزرگ ایران می‌ترسند. ما جزء ۲، ۳ تیم برتر آسیا هستیم، اما بی شک از نام ازبکستان، کره جنوبی و چین نمی‌ترسیم و هر تیمی به مصاف ایران بیاید، با تمام وجود مقابلش بازی می‌کنیم و برای برد می‌جنگیم.

او افزود: بازیکنان و اعضای کادرفنی تمام تلاش خود را برای صعود به المپیک انجام داده اند  و هرچه خدا بخواهد اتفاق می‌افتد.

محبی درباره اینکه قرار است امروز (چهارشنبه) پاداش بازیکنان تیم امید پرداخت شود، گفت: من از این موضوع خبر ندارم، اما بچه‌ها به این پول نیاز دارند و امیدوارم زودتر پرداخت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار