در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛

جاماندگان دوباره بسته معیشتی چه کنند؟/ مستحقانی که پشت خط ماندند

سخنگوی ستاد شناسایی بسته معیشتی درباره تعیین تکلیف جاماندگان بسته معیشتی توضیح داد.

جاماندگان دوباره بسته معیشتی چه کنند؟/ مستحقانی که پشت خط ماندندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا ۱۰ سال پیش بود که دولت طرح دریافت کمک نقدی به مردم را آغاز کرد و حالا پس از گذشت یک دهه از توزیع یارانه به برخی از اقشار کم و متوسط درآمد، این بار دولت طرح جدیدی تحت عنوان بسته حمایت معیشتی را ارائه کرده که همانند روز‌های ابتدایی اجرای طرح یارانه با حواشی و علامت سوال‌های متعددی روبرو است.

در روز‌های پایانی آبان ۹۸ و همزمان با اصلاح نرخ بنزین، رئیس سازمان برنامه و بودجه از مابه التفاوت افزایش نرخ بنزین به ۶۰ میلیون نفر یعنی ۱۸ میلیون خانوار خبر داد و ربیعی، سخنگوی دولت هم بیان کرد که این خانوار‌ها شناسایی شده اند و تمام مبالغ مابه التفاوت، به حساب آن‌ها که از اقشار کم درآمد جامعه هستند واریز خواهد شد.

در مرحله اول توزیع، به حدود ۶۰ میلیون نفر یارانه نقدی دوم اختصاص یافت و افراد دیگر به دلیل نداشتن شرایط لازم از دریافت آن محروم شدند و این خود، شروعی برای برخی از گمانه زنی‌ها بود چرا که افرادی با وجود داشتن درآمد بالا مشمول این بسته شدند، اما ثبت نام و تعلق این بسته به افرادی که حتی زیر خط فقر درآمدی بودند با، اما و اگر‌های متعددی روبرو شد.

با آغاز طرح ثبت نام و توزیع بسته معیشتی به شهروندان، احمد میدری، معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مواردی چون؛ داشتن خودرو با قیمت بالاتر از ۲۵۰ میلیون تومان، واحد مسکونی به ارزش بالای یک میلیارد و دویست میلیون تومان در تهران و ۹۰۰ میلیون تومان در شهرستان ها، حکم حقوقی بالاتر از ۵ میلیون تومان و... به عنوان ملاک‌های فاقد برخورداری از بسته حمایت معیشتی نام برد و در ادامه، از شهروندان خواسته شد با شماره گیری کد# ۶۳۶۹* درخواست خود را ثبت کنند تا از طریق یک پیامک متوجه شوند که مشمول دریافت این بسته شده اند یا خیر؟!

با باز شدن سامانه و آغاز ثبت نام این طرح در مرحله اول، برخی از شهروندان ورود دولت به ریز حساب‌های بانکی افراد به منظور شناسایی موقعیت مالی آن‌ها و محروم شدن از دریافت بسته در صورت عدم اجازه انجام این کار را منصفانه و درست نمی‌دانستند که از میان آن‌ها می‌توان به سرایدار یک مجتمع مسکونی اشاره کرد. او با اعتراض به این موضوع گفت: "ساکنان مجتمع، همه هزینه‌های قبض‌ها و شارژ ساختمون رو به کارت بانکی من واریز می‌کنن و تراکنش حساب من بالاس. به همین خاطر، وقتی برای بسته معیشتی ثبت نام کردم، گفتن که بهم تعلق نمی‌گیره. "

از ترافیک سنگین ثبت نام بسته معیشتی تا بلاتکلیفی شهروندان

گلایه شهروندان به همین جا ختم نشد و ترافیک سنگین به وجود آمده در فرایند ثبت نام، دریافت نکردن کد رهگیری و بلاتکلیفی‌های حاصل از آن نیز بخش دیگری از اعتراض‌های مردمی بود که خامی و توجه نکردن به تمامی ابعاد این طرح را نشان می‌داد؛ به طوری که موج دیگری از اعتراض ها، از طرف بازنشستگان و زوجین جوان راه افتاد.

افرادی که به تازگی ازدواج کرده و نه تنها پیش از این، از دریافت یارانه محروم بودند بلکه علی رغم مستقل شدن هم، شامل دریافت بسته حمایت معیشتی نشدند. پس از آن بود که موضوع نحوه ارائه این بسته حمایتی به زوجین تازه ازدواج کرده تیتر برخی از رسانه‌ها شد و سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح بسته حمایت معیشتی وزارت رفاه هم اعلام کرد: زوجین جوان، اگر هنوز یارانه شان را از خانواده جدا نکرده اند و یارانه شان وصل است مشکلی وجود ندارد؛ امّا اگر یارانه آن‌ها قطع شده باشد یا قصد داشته باشند حساب یارانه خود را تفکیک کنند باید به پلیس +۱۰ مراجعه کنند و تشکیل پرونده بدهند و مراحل لازم را طی کرده و سپس اطلاعات خود را با ذکر دلیل در سامانه‌ای که اعلام خواهیم کرد، وارد کنند تا مراحل لازم طی شود. به همین دلیل با یکی از زوجین تازه ازدواج کرده به یکی از مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کردیم.

پس از مطرح کردن سوالی در رابطه با تشکیل پرونده برای دریافت یارانه و بسته معیشتی، یکی از کارمندان مرکز، در حالی که بخشنامه سامانه را به ما نشان داد، گفت: " ببینید. توی این بخشنامه هنوز درمورد اعلام مراجعین متقاضی طرح معیشتی به پلیس +۱۰ که توی رسانه اعلام شده دستورالعملی داده نشده. شما باید برید بخشداری و اگه پاسخگو نبودن به وزارت رفاه مراجعه کنین. "

با مراجعه به بخشداری با برگه‌ای با مضمون "این ارگان صرفا جهت جداسازی یارانه است. جهت برقراری یارانه قطع شده فقط به وزارت رفاه مراجعه شود. " و شماره تماس وزارتخانه روبرو شدیم که علی رغم تماس با آن و در صف انتظار بودن ربع ساعته، هیچ گونه پاسخی دریافت نکردیم.

به همین منظور راهی وزارت رفاه شدیم تا از کَم و کِیف موضوع مطلّع شویم. یکی از افراد حاضر در این وزارتخانه ما را به مسئول پاسخگویی به سوالات بسته حمایت معیشتی ارجاع داد و او در رابطه با ارائه بسته معیشتی به زوج‌های جوانی که به تازگی ازدواج کرده اند و یارانه دریافت نمی‌کنند پاسخ داد: " این افراد میتونن از دی ماه از طریق سایتی که متعاقبا اعلام میشه برای ثبت نامشون اقدام کنن که این سامانه با قبلی فرق می‌کنه و برای یک هفته تا ده روز باز است. "

پاسخ سخنگوی ستاد شناسایی بسته معیشتی به برخی از ابهامات این طرح

برای اطلاع از جزئیات بیشتر با حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی طرح بسته معیشتی گفتگو کردیم.

وی  اظهار کرد: در بازه زمانی ۳ تا ۲۰ آذر افرادی که بسته معیشتی را دریافت نکردند و در کد #۶۳۶۹* ثبت کردند بسته معیشتی را دریافت کردند که این افراد ۴ میلیون ۹۰۰ هزار خانوار بودند.

میرزایی با بیان اینکه افراد می‌توانند در سامانه hemayat.mcls.gov.ir شماره ملی و شماره حساب واریزی یارانه وارد کنند، افزود: تاکنون ۳ میلیون ۷۰ هزار ۵۳۱ خانوار درخواست خود را ثبت کردند.

وی افزود: تعداد ۴۱۹ هزار ۳۰۴ خانوار که بالغ بر یک میلیون ۲۲۷ هزار ۱۹۱ نفر هستند در مرحله جدید مشمول دریافت بسته حمایت معیشتی شدند.

  سخنگوی ستاد شناسایی طرح بسته معیشتی ادامه داد: در این خصوص دو اقدام انجام دادیم ابتدا برای آن‌ها پیامک ارسال کردیم که خانوار شما مشمول است و کمک معیشتی به حساب آن‌ها واریز می‌شود و بعد لیست را به سازمان برنامه و بودجه تحویل دادیم.

میرزایی بیان کرد: افرادی که یارانه و حمایت معیشتی دریافت نمی‌کنند، صرفا می‌توانند از تاریخ ۱۰ تا ۲۴ دی‌ماه به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و بخش ثبت خانوار جدید را کلیک و اطلاعات سرپرست خانوار را وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: آن ها باید شماره ملی، جنسیت، سال تولد سرپرست خانوار و یک شماره تلفن همراه را در سایت وارد کنند و قدم‌های بعدی برای آن‌ها پیامک می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان دی ماه مشخص می‌شود که این افراد مشمول دریافت کمک معیشتی هستند یا خیر، بیان کرد:  کسانی که درخواست داده بودند، اما مشمول نشده بود از دوشنبه (۱۶ دی‌ماه) می‌تواند علت مشمول نشدنشان را متوجه شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید شهرام.کریمی فیروزکوهی
۱۱:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
ما هم بسته معیشتی واریز نشده سهام عدالت هم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
بتول قالبی
۲۳:۵۱ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
ما یک خانواده بی سرپرست هستیم هیچ یارانه ایی که به حساب مردم ریختین به حساب نریختین خدا خوشش میاد
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبرامانی
۱۳:۳۱ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
کارگرم بسته معیشتی دریافت نمیکنم با دوتا بچه کارگر یک کارگاه هستم سه سال قبل صاحب کار به نام من دستگاه کارت خوان گرفت ولی الان چوبش من خوردم ایا پولی که بحساب میاد فوراخالی میشه قضاوت درست بکنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه منصوری
۱۵:۳۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
با عرض سلام من خودم سرپرست خانواده هستم نه حقوق بگیرم ونه زیر پوشش هیچ ارگانی نیستم مستاجر م وبیمار


یارانه میگیرم ولی یارانه معشیتی ّ بمن تعلق نگرفت


میخواهم بدانم معشیتی جدید به من تعلق میگیر د دو فرزند پسر دارم که درآمدشان تعلق به خودشان است برای خودشان کار میکنند پس تکلیف من چیست منم یک ایرانی هستم از همین اب وخاک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
سلام کسی دوباره معیشتی ثبت‌نام می‌کنند.اطلاعاتی‌بهمون‌بدن‌لطفا
Iran (Islamic Republic of)
علی اسدی
۰۲:۲۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
مانه خونه ای داریم نه ماشین گرون قیمت سپرده ایم نداریم برانونه شبمونم لنگیم چرابه مامعیشنی تعلق نگرفت
Iran (Islamic Republic of)
احسان نوروزی کردخون
۲۳:۳۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
سلام کمک کنید خانواده 5نفره هستم تو رو خدا یه کمکی کنید بعد از 11ماه هنوز میشتی گیرم نیومده کمک کنید جان بچه تون خیلی سخت شده فقط میتونم بگم کمک
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه حاجی حسینی
۲۰:۱۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
من بازنشته هستم وسرپرست هستم جرا معیشتی به نام من در نیومده جند بار ثبت نام کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
سلام مما یک خانواده پنج نفری که حقمان طرح معیشت بود شاملمان نشده کی اعتراص کنیم ممنون کی سایت باز میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
واقعا بی انصافیس .چرا به ما یارانه بنزین تعلق نمیگیره مگه ما تو این کشور برده هستیم . اعتراض زدیم جوابی ندادن . همش گردش مالی زیا ده چه عدالتی است. همسر بنده قرعه کشی داره هر ماه مبلغ اون قرعه با حساب بانکی جمع میشه و تحویل داده میشه بخاطر همین یارانه مارو نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
مراد بساطی
۱۳:۲۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
باسلام قرار بود هر شش ماه یکبار پالایش انجام گیرد و کسانی که جا مانده اند رو دوباره مورد توجه قرار دهنده که متاسفانه به دست فراموشی سپرده شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین ورناصری
۱۳:۳۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
من چکار کنم هم اجازه نشینم هم بیکارم سه تا هم بچه کوچیک دارم تا الان معشتی دریافت نکردم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
معیشتی مارو بعد اعتراض دوم اردیبهشت ماه ریختن ولی ماه های گذشته چرا نمیریزن؟
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۲:۲۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
مسئولش کیه شش ماه گذشت هنوز سایت به ما میگه اطلاعات اشتباه وارد کردی بخدا به پیر به پیغمبر درسته چک کردم تکلیفمون معلوم کنید مشکل داریم به پولش نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
عسگر نوید سیفی
۱۳:۴۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
با عرض سلام تا الان معیشتی دریافت نکردم من ی کارگر با اجاره خونه ماهیانه 800 حساب یارانه هم مسدود کردن واسه ضامن الان من چکار کنم خواهشم پیگر ی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۳۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام بنده مستاجرم ویک کارگرم گفتندکه بسته معیشت تعلق گرفته امافقط یک ماه وریختن چراچندماه گذشته رونریختن ممنون میشم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
اسعدی
۲۲:۲۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کسانی روکه معیشتی نیاز ندارن آنان دریافت میکنن.یک خانم که هیچ درآمدی نداره اون دریافت نمی کنه خدا به دادش برسه.
Germany
کلثوم رسولیان
۱۱:۲۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یارانە معیشت تا الان دریافت نکرد.خودم شرپرست خودم هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام همسرم کارگر است و یه روز کار هست چهارروز بیکاره ون حساب بانکی داریم ن خونه جا چرا معشیتی ب ما نرختین اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا هی مینویسه اطلاعات وارد شده صحیح نیست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حشمت اله آرام
۰۰:۳۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من چرا یارانه معیشتی بهم تعلق نمی گیرد
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۲۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام لطفاً پیگیری کنید
این چه بررسی است برای تعیین درآمد خانوارها مگر میشود با بررسی حساب بانکی درآمد خانوارها را بررسی کرد شاید کسی منزل مسکونی خود را فروخته و پولش به حساب آن ریخته میشود ومنزلی را در جایی دیگر خریده یا ماشین مشتری را بهمین نحو عوض کرده و از اینگونه کارها پولی که به حساب می‌آید و دوباره برای همان مورد خرج میشود جزو درآمد نیست اگر من خواستم منزل خود را از شهری به شهر دیگر عوض کنم وبین این معامله مثال 600 میلیون ردوبدل شود یعنی من ماهانه 50 میلیون درآمد دارم این چه ملاکیست خودتان قضاوت کنید
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام .من مستاجر وبیکارباسه فرزند.بااین اوضاع چه کاربایدبکنم.یارانه معیشتی به ماتعلق نگرفته حداقل پول خورد خوراک بچه هام داشته باشم .
Iran (Islamic Republic of)
آراز
۱۲:۴۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
من بسته معیشتی را تا بهمن ماه برام واریز شد ولی از بهمن به اینور واریز نشده. برام جای سوال شده. مبلغی بدهکار بودم، از یکی از دوستان قرض کردم که برای طلب کارهام بریزم میلغ ده میلیون به حسابم واریز شد که دو روز بعد به حسابهای طلب کارام واریز کردم ، بنظرم سیستم فکر کرده حقوق ماهیانه ست
Iran (Islamic Republic of)
نوروزی
۲۱:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
چرا ما که واجب شرایط هستیم 600000هزار تومانتعلقنمی کیرد ۲ماه است بیکاریم هیچ درآمدی نداریم ایال وارهستیم
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا عبدالهی
۱۹:۱۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
من کارگرم از زمان اعلام بسته معیشتی تا آخر برج ۱۲،۹۸ واریز شد این بسته ولی برج ۱،۹۹دیگه واریز نشد میخوام ببینم دلیلش چه بود،
Iran (Islamic Republic of)
حسین منوچهریان
۲۲:۴۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام من کارگرم روزمزد الانم بخاطر کرونا دو ماهه بیکارم والا هروقت ثبت نام کردم گفتن اس میاد که نیومد نمیدونم چرا والا نه ماشین دارم نه خونه الانم واسه پول نون موندم اجاره خونه خرج زندگی لطفا راهنمای کنین چیکار کنم تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ام کلثوم.قلیزاده
۰۶:۳۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
من زنی بیوه 69ساله وهمسرم ۶ ماه مرده بعدمردنش یارانه من قطع شدبعددوسه ماه فعال شدوتاالعانم یارانه معشیتی به حسابم نیومده تنهاهستم یایک پسرمجردبیکارکارکری میکنه دوروزکارمیکنه 5,روزباکارخونه نشین میشه لطفامنم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
متاسفم با این عدالت
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۲۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
هرچند کسی نمیخونه ولی خوب ما هم این مشکلو داریم که نمیتونیم تا ۶ ماه اینده اعتراض کنیم بخاطر یه اشتباه که انصراف زدیم ! ما فقط یه ماشین تیبا داریم و یه پول پیش ۲۵ تومنی! گردش حساب همسرم بخاطر کاسب بودنشه بار چکی که میخره و خرید فروش میکنه سودش واسه اونه نه اون پول بار که تو حسابش میاد و میره!!!! واقعا متاسفم برای این عدالت! مادر من مددجو هستش بخاطر فوت پدر میره تفکیک یارانه میکنه دو ماه یارانه نمیدن بعدشم نمیشه براش جایی ثبت کرد که معیشتی نمیگیره این خانم !!! جامونده !!! تاسف تاسف تاسف برای این سیستم و بی عدالتی !
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا پوردل
۱۶:۲۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
اینجانب بسته ی معیشتی را دریافت نکروم .دوبار اعتراض زدم ونتیجه این بود که به دلیل اینکه پسر تان بیمه اجتماعی است به شما تعلق نمی گیرد . در صورتی که فرزندم حقوق کم خودش است وهیچ گونه کمک خرچی به ما نمی تواند بکند .
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۱:۳۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام.
تکلیف اونایی که از اسفند 98 به بعد به خاطر ازدواج و مستقل شدن از کفالت پدر خارج شدند در مورد بسته معیشتی چیه.من 24 بهمن یارانه رو ثبت نام کردم که موفقیت امیزبود ولی معیشتی به حسابم نمیاد درحالی که قبلا از سهم من به حساب پدرم میومد.توسامانه درخواست معیشتی پیام میاد که اطلاعات ارسال شده صحیح نیست.لعنت برشما .بخدا شما گداگشنه ترید
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا مبرهن
۱۳:۳۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام واقعا این دولت توقع داره حمایت بشه چون روزایه سختش تو راهه وصتیکه بمنو امسال من کمکی نمیکنه چسکار باید کرد شغلم ازاده مجردم بامادرم هستم .
Iran (Islamic Republic of)
خیریه امیری فرد
۱۹:۱۹ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام ما خانواده پنج نفره هستیم که مستحق دریافت بسته معیشتی هستیم که متاسفانه نا خواسته و به خاطر ترس از قطع یارانه انصراف داده ایم الان هر چه ثبت نام میکنیم سامانه به ما میگوید شما به ما انصراف داده اید و تا شش ماه حق اعتراض ندارید لطفا رسیدگی شود خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
جعفر اجیری فرد
۱۵:۰۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام من خانواده ۵ نفره دارم که مستحق بسته معیشتی هستم اما ناخواسته واز ترس قطع یارانه متاسفانه انصراف ردم باید چکار کنم خواهشن رسیدگی کنید هرچه میزنم میگن انصراف شما ثبت شده
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۱۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
منم همین مشکلو دارم کسی پاسخگو نیست خودتونو خسته نکنید! به کسانی که ملک میلیاردی دارن دادن اما ما ک فقط یه ماشین داریم بخاطر گردش حساب ندادن ! در صورتی که گردش حساب کاسب معنی پولداری نیست کسی ک چکی بار میاره و خرید فروش میکنه معلومه گردش حساب داره شما مانده حسابو ببین !!! متاسفم برای این عدالت !!!!
Iran (Islamic Republic of)
جعفر اجیری فرد
۱۵:۰۶ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام من خانواده ۵ نفره دارم که مستحق بسته معیشتی هستم اما ناخواسته واز ترس قطع یارانه متاسفانه انصراف ردم باید چکار کنم خواهشن رسیدگی کنید هرچه میزنم میگن انصراف شما ثبت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام همسر من ویزیتور یه شرکت خصوصی هستن خیلی از مشتری ها به کارت بانکی همسرم پول واریز میکنن چون چند شهر مختلف رو باید ویزیت کنه و همیشه به مشتری ها دسترسی نداره بعد از کارت خودش برای شرکت کارت میکشه تکلیف ما چیه؟ زیر 2میلیون حقوق میگیریم که یک میلیون و 500 هزار تومان قسط وام پرداخت میکنیم من با یه بچه کوچیک چطور با ماهی 400، 500 تومن زندگی کنم؟ جالب اینجاست تمام شرکت نفتی ها که حقوق های نجومی دارن مشمول معیشتی شدن
Iran (Islamic Republic of)
ایرج جلیل
۱۲:۰۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
من یه کارگر هستم که یه بچه شیر خوار دارم از دار دنیا یه ماشین دارم اونم با پول وام ازداوج گرفتم بهم ماشینی ندادن
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۱۶:۱۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و عرض ادب افرادی که به دلیل شرایط کاری و حساب داری از دست چک دو امضا استفاده می‌کنند تکلیف یارانه معیشتی آنها چیست بنده حسابدار هستم و گردش مالی زیادی دارم
Georgia
احسان نوروزی به شماره ملی2301391604
۱۸:۲۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام اشتباه کردم گزینه حذف بسته میشتی را زدم خانوار 5نفره هستم هیچ کاری ندارم درآمد آن چنانی ندارم لطفا اشتباه مارا پیگیری کنید تا 6ماه دیگر نمیتونم صبر کنم جان بچه ها ی که خودتان دارید درستش کنید فکر کنید به سر خانواده خودتان افتاده کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
بریا نیک مهر
۰۲:۳۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
برای من مهشیعتی بول واریز نشد ثبت نام هم کردم جرا انقدر مارو اذیت میکنین جند ماه نگرفتم یتیمم هستم کسیو ندارم لطف کنین بیگیری کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
سلام مامستاجریم اعتراص زدیم برای دریافت بسته ی معیشتی اعتراضمون ردشد بخاطر اینکه همسر من درمغازه دستگاه کارت خوان دار د وازسادگیش هرکس اومده کارت کشیده پول لازم داشته فکر کرده داره کار مردم رو راه میندازه یه ماشین روا۸۵ داریم وتابحال یه مسافرت داخل کشور هم نرفتیم ازترس اینکه یارانمون هم قطع کنند دوباره اعتراض نزدیم ولی انصاف نیست ماکه دوباره اعتراض نکردیم تکلیفمون چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام.ماهم خانواده4نفره هستییم.پدرم بیکاره.برادرم مغازه بقالی داره.مخارج زندگی ماراپرداخت میکنه.وبه بهانه تراکنش کارتخوان به ماتعلق نگرفته.درامدیک میلیون وپانصد هزار هست.خداازتون گذره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی نیکو
۰۰:۵۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
اخه من مستاجر چراتعلق نمیگیره بهم.صاحبخانه ی من دوتا خونه یک ملیاردی داره اونوقت من که ماشینم رو یک ساله فروختمش ولی سند فعلا به نام من هستش میگن توپولداری بهت تعلق نمیگیره .کارگرفصلیم که هستیم .ادم نمیدونه اینارو چه جوری به گوش دولت برسونه .اعتراض هم که میکنی تهدید میکنن که یارانه ات راهم قطع میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیربابایی
۰۱:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید من اشتباه دستم خورده زدم انصراف بایدچطوری ثبت مجددبزنم نوشته به مانمیرسه میخاستم ثبت مجددبزنم الان مینویسه انصراف شمابعد6ماه ثبت مجدداگه میشه کمکم کنید ممنونم ازتون
Iran (Islamic Republic of)
ججج
۲۲:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
من ترسیدم یارانه ام قطع شه سه ماهه معشتی نگرفیم چه کنم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
با سلام منم چند روز پیش برای پیگیری شکایتم از ندادن بسته معیشتی وارد سامانه شوم وبا کمال ناباوری دیدم که پاسخ نوشته به شما تعلق نمیگیره چون یه ماشین تیبا ۹۸ دارین وبیمه شده تامین اجتماعی میباشید ..درصورتیکه این ماشین رو ما فروختییم اما طرف خریدار حاضر نیس بنام خودش بزنه ...وبیمه شده مگه ثروتمنده که شامل یارانه معیشتی نمیشه...حالا تهدید شدم اگه دوباره بازبینی بزنی یارانه ت فطع میشه که من متاسفانه درخواست بازبینی دادم بخدا ببا یارانه دارم قسط وام میدم اگه قطع بشه بدبخت میشم
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
با عرض سلام
من یه دستفروش دورگرد با یه وانت از رده خارج با یه در امد بخور نمیر
نمیدونم اینا چه حساب کتابی کردن واسه خودشون که بسته معیشتی به من تعلق نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
با عرض سلام و احترام خدمت مسعولین محترم بسته حمایتی معیشتی.بنده به عنوان کارمند شرکت خصوصی هستم در پروژه های خط انتقال جهت خرید وحقوق کارگرهای محلی به بعنوان تنخواه از طریق دفتر مرکزی مبالغ زیادی برای امور کارگاه واریز میشود اجازه دادم تا حسابم را چک کنند .حالا که چک کردین اون پولهارا برای من درآمد حساب شده من چکار باید بکنم ازطریق چه مراحلی ثابت شود اینها درآمد نیست که واریز شده به حسابم
Iran (Islamic Republic of)
عقیل عجم اکرامی
۱۱:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
پدر من بازنشسته هست ماهی دو میلیون حقوق میگیره و ماشین آردی مدل 84 داره و از لحاظ مالی بسیار در مضیقه هستش. یکی از برادران مجردم چون تراکنش بالا داره به پدرم بسته ی معیشتی تعلق نگرفته، تازه اونم از اون مقدار تراکنش بالا چیزی براش نمیمونه. حالا به این دلیل گفتن به ما تعلق نمیگیره. مگه قرار نبود انقلاب خروجیش عدالت اجتماعی باشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۴۴ ۳۰ دی ۱۳۹۸
سلام.به ما دوباره بسته معیشتی ندادند.و وقتی میرین سایت یه چیزهای عجیبی میبینی که درامد ماهیانه خانواده ۴ نفره ۶میلیون است.خب یه سوال کسی نیست بهشون بگه ما که ۳ تا جوان مجرد در خانواده هستیم که به خاطر شرایط بد توانایی ازدواج نداریم یعنی باحقوق ۱۲۰۰ تومنی که اونم هیچکس و طبق قانون کار به هیچکس حقوق نمیده.الان ما مرفع ایم.نه ماشین دارم نه چیزی.فقط ۱۲۰۰میگیرم اونم ۷۵۰تومن وام میدم.من فقط ۴۵۰تومن برام میمونه.زندگیمونم سخت.جدیدنم که بخوایم درخواست بررسی مجدد بزنیم.تحدید به قطع یارانه مون میکنن.اگه میخان بررسی کنن.دارایی حساب بانکیمون رو بررسی کنن.نه اینکه یه آمار الکی و نرم افزار خراب.من کسی که اینطور محاسبه کرده رو به خدا واگذار میکنم.همین افراد مرفع دریافت میکنن.ولی من بدبخت نه.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان حیدری
۰۸:۴۵ ۳۰ دی ۱۳۹۸
باسلام خدمت مسئولین کشور اینجانب نه خانه ای دارم نه شغل درست وحسابی چرا به من یارانه معیشتی تعلق نگرفته مگه من ایرانی نیستم چرا هیچ چیز عادلانه نیست بنده یک پیکان مدل پایین داشتم که تصادف کرد ومن مجبور شدم به اوراقی بفروشم فقط همون سند بنامم هست چرا به من حمایت معیشتی ندادن کسانی بودن که وضع خوبی داشتن ولی بهشون تعلق گرفته پس انصاف شما کجاست
Iran (Islamic Republic of)
پیمان حیدری
۰۸:۴۳ ۳۰ دی ۱۳۹۸
باسلام خدمت مسئولین کشور اینجانب نه خانه ای دارم نه شغل درست وحسابی چرا به من یارانه معیشتی تعلق نگرفته مگه من ایرانی نیستم چرا هیچ چیز عادلانه نیست بنده یک پیکان مدل پایین داشتم که تصادف کرد ومن مجبور شدم به اوراقی بفروشم فقط همون سند بنامم هست چرا به من حمایت معیشتی ندادن کسانی بودن که وضع خوبی داشتن ولی بهشون تعلق گرفته پس انصاف شما کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۲۹ دی ۱۳۹۸
سلام من شوهرم چهارماه که بی کاروبه مابسته معیشتی ندادن من رفتم اعتراض زدم گفتن به شماتعلق نمیگیره چون که شوهرم بایکی دیگه شریک بوده وتمام درامداون مغازه به حساب شوهرم واریزمیشد میگن پول داریدمن یه که مستاجرماهی ۱۰۰۰۰۰۰تومان اجاره میدم بهمن ندادن واقعابی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۰:۴۹ ۲۶ دی ۱۳۹۸
من اذر ماه یارانه ام از خانواده پدرم جدا شده و بازم جز خانواده پدرم حساب شدم. من نماینده شرکت هستم که گاها وصول چک ها به حساب من بوده و این را جز درامد خانوار حساب کردند و معیشت پدرم قطع شده! این خود ظلم است. پدرم کارگر ساختمانی هست و پیره. واقعا مستحق دریافت هست. درخواست بازبینی زدم آیا بازهم اطلاعات ابان ماه مبنا قرار میگره؟ لطفا هر کی میدونه راهنمایی کنه. ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
چرا راهنمايى ها دقيق نيست
الان منى كه سرپرستمون پدرمون بوده و فوت كرده اند
چيكار بايد انجام بدم
هر چقدر شماره ملى و حساب مادرم رو هم ميزنم به عنوان ثبت خانوار جديد ميگه ثبت شده وقتى وارد سامانه ميشم ميگه اطلاعات معتبر نيست
آخه چرا اطلاعاتتون جامع و دقيق نيست، هيچى شفاف نيست
Iran (Islamic Republic of)
رضا ذوالفقاری
۱۴:۳۰ ۲۵ دی ۱۳۹۸
بی عدالتی بی عدالتی چون میگن کار فرمای تامین اجتماعی ولی کو درآمد با این گرونیها چه جوره اونی که تو فامیلمون هست ودر آمدش ۴ برابر ما هست تعلق میگیرد ولی برای من نه درآمد من کمتر از یک میلیون هست که بالاتر نیست اگه پول تو حساب هم باشه آره ولی نه واریزو برداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام من هم از بسته معیشتی جا موندم شوهرم کارگر شهرداری با حقوق خیلی کم به من گفتن که شاملتون نمیشه واگر دوباره اعتراض کردی وشاملتون نشد یارانتان و قطع میکنیم من هم ناخواسته انصراف دادم بعد هرکاری میکنم میگه تا ۶ ماه دیگه حق اعتراض نداری باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۶:۵۹ ۲۵ دی ۱۳۹۸
من بیکارم، باخانواده پنج نفره، خونه ندارم، یه پژو مدل 89 دارم،
دائم با قرض از این و اون دارم زندگیمو اداره میکنم، فقط الان یه دلخوشی دارم چون توی طرح معیشتی به من اعلام کردند که جزء 7 درصد مرفه اجتماع هستم، خداروشکر که فهمیدم وضعم خوبه، اونروز تا حالا نمیدونستم.
Iran (Islamic Republic of)
طوبی یوسفی نژاد
۱۹:۴۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
من سرپرست خانواده بودم ک خداروشکر دخترم ازدواج کرد مندرسال۹۷ی خانه ب ارزش ۱۰۹میلیون خریدم ک مجبور ب گرفتن قرض شدم و یک مغازه اجاره کردم ک بخاطرفروش کم جمع کردم سال۹۶هم ۲۰میلیون وام گرفتم البته بنام خودم نه بنام دخترم و دوستم ولی بحساب من واریز شد والان حدود یکسال هست ک نتونستم اقساطتش رو پرداخت کنم چون خانه ای را ک خریداری کردم مجبورشدم ۳۰میلیون رهن بدهم چون پولم کافی نبود وتمام حقوقم رو پس انداز میکنم ک بتونم سال۹۹برم تو خونه خودم ساکن بشم وخانه ای با۱۵میلیون اجاره کردم وبا ۱۶۰تومن از حقوقم ویارانه ام زندگیم رو میگذرونم من از یک پاهم معلول هستم و توانایی کار ندارم یکسال در کترینگ کار کردم تاندونهای دستام پاره شده حتی توان درمان هم نداشتم باپول پیش یک مغازه ای ک برای کترینگ اجاره کرده بودم وقرضهای ک گرفتم تا خانه بخرم درآمدسالانه فک میکنم حدودارقمش بیشتربوده ایناهاقرص بودن ک باید پس بدهم ن درآمدمن ک شخصامال خودم باشد چکارکنم ک معیشتی بمن تعلق بگیردنیاز دارم لطفا ب درخواستم جواب بدهیدممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی میرزایی
۱۶:۵۶ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام بنده کارگر شرکت میباشم ویک خانه۷۳متری اونم باوام بانگ مسکن به بدبختی یک پراید۸۷برای مسافرکشی،چرابسته معیشتی به من تعلق نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
نورا
۱۶:۰۷ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام. بسیار بسیار ضعیف، پشتیبانی یارانه معیشتی بسیار بسیار ضعیف. یه جا نذاشتن که مردم بیان سوالاتشونو بنویسن. یه شماره تلفن هست که همیشه اشغاله. اخه سوال منو کی جواب میده . میزنه اطلاعات نامعتبر خب آخه به من بگین کدومش نامعتبره مشکلش چیه. عقده شد تو گلوم از بس نتونستم سوالمو بپرسم
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۲۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
من یه بچه دارم شوهرم هم معتاد ب خدا بایارانه زندگیمو می چرخانم هیچی از خودم هم ندارم مستاجرم تو یه زیرزمین تو یه اتاقی زندگی میکنم بسته معیشتی دریافت نکردم این عدالت کسی که میلیاردی زندگی میکنه براش واریز شده منی ک هیچی ندارم بهم نمیدن تورو خدا دوباره رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۰:۴۲ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام من برای باردوم که ثبت نام کردم وارد سایت شدم وگفت که من کارفرمای تامین اجتماعی هستم ویه پرایدو۴۰۵پلاکش به نامه تونه خداراگواه میگیرم که من فقط پلاک ۴۰۵ به ناممه و کارفرمای هیچ کس هم نیستم بیمم ازطریق رانندگی اژانس واریز میکنم پلاک پرایدمم دوماه پیش که فروختم انتقال دادم مگه اینا سیستمشون به روز نیست پس چرااین اطلاعات غلطو میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
باسلام بنده جوان بیکار لیسانس متاهل با حقوق کارگری 1300 بدون بیمه هستم یک موتور سیکلت دارم و یک خانه 60 متری یعنی عدالتی که ازش دم میزنن کجاست که امثال من که نیازمندان واقعی هستیم از دریافت بسته معیشتی حذف شده ایم و بسیاری از افراد ثروتمند مشمول گرفتن بسته شدن
یعنی چطور شده که به 60 میلیون نفر شامل شدن من با حقوق 1300 تومانی بدون بیمه جزو 20 میلیون نفر ثروتمند شده ام داد از بی عدالتی .......
Iran (Islamic Republic of)
هادی محمدی
۲۳:۳۲ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سلام،کارگرم منزل مادرم می نشینم خانه ندارم ،متاهل ودوفرزنددارم حقوقم چند ماه تاخیر دارد آخه چرا بسته معیشتی دریافت نمی کنم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۰۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
باسلام من یک کارگر یا بهتر بگم نگهبان یک فروشگاه زنجیره ای هستم و همه ی دارایی ام یک پراید مدل ۹۰ است کبا پول وام ازدواجمان خریده ام.وامی ک قرار بود خرج عروسی بشه .جشن عروسی نگرفتم تا بتونم ماشین بگیرم و کارکنم کمک خرجم بشه تا بتونم از پس قسط وام و اجاره خونه بر بیام.حقوقم هم یک میلیون و هفتصد هزارتومنه.
چرا من مشمول حمایت معیشتی نشدم؟!
ینی چون یک پراید مدل ۹۰ و تحت پوشش بیمه ی تامین اجتماعی هستم،من فردی مرفه هستم.
تورو خدا پیگیری کنید؟!
Iran (Islamic Republic of)
بدشانس
۲۰:۱۱ ۲۱ دی ۱۳۹۸
سلام،من مجردم ویارانه میگیرم وخانوارتک نفره هستم،اما بسته معیشتی برام واریز نشده کدپیگیری برام ارسال نشد درسامانه هم مرحله اول شماره حساب وکدملی زدم گفتن تایپ30روزبعدنتیجه ارسال میشه ولی بازهم این ماه به حسابم واریز نشد وسری دوم که وارد سامانه میشم برام خطای اطلاعاتی میزنه درحالی که کدملی وشماره حساب یارانه امو درست وارد میکنم،کس نیست هم پاسخگوز این مشکلات باشه،لطفاپیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
آ
۱۹:۰۵ ۲۱ دی ۱۳۹۸
سلام
پدر بنده بازنشسته تامین اجتماعی با حقوق 1500000 با سرپرستی 3 فرزند و مادرم بسته معیشتی شاملش نشده اعتراض گذاشتیم الان بازم شاملش نشد چ شاخصی در نظر گرفتن ک پدر من ک ن ماشین داره نه خونه بالای یک میلیاردی نه حقوق ان چنانی شاملش نمیشه
ولی موتور داره باید بنزین 3 هزارتومنی بزنه
داداشای من ک سنشون بالای 30 هست دوتاشون شریک شدن ماشینشون فروختن ( پراید هاشبک مدل 93 ) با وام و قرض ی کار راه انداختن ی سفر گرجستان هم داشتن با دلار 2700 تومنی

ولی با این وجود بهشون تعلق نگرفته واقعا با چ شاخصی گفتین حقوق ماهیانشون بالای 3 هست
داداش من الان هرچی هم فروش داشته باشه باید بده بدهکاریاشو و قسطاش
پولایی ک تو حسابش بوده اجاره یک سال مغازه رو اول کار 60 میلیون داده
با احتساب اینا گفتین بهشون تعلق نمیگیره

بنزین گرون کردین همه چی گرون میشه بعد ب کیا بسته حمایتی میدین
اونایی ک اصلا نیازی ب 200 تومن ندارن

من مایلم شاخصی ک فقط حسابای یک سال قبلو چک کردین بدونم
چرا حسابای دوسه سال پیشو چک نکردین
اگه با پول بابای من و امسال بابای من ب جایی میرسین ان شاءالله ب حق علی ک خدا جوابتونو بده اه پدر مظلوم من و امسال پدر من جوابگو هست
Iran (Islamic Republic of)
حسن ایزانلو
۱۲:۴۳ ۲۱ دی ۱۳۹۸
اینجانب حسن دارای چهار فرزند بسته معیشتی به اینجانب پرداخت نشده است لطفا پیگیری کنیدکارگرهستم
Iran (Islamic Republic of)
امین رستگار
۰۱:۳۱ ۲۱ دی ۱۳۹۸
سلام‌..
من یکسال قبل ازدواج کردم و حدود سه ماهه که یارانه مو جدا کردم با خانومم.. اما معیشتی به ما تعلق نگرفته! خیلی جالبه که به خانواده پدرمم ندادن به بهانه اینکه گردش مالی خانواده بالای هشت میلیون حقوقه در ماه .. مادرمم کارمنده اما حرفم اینه چون اینجا نمیصرفید منو امثال منو جدا حساب نکردن.. واقعا بویی از وجدان و انصاف بردین؟ من مستاجر با کلی قرض و قسط و کرایه خونه همون 100 تومنم لااقل ی جای زخم زندگیم میزدم با این گرونی
Iran (Islamic Republic of)
محند
۱۵:۴۶ ۲۰ دی ۱۳۹۸
سلام. من عضو یک خانواده ۶ نفره هستم.
از اعضای خانواده ما فقط برادرم کارمند هست و وضع مالی بدی نداره‌.
پدرم بازنشسته هست و مستمری ماهانه اش کمتر از ۳ میلیون تومنه.
یارانه برادرم هم به حساب پدرم واریز میشد که اونم از پدرم میگیرفت هرماه. نه تنها کمکی به ما نمیکرد که الان تو همه خانواده ها پدر به فرزند و فرزند به پدر کمکی نمیکنه و حالا بخاطر اون به ما یارانه معیشتی تعلق نگرفت. واسه همین به پدرم گفتیم یارانه اش رو از ما جدا کرد و الان دوماهه یارانه اش به حساب خودش واریز میشه. اما در بررسی مجدد یارانه معیشتی باز هم اونو جزو افراد تحت سرپرست پدرم لحاظ کردن.
چه کسی به این ظلم و بی عدالتی رسیدگی میکنه؟
الان تکلیف ما چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
خیلی ها وضع مالیشان خوب بوده واریز شده خیلی کسانی درسطح خیلی پایین معشتی واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
مجید نجاتیان
۱۹:۰۰ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سلام من باز نشسته تامین اجتماعی با حداقل حقوق وماهیانه 600هزار تومان قسط مسکن دارم ویک خانواده 4نفری که هیچ کدام شاغل ویا درامدی ندارند ویک ماشین مدل89که با ان سرویس مدارس گرفته بودم که به علت گرانی سوخت و سهمیه بندی ،ناخواسته بعلت ندادن سهمیه مجبور به انصراف هستم به من کمک معیشتی ندادند ودرخواست مجدد دادم باز ندادند ،در صورتی هم ردیف های من همه گرفتن ،،لطفا پیگیری نمایید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۰۷ ۱۹ دی ۱۳۹۸
خبرگزاری جوان لطفا پیگیر باشین ما که مستحقیم و دوباره اعتراض کردیم باید تا ۶ ماه دیگه یعنی ۱۰تیر ۹۹ صبر کنیم و درصورتی که مشخص بشه ما واقعا نیازمندیم مبلغ معوقه واریز میشه بعد ۶ماه
Iran (Islamic Republic of)
اسمعیل جلیل زادهمم
۰۶:۴۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
من هم کارگرهستم دریک شرکت شخصی کارمیکنم دریافتیم بااضافه کاری ِغیره کمتراز۳میلیون است ماشین ندارم خانه ام کمترازصدمیلیون است بسته همایتی به من واریزنشده ۳نفرهستیم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۰:۳۸ ۱۸ دی ۱۳۹۸
سلام میرم توی ساعت قبلن مینوشت نتیجه 16 دی اعلام خاهد شد الان مینویسه
تصمیم گیری درخصوص خانوارهایی که در دوره جدید بسته حمایت معیشتی را دریافت نکرده اند، نیازمند بررسی بیشتر است. نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.
این یعنی چی؟برا کسی هم اینو مینویسه ؟لطفا جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۳:۵۱ ۱۷ دی ۱۳۹۸
باسلام این مدل کاملا نادرسته خیلیا پول بحسابشون میاد ومیره جزودرآمدنیست حق خیلیا این وسط ضایع شده امیدوارم مسولان تجدنظرکنن تواین نوع برسی اونی که خونه وماشین آنچنانی به اسمشه بایدندن نه این که بگن انقداومده بحسابت من خودم سالی بخاطرکارتخوان که شریک هم دارم ۵۰۰ملیون میادحسابم ولی درآمدم ماهی ۳تومن بیشترم نمیشه اگرم بیشترباشه زحمت میکشم جمعه روزای تعطیل سرکارم یاندن یاحق همه روبدن
Japan
میرزایی
۲۱:۰۶ ۱۷ دی ۱۳۹۸
با سلام من ویزیتور شرکت پرژک هستم و شما خودتون نوشتید که ماهیانه مبلغ ۱۸۷۰۰۰۰هزار تومان حقوقم هستش اما چون ما وسایل که می فروشیم پولش به حساب ما میاد بعد به حساب شرکت تحویل می دیدم خودم هم در اسلامشهر مستاجر هستم چرا به ما بسته معیشتی تعلق نمی گیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۷ دی ۱۳۹۸
اینجانب کارگر ساختمانی فصلی هستم با پنج سر عابله یارانه میگیرم ولی معیشتی ندادن اعتراض کردم گفتن شما مشمول نمیشی نه خونه دارم نه ماشین بیست ساله خونه پدرم زندگی میکنم توانایی زهن خونه ندارم نمیدونم زو چه حسابی به من تعلق نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۷ دی ۱۳۹۸
من یک کارگر هستم شما که زمان برای ثبت نام دوباره میدهید چرا سایت بسته است وکسی جواب گو نیس
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۴:۲۶ ۱۷ دی ۱۳۹۸
چرا جواب نمیده . باز نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
سیدپاشا حسینی
۱۱:۳۴ ۱۷ دی ۱۳۹۸
من یک بازنشته هستم ودوماه که یارانه معشیتی واریز نکردند کدام مسول جوابگو است یا کدام اداره بریم دردمان را بگویم
Iran (Islamic Republic of)
هادی فرهادی
۰۹:۱۸ ۱۷ دی ۱۳۹۸
چرا تو درخواست مجدد تهدید قطعی یارانه رو میدید؟؟؟
-
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۷ دی ۱۳۹۸
به خاطربسته معیشتی روزقیامت تسویه میکنم اگه به الله اعتقادداری
Norway
حسینی
۰۸:۳۱ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام بنده دختر مجردی هستم که پدر و مادرم فوت شدن وخود سرپرست خانوار هستم و چون ماهی ۱۲میلیون قرعه خانگی به حسابم واریز میشود یارانه معیشتی من قطع شده خب این پول فرداش از حسابم کسر میشه آخه چرا با عدالت حسابها رو چک نمی کنید بخدا این قرعه رو برای خودمم گذاشتم برای کمک به جوانهای فامیل گذاشتم که گره از کارشون برداشته بشه آخه انصافه من یک دختر تنها که ماهیانه با حقوق مستمری مادرم که همش ۴۲۰۰۰۰هزار هست هم خرج دکتر و درمان و خرجی خانه بدم لطفا جائی رو معرفی کنید تا مدارک نشانتان بدیم
Iran (Islamic Republic of)
سیدمهدی حسین زاده
۰۸:۱۳ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام من یک بازنشسته ام هنوز برای من بسته معیشتی واریز نشده و هرچی تلاش میکنم سایت جواب گو نیست لطفا راهنمایی کنید چکار باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام اقاي باز نسشته تقريبا همه مشكل دارن . به احتمال زياد به شما نميدن . تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام پس چرا سایت باز نیست نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
محمد شمسی فام
۰۱:۲۴ ۱۷ دی ۱۳۹۸
در سایت گفته شده که برای مشاهده نتیجه بررسی در تاریخ 16 دی ماه به سایت مراجعه کنید اما تا الان که ساعت 01:22 بامداد روز 17 دی ماه هست همچنان پیغام بالا را نمایش میدهد.
Iran (Islamic Republic of)
سید سیدمهدی حسین زاده
۲۱:۳۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سلام برای من دوبرج واریز نشده یک بازنشسته ام به کجا باید اعتراض کنم سایت جواب گو نیست
Iran (Islamic Republic of)
مجیداحمدی
۲۰:۲۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
من یارانه بگیرم نه حقوق ثابت دارم ونه پولی یک مغازه کوچک اجاره ای دارم.برای اعتراض چیکاربایدبکنم
Iran (Islamic Republic of)
عباس بوعذار
۱۶:۳۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ثبت نام کردیم نشد این هم نوبت دوم در کافینت ثبت نام میکنم مشکل مارا حل کنید
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۱۵:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سلام الان ساعت سه ظهر هنوز سایت اجازه ورود نمیده گفته بودند دوشنبه 16 دی باز میشه. لطفا پاسخ بدن مسؤلین بی مسئولیت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی سلطانی
۱۴:۵۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سلام من فردی هستم بیکار و بدون درامد نه تو حساب بانکیم پول نه ملک و املاکی دارم بسته کمک معیشتی به من تعلق نگرفت اعتراض هم کردم بازم خبری نشد حالا شما بگید این عدالت من با زن و دوتا بچه چیکار باید بکنم
-
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
کاش وزارت رفاه گردن کلفت نبود
Iran (Islamic Republic of)
علی اسکندری
۱۳:۳۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بنده بازنشسته آموزش و پرورش هستم وسی سال با حقوق کم دررسته خدماتی کار کردم حالا معیشتی به بنده تعلق نگرفت به کجا بگم وبه کی شکایت غیر از خداببرم
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا موحد نژاد
۱۲:۲۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
باسلام من در یک دفتر زیارتی باحداقل حقوق کار میکنم ومستاجرم وبدلیل واریز هزینه سفر زایرین کربلا که کارت آنها دارای رمز دوم نبود به کارت من که واریزی رابرایشان انجام بدهم وحالا به علت کارکرد حسابم مشمول دریافت بسته حمایتی نشده ام لطفا بگید برای اعتراض باید چکار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
محسن و
۰۷:۵۴ ۱۶ دی ۱۳۹۸
من نه بیمه دارم فقط یه خونه به ارزش ۱۰۰ و یه ماشین به ارزش ۳۰ دارم که پرایده و خونم یه جاییه که کسی هم نمیخوادش که بفروشمش.این چه عدالتیه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۴۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
فقط میتونم بگم بی عدالتی
۱۲
آخرین اخبار