فرماندار شهرستان گرگان گفت: برای صدور پروانه سه گروه ناظری فنی بخشداری‌ها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت جوابیه استعلام و دفاترطراحی و نقشه ساختمان که براساس ضوابط فعالیت می‌نمایند باید باهم هماهنگی لازم را داشته باشند تا در کوتاهترین زمان پروانه صادر گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان در جلسه هماهنگی بین دستگاهی در جهت صدور پروانه‌های ساخت و ساز در روستا‌ها گفت: هدف از تشکیل این جلسه همکاری و ایجاد هماهنگی، تعامل و یکپارچه سازی کار برای صدور پروانه ساختمانی در حوزه روستایی می‌باشد.

فرماندار گرگان گفت: برای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستا‌ها ضروری است در صدور پروانه‌های ساختمانی تسریع صورت گیرد تا از مراجعه روستاییان به ادارات ذیربط خودداری گردد.

حمیدی افزود:با یکپارچه سازی پروانه‌های ساختمانی در گام بعدی ساخت و ساز‌های غیر مجاز با دقت بیشتری می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد.

او گفت: یکی دیگر از اهداف تشکیل این جلسه بررسی طرح‌های هادی و مغایرت‌هایی که در حوزه روستا‌ها را در جهت تغییر کاربری شاهد هستیم بنا داریم با ایجاد همفکری مسیر را کوتاهتر نماییم.
 
انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.