استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه در قانون تکلیف شده تا تمام دستگاه های اجرایی باید سهم ۲۵درصد اشتغال ایثارگران را رعایت کنند لذا این موضوع مورد بررسی قرار میگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت : باید بر مبنای قانون تمام دستگاه های اجرایی سهم اشتغال ایثارگران را رعایت کنند لذا به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و بنیاد شهید استان ماموریت می دهیم تا یک هفته آینده اطلاعات استخدامی تمام ادارات در سه سال گذشته را اعلام کنند.

شجاعی افزود: با استعلام فوق باید مشخص شود که چند درصد از این استخدامی ها محقق شده است تا برمبنای آن تصمیم گیری کنیم.

او  دستور پیگیری حضور رییس بنیاد شهید کشور به استان را داد و گفت: نداشته های حوزه بنیاد شهید استان زیاد است لذا به جهت رفع نداشته های این حوزه نیازمند حضور این مسئول ارشد هستیم.

شجاعی در خصوص دستور کار بعدی باعنوان اینکه مراکز دولتی حق فسخ قرارداد را ندارند، عنوان کرد: بر اساس گزارش بنیاد شهید استان بیمه دی از اول خردادماه امسال قراردادهای خود را با ایثارگران فسخ کرده لذا یک هفته به دانشگاه علوم پزشکی استان مهلت می دهیم تا شرایط تمدید قرارداد را فراهم کند.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: تمام املاک مربوط به حوزه بنیاد شهید استان که تاکنون تعیین تکلیف نشده تا  ساعات آینده باید به سرانجام برسد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.