فرماندار ملکشاهی مطرح کرد؛

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه انتقال آب ملکشاهی

فرماندار ملکشاهی گفت: علاوه بر طرح آب شیرین کن، پروژه آبرسانی از سد چم گردلان نیز با پیشرفت ۷۰ درصد در حال اجراست که آب شرب شهرستان را در بلند مدت تامین می‌کند.

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه انتقال آب ملکشاهی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی گفت:  طرح آبرسانی به ملکشاهی شامل سه واحد ایستگاه پمپاژ، یک واحد تصفیه خانه آب، ۳۰ کیلومتر خط انتقال برق فشار قوی ۲۰ کیلوولت، ۹ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب و ۲۴/۵ کیلومتر خط انتقال آب فولادی به قطر ۵۰۰ میلی متر است که در حال اجرا می‌باشد.

تاسمه افزود: ایستگاه پمپاژ شماره یک بطور کامل اجرا شده و ایستگاه‌های پمپاژ ۲ و ۳ و تصفیه خانه آب با پیشرفت چشمگیری در حال اجراست.

فرماندار ملکشاهی اضافه کرد: خط انتقال برق فشار قوی بطول ۳۰ کیلومتر بطور کامل اجرا شده است و از ۲۴ کیلومتر خط انتقال آب ۱۸ کیلومتر تکمیل و از ۹ هزار متر مکعب مخزن، هفت هزار متر مکعب به اتمام رسیده است.

او ادامه داد: با راه اندازی تصفیه خانه و ایستگاه‌های پمپاژ بیش از ۱۵۵ لیتر در ثانیه آب سد چم گردلان تصفیه شده و به مخازن ذخیره بین راهی منتقل و از آنجا وارد مدار توزیع آبرسانی شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.