لک: نتیجه فوق العاده‌ای را در برابر آذرخش کسب کردیم

سرمربی شهروند ساری گفت: امروز با اینکه ۳ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم، اما نتیجه فوق العاده‌ای را بدست بیاوریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رضا لک سرمربی شهروند ساری پس از پیروزی این تیم در برابر آذرخش بندرعباس گفت: بازی کردن در برابر آذرخش آن هم در بندرعباس همیشه سخت است. وقتی ما در بازی رفت با آن‌ها بازی کردیم، آن زمان من به بازیکنانم گفتم که این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل می‌شود، اما چه شد که این مشکلات برای آذرخش به وجود آمد را من نمی‌توانم جواب بدهم.

او درباره بازی تیمش گفت: به اعتقاد من امروز تیم ما خیلی خوب بازی کرد و موفق شدیم فضا‌هایی که آذرخش می‌توانست به ما ضربه بزند را به خوبی ببندیم و من از شیوه بازی تیمم بسیار راضی هستم. با توجه به اینکه ما ۳ بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما توانستیم نتیجه فوق العاده‌ای را کسب کنیم و من بابت این پیروزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی شهروند ساری در ادامه درباره تیم آذرخش بندر عباس و مشکلات این تیم گفت: حیف است تیمی مثل آذرخش که از تماشاگران زیادی برخوردار است به دسته پایین‌تر سقوط کند و امیدوارم که مسئولان این تیم هوای آذرخش را بیشتر داشته باشند تا بتواند در مسابقات لیگ باقی بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار