واکنش قرقاش به حمله هوایی وحشیانه آمریکا به عراق

وزیر مشاور در امور خارجه امارات اعلام کرد اقدام جنایتکارانه آمریکا در عراق باید به شکل سیاسی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات به خبر شهادت سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس واکنش نشان داد و اعلام کرد این موضوع باید به شکل سیاسی و به دور از تنش‌زایی مورد بررسی قرار گیرد.

او در پیامی بدون انتقاد از این جنایت آمریکا در صفحه توئیترش نوشت: «در سایه تحولات سریع منطقه‌ای، خردورزی و تدبیر در پیش گرفته شده و راه حل‌های سیاسی باید به رویارویی و تنش‌زایی ترجیح داده شود.»

وزیر مشاور در امور خارجه امارات افزود: «موضوعاتی که منطقه با آن مواجه است، پیچیده و انباشته شده هستند و از نبود اعتماد میان اطراف مختلف رنج می‌برد. برخورد عقلانی نیازمند تقارب آرام و به دور از انفعال است.»

در پی حمله بامداد امروز جمعه آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
حسن حسینی
۱۷:۵۱ ۲۸ دی ۱۳۹۸
منم موافقم
عوامل این فتنه بخصوص ترامپ و پمپیو باید مثل خاشقچی به روشی بی سر و صدا کشته و تکه تکه شوند !!!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۵۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
زر زر اضافه نکن
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۰۸:۴۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
انتقامی از شما خواهیم گرفت که کل پوشک خاورمیانه مصرف یک روزتان شود
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۶:۳۵ ۱۳ دی ۱۳۹۸
طرف خیال کرده ایران هم مثل خودشون بزدله که آمریکا هرغلطی دلش خواست بکنه بعد ما ادعامون بشه که انسان های دیپلماتیک و مذاکره محوری هستیم که جواب سیلی رو با خنده بدیم.وقتی مشت تلافی جویانه ما دندون های آمریکا رو تو کشورهای عربی پخش کرد اونموقع میفهمید ایران کیه. اینا بیشتر میترسن که ایران به آمریکا خسارت وارد کنه و آمریکا بخواد پول بیشتری ازشون بگیره یا از خاورمیانه بره و تنهاشون بذاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۳ دی ۱۳۹۸
مزدوران آمریکایی باید بدانند که جای امنی نخواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۳ دی ۱۳۹۸
تو دیگه خفه شو...
Iran (Islamic Republic of)
س ص ح پ ق
۱۵:۲۱ ۱۳ دی ۱۳۹۸
چر ا فلسطینیها یمنیها سوریها عراقیها ایرانیها ودیگر ملتهای جهان ، اگر بدست اسراایل وامریکا وطرفداران امریکا کشته شوند ( شهید شوند ) باید به شکل سیاسی و به دور از تنش‌زایی مورد بررسی قرار گیرد. ، اما اگر یکی از این تروریستها ی امریکایی واسراایلی وطرفداران این تروریستها کشته شوند ، باموشک وهلیکوپتر جواب داده میشود ؟ اگر این گونه جنایت هارا چشم پوشی کنیم ، مسلما داعشرا وارد خانه هایمان خواهند کرد ، ترور سردار سلیانی ازطرف مسئولین داعش صورت گرفته وباید تلافی شود ، در این مورد انتقام وجهاد فی سبیل الله یک امر واجب است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۳ دی ۱۳۹۸
اول از همه باید تکلیف دبی رو روشن کنیم که شده ایالت 51 آمریکا
آخرین اخبار