آقای روحانی در منزل سردار شهید سلیمانی:

آمریکا نفهمید که چه خطای بزرگی را مرتکب شد/ شهید سلیمانی در تاریخ ملت ایران جاودانه خواهد ماند

رئیس جمهور تأکید کرد: شهید سلیمانی در تاریخ ملت ایران و آزادی خواهان جهان سرافراز و جاودانه خواهد ماند.

آمریکایی‌ها آثار این اقدام جنایتکارانه را نه امروز بلکه در طول سال‌های آینده خواهند دید/ شهید سلیمانی در تاریخ ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان سرافراز و جاودانه خواهد ماندبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح شنبه با حضور در منزل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در دیدار با اعضای خانواده شهید، شهادت آن سردار سرافراز و شجاع اسلام را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز نه تنها ملت ایران، بلکه همه مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان داغدار از دست دادن این شهید بزرگوار هستند، اظهار داشت:با اینکه مردم ابعاد جهاد و فداکاری‌های او را می‌شناسند، اما باید اقدامات و کار‌های عظیم او برای همگان روشن شود.

آقای روحانی با بیان اینکه سلیمانی سرداری بود که در این ۳۸ سال هیچ گاه از مرکب جهاد پیاده نشد و تلاش و فداکاری او شبانه روزی بود، خاطرنشان کرد: خدمات این شهید بزرگوار در راستای تامین امنیت کشور و منطقه بویژه برای مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان و افغانستان فراموش نشدنی است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه یاد و نام این شهید بزرگوار از دل ملت ایران بیرون نمی‌رود و ماندگار خواهد شد، افزود: این جنایتی که آمریکا مرتکب شد در تاریخ بزرگترین جنایت‌های فراموش نشدنی آنان علیه ملت ایران باقی خواهد ماند.

آقای روحانی تأکید کرد: آمریکایی‌ها نفهمیدند که چه خطای بزرگی را مرتکب شدند؛ آن‌ها آثار این اقدام جنایتکارانه را نه فقط امروز بلکه در طول سال‌های آینده هم خواهند دید.

رئیس جمهور ادامه داد: بی تردید آمریکا امروز به مراتب در میان مردم ایران و عراق منفورتر شده است.

آقای روحانی با بیان اینکه جایگاه و مقام سردار سلیمانی چیزی جز شهادت آن هم به دست بزرگترین تروریست تاریخ نبود، گفت: همه نیرو‌های آمریکایی با آماده باش کامل دست به دست هم دادند تا این سرمایه بزرگ را از ما و ملت‌های مسلمان بگیرند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه خداوند این فقدان را جبران خواهد کرد، افزود: جوانان عزیز ایران پیرو و عاشق راه سردار سلیمانی بوده و انشالله ده‌ها سردار سلیمانی در این کشور ساخته می‌شوند.

آقای روحانی با بیان اینکه جای خالی سردار سلیمانی به راحتی پر نمی‌شود چراکه او نه تنها یک فرمانده جنگی و طراح عملیات‌های بزرگ بود بلکه یک سیاستمدار و استراتژیست بی نظیر و با استعدادی بود.

رئیس جمهور ادامه داد: شهید سلیمانی همواره برای ملت‌های مظلوم و امنیت کشور‌های منطقه تلاش کرد و امروز همه مسلمانان و آزادگان جهان داغدار او هستند.

آقای روحانی با اشاره به حضور شجاعانه سردار سلیمانی در مبارزه با تروریست‌های داعش و دفاع از حریم اهل بیت (ع) گفت: جایگاه و اقدامات او برای تاریخ ما فراموش نشدنی است و سردار سلیمانی جاودانه تاریخ ایران خواهد بود.

رئیس جمهور حق ملت ایران در خونخواهی و انتقام خون سردار سلیمانی را حقی به جا و حتمی دانست و اظهار داشت: انتقام خون شهید سلیمانی آن روزی ستانده می‌شود که ببینیم با ادامه مجاهدت‌ها دست خبیث آمریکا برای همیشه از منطقه کوتاه شده است.

آقای روحانی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا شرمنده خون شهیدان نباشیم، تأکید کرد: ملت ایران با بزرگواری و حضور پر شور خود در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت خود به راه شهیدان را به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس جمهور افزود: دشمنان ملت ایران از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های سردار سلیمانی در مسیر توسعه ثبات و امنیت منطقه بسیار عصبانی بودند چرا که با درایت او برنامه ریزی و توطئه دشمنان خیلی زود برملا میشد و به همین دلیل او را مظلومانه و با خباثت به شهادت رساندند.

سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهد عالی مقام ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی عراق و همراهان آنان سحرگاه جمعه در حمله تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکا در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
تاریخ با افتخار نام تو را ثبت خواهد کرد ای سردار بزرگ .ما فراموش نخواهیم کرد که در تمام مدت حضور داعشی ها در منطقه با وجود تو و یارانت ما آرامش داشتیم و لحظه ای نترسیدیم و نهراسیدیم لیاقت تو بالاتر از سرداری است من از همیشه بیشتر از این شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خشمگین هستم و آرزوی نابودی این لانه فساد را دارم و اینکه می خواهم بگویم ببندید دهان های نجستان را و به مردم ایران بابت شهادت قهرمانشان تبریک نگویید چقدر خوشحالم که وجود نحستان در ایرا ن پاک نیست بی بند و بار های خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
لعنت بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
روحانی بوی خیانت میدهد بدون باش بعد که رفته خونشون رو سم زدایی کردند
Iran (Islamic Republic of)
احمد عباسی
۱۷:۱۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
شما نیازی نیست به خودت زحمت بدی آقای رئیس جمهور

مردم ما درصحنه حاضرند
هم برای عرض تسلیت و عزاداری
هم برای انتقامی سخت ازمسببان حادثه بغداد

ان شاءالله بزودی انتقام حاج قاسم خواهیم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا دشمن بشریت
۱۵:۴۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
فقط خواهشا حواستان به تحرکات آمریکایی‌ها باشد از یک هفته قبل از شهادت آمریکایی‌ها 750 تفنگدار به بغداد منتقل کرد و کشت هوایی پیوسته بر فراز آسمان بغداد داشتن و دقیقا آماده برای یک عملیات سنگین بودن که اگر متوجه بودیم حاج قاسم عزیز نباید به بغداد می رفت
غفلت کردیم و آمریکایی‌ها رو دست کم گرفتیم
Japan
احمد
۱۵:۳۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
خدا روح بلند سردار پیروز حاج قاسم رو شاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
سردار برای امنیت وآزادی ما جانش راداد تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
چقدر هوش دفاعی بالا داشتید .تمام دنیا آرزوی داشتن سرداری مثل شما بودند .ثابت کردید رستم زمان و برای ایران آرش کمانگیر بودید و جان شریف تون را در راهش از دست دادید . شهادت مبارک تون که فقط لیاقت شهادتت را داشتید وبس سردار خوش سیما و سیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
بعله که سرافراز است سردار
و بعضیا هم روسیاهیشون تا تاریخ هست باقی خواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
این حاج قاسم بود که سایه جنگ را برداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ما برای انتقام لحظه شماری میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
این همان خانه ای هست که سردار در آن زندگی میکرد .در دیوارش نام حسین هست . آخر به معشوقش رسید . چه تهمت ها شنیدی سردار مالک اشتر زمانه همیشه سردار بودی ولی سر به زیر . این را با اشک نوشتم که سردار قلبم از دیروز به درد آمده بد جور هم به درد آمده
France
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
از, ابهت پوشالی آمریکا نهراسید و قاطعانه پاسخ دهید. آنها آمادگی یک جنگ بزرگ را ندارند. گذشته آنها نشان می دهد که برای جنگ با کشورهای کوچک سالها برنامه ریزی کرده و کشورهای بسیاری را با خود همراه کرده اند. در مورد ایران که قضیه فرق میکند. ترامپ را هم در ایران محاکمه کنید و اگر ترامپ در ایران حضور پیدا نکرد، رأی هر چه شد در آمریکا آن را اجرا کنید چرا قوه قضاییه برای او دادگاه تشکیل نمیدهد. بزودی ایران پیشتاز مکتب عدالت در جهان, خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ما برای جنگ آماده ایم تا انتقام خون سردارمون را بگیریم.مرگ بر آمریکا. انشاالله با تلاش به خودکفایی کامل میرسیم تا پوز آمریکا را به خاک بمالیم.ترامپ نادان.ترامپ احمق.کریسمستون عزا باد
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۲:۰۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ایران باید حتما" انتقام خون سردار سرافراز اسلام را از امریکا وجنایتکاران شریکش بگیرد. اگردستور حمله صادر شود جان بر کف آماده انتقام هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
سردار جان آسمانی شدنت مبارک زمین برای تو کوچک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
بهترین راانتقام ازآمریکاتشکیل وتوسعه گروههای ضربت مخفی ازنیروهای مردمی درعراق.سوریه.لبنان درکل خاورمیانه است زمانی سردارسلمانی درآذربایجانغربی برای پاکسازی ضدانقلاب این گروههاراتشکیل دادوبسیارموفق بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
سردار قلب ها روحت شاد
می بایستی انتقام خون برادر شهیدمان از نفوذی ها،وطن فروشان خائن و مزدور دوتابعیتی نیز گرفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ قمار باز و تاجر کلک به دینا ثابت کرد .آمریکا کشور تروریست پرور و ترور است .یک پسر جوان سیاه پوست بر ضد سیاست های خبیث و شیطانی آمریکا بود .در مکزیک ترورش کردند
حتی دو خواهر از عربستان برای پناهندگی در آمریکا بودند .هر دو را ترور و به هم با طناب وصل شده ‌‌‌‌زیر پلی در آمریکا پیدا کردند و ادعا کردند .خودکشی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
باید هیجانی تصمیم انتقام نکشیم .بگذارید در ترس بسر برند و بترسند برای مدت طولانی
بگذارید در ناامنی و تنش و آمریکا ها نتوانند حداقل به خاورمیانه سفر کنند تا فشار بر ترامپ فاسد و فاسق بیشتر شود
Sweden
Tasnim
۱۰:۵۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
نابود کردن اسراییل با یک بمب اتمی .. او قوی ترین ضربه است . و ترساندن همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
بمب اتمی نمیخواد.شهاب 3 آماده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
خانواده عزیز وصبور شهید گرانقدر ماهم مثل شما عزیزتر ازجانمان را از دست داده ایم ما را درغم خود شریک بدانید..
آخرین اخبار