رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در شهر کرمانشاه برای امروز (شنبه - ۱۴ دی) خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : این محدودیت ترافیکی به خاطر اجتماع بزرگ مردمی "سلیمانی ها" اعمال و از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه آغاز و تا پایان مراسم ادامه پیدا می‌کند.

او با بیان اینکه اجتماع بزرگ مردمی قرار است در چهار راه بسیج صورت گیرد، گفت : محدودیت ترافیکی مسیر رفت در بلوار شهید بهشتی از سه راه ۲۲ بهمن به سمت میدان آزادی و محدودیت مسیر برگشت نیز از میدان آزادی به سمت تقاطع بسیج خواهد بود.

 شیری گفت: همچنین از چهار راه آتش نشانی و تقاطع دادگستری به سمت چهار راه بسیج و نیز کلیه معابر فرعی به سمت مسیر‌های یاد شده نیز شاهد اعمال محدودیت ترافیکی خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: در زمان اجرای طرح از تردد و توقف هرگونه وسیله نقلیه در محل برگزاری اجتماع و محدوده طرح جلوگیری به عمل خواهد امد.

او از شهروندان خواست تا برای ایجاد نظم و امنیت هرچه بهتر با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.