خدمتی: برای موفقیت تیراندازی نیاز به تجهیزات داریم

عضو تیم ملی تیراندازی باتفنگ گفت: امیدوارم ما هم بتوانیم تجهیزاتی در سطح المپیک فراهم کنیم.

نجمه خدمتی عضو تیم ملی تیراندازی زنان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: من اردیبهشت ماه امسال اولین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کردم.

او افزود:تعداد سهمیه‌ها در رشته تیراندازی بیشتر شده است و توانستیم نسبت به دوره‌های قبل تعداد سهمیه‌ها را بالاتر ببریم و در رشته تیراندازی ۶ سهمیه را کسب کنیم.

خدمتی گفت: امیدوارم مسئولان از ورزشکارانی که قرار است در المپیک شرکت کنند حمایت کنند تا با آرامش و استرس کمتری در مسابقات شرکت کنیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او افزود: ورزشکاران علاوه بر حمایت‌های مالی نیاز به حمایت‌هایی دارند که از لحاظ روحی، انگیزه شان را دوچندان کند و خدا را شکر ما این انگیزه را داریم.

خدمتی با اشاره به حقوقی که قرار است ماهیانه تا زمان المپیک به ورزشکاران اختصاص داده شود، گفت: قرار است که تا اواخر دی ماه حقوقی برای ورزشکاران المپیک واریز شود، رقبای ما در حال به روز کردن تجهیزات خود هستندو  امیدوارم ما هم بتوانیم تجهیزاتی در سطح المپیک با آن مبلغ فراهم کنیم تا در رقابت با آن‌ها موفق شویم.

او بیان کرد: تهیه فشنگ جزء مشکلات تیراندازی است که همیشه این مشکل بوده و هنوز هم ادامه دارد. به هر حال به دلیل هزینه بالا و نبود تجهیزات در ایران بهترین راه حل، رفتن به اردو‌های برون مرزی است.


بیشتر بخوانید: تیم ملی نیاز به تنوع تکنیکی دارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار