پیوستن ۲ روستای شهرستان‌های قروه و کامیاران به جمع مشترکان همراه اول

مدیر مخابرات منطقه کردستان از ارائه خدمات به مردم روستا‌های پشاباد و شیخ جعفر از توابع شهرستان‌های کامیاران وقروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت با اشاره به اینکه ارائه خدمات مخابراتی در روستا‌ها با هدف رفع مطالبات و نیاز‌های ارتباطی آن‌ها در دستور کار منطقه قرار دارد، افزود: در راستای تحقق این مهم، با صرف هزینه ۱۲ میلیارد ریال روستای پشاباد کامیاران و شیخ جعفر قروه تحت پوشش خدمات همراه اول قرار گرفتند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه پس از انجام برنامه‌ها واقدامات زیر ساختی در این روستا‌ها کار نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی صورت گرفت اظهارداشت: با انجام این پروژه کلیه مشتریان این نقاط علاوه بر استفاده از سیمکارت‌های WLL می‌توانند از مزایای شبکه تلفن همراه و اینترنت همراه بهرمند شوند.

او اظهار داشت: نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی در روستا‌های پشاباد شهرستان کامیاران و شیخ جعفر قروه، شرایط استفاده از تکنولوژی نسل دوم (۲G) و مکالمه تلفن همراه اول را برای مشتریان فراهم نموده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۷۶ هزار و ۵۳۵ مشترک در شهرستان کامیاران و تعداد ۶۰ هزار و ۸۳۷ مشترک در شهرستان قروه از مزایا و خدمات تلفن همراه اول از محصولات این شبکه در قالب بسته‌های متنوع استفاده می‌کنند.

حکمت گفت: بهره مندی مشتریان در نقاط روستایی از خدمات و محصولات تلفن همراه اول بخصوص دیتای همراه، موجب بهبود و ارتقا کیفیت زندگی، از بین رفتن فاصله‌های جغرافیایی، صرفه جویی در هزینه و مدیریت زمان، کاهش تردد به منظور انجام برخی از کار‌های روزمره واداری و… خواهد شد.

او بیان کرد: توسعه خدمات مخابراتی و ارتباطی در روستا‌ها موجب تحقق عدالت اجتماعی و ارائه یکسان خدمات، کاهش شکاف دیجیتالی، مهاجرت روستاییان به شهرها، ایجاد انگیزه برای کسب وکار‌های بومی منطقه‌ای مبتنی بر بستر تلفن همراه و دیتا، جلوگیری از پیدایش کسب وکار‌های کاذب و… می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.